D-Oglas: Inovativni način oglašavanja na ulicama Sarajeva

25.06.2014. 10:08 / Izvor: eKapija.ba

Ova mlada agencija izlazi na tržište sa inovativnim načinom digitalnog oglašavanja na glavnim pješačkim ulicama grada Sarajeva (Ferhadija, Titova, Sarači).

Bosanskohercegovačka marketinška scena bogatija je za još jednu marketinšku agenciju “D-OGLAS“. Ova mlada agencija izlazi na tržište sa inovativnim načinom digitalnog oglašavanja na glavnim pješačkim ulicama grada Sarajeva (Ferhadija, Titova, Sarači). U pitanju su oglašavanja na 40“ LCD ekranima instaliranim unutar izloga, poznatih kompanija, na 9 lokacija širom najprometnijih pješačkih zona u gradu.

"Poslije godinu i pol dana analize tržišta, medija i njihovih cijena odlučili smo da napravimo nešto inovativno kako bi dali priliku malim i srednjim preduzećima da se oglašavaju u pješačkim zonama i na tome smo bazirali naš koncept", kažu za eKapija.ba iz kompanije D-OGLAS koji s ponosom ističu da su jedna od prvih marketing agencija koja je uspjela doći do pješačke zone u našem gradu.

Pored toga, ova agencija ima i vlastitu audio i video produkciju, a klijentima nude blok reklamiranja od 15 sekundi. Također, u sklopu ponude izrađuju reklamne video blokove za klijente sa najnovijim softverskim programima za obradu i pripremu reklama.

Cijene su formirane prema ekonomskoj situaciji u BiH kako  bi dali priliku malim i srednjim preduzećima koje do sada nisu imale priliku da budu primijećene, zbog vrlo visokih cijena emitovanja.

"Dakle, bili bismo sretni ako će se putem ovog načina oglašavanja čuti za neku manju bh.radnju koja se bavi aluminijom, neki bolji frizerki salon i sl", ističu uposlenici i tim D-OGLAS za eKapija.ba

Inače, za ovaj vid reklamiranja uposlenici agencije, koji su završili Cisco akademije, kreirali su poseban software i reklama ide na principu wireless tehnologije, što im omogućava da po primitku reklame, u roku od svega nekoliko minuta, istu prebace na lokaciju.

Kao neke od prednosti ovog načina oglašavanja iz D-OGLAS-a ističu kao prvo top pješačke lokacije, zatim povoljne cijene uz veliki broj oglašavanja u 24 sata.

Uzeći u obzir da su to top pješačke zone, smatraju da je ovo savršen način za prezentaciju i brendiranje proizvoda. "Cilj nam je animirati pažnju mnogobrojnih prolaznika sa paketima ponude naših budućih klijenata", rekli su uposlenici D-OGLAS.

Također, osim na ovim lokacijama, svi materijali se objavljuju i na web stranici ove agencije kao i na službenoj Facebook stranici,  u sklopu jedne cijene.

S obzirom da su nepunih mjesec dana na tržištu veoma su zadovoljni dosadašnjim odzivom. Što se tiče planova nastoje da sve bude na profesionalnom nivou, a namjera im je da izrastu u jednu respektabilnu kompaniju koja ima za cilj postaviti nove standarde u načinu oglašavanja i obraćanja potencionalnim klijentima .

Već imaju strategiju i poslovni plan za naredne dvije godine, a u pripremi su još neke inovativne ideje.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti