Damjanović: Elektronsko poslovanje produžilo listu klijenata OPTIMA Grupe

22.12.2017. 08:38 / Izvor: Akta.ba
Damjanović: Elektronsko poslovanje produžilo listu klijenata OPTIMA Grupe

ESTRO Grupacija u kontinuitetu ulaže u realizaciju dugoročnih i strateških planova vezanih za razvoj naftnog sektora Republike Srpske i BiH.

Na kraju uspješne godine, Novak Damjanović, komercijalni direktor "OPTIMA Grupe" za Akta.ba govori o tržišnoj poziciji kompanije, planovima za naredni period...

  • Ove godine često smo imali priliku da vidimo ili čujemo naziv NESTRO. Prva asocijacija su benzinske stanice, ali iza ovog kratkog naziva stoje čak 4 kompanije. Možete li pojasniti njihov odnos?

NESTRO je brend pod kojim djeluju četiri kompanije, od kojih je „OPTIMA Grupa“ upravljačka, nad proizvodnim Rafinerijama, Rafinerija nafe Brod, Rafinerija ulja Modriča i uslužnim, maloprodajna mreža benzinskih stanica NESTRO. Kako su benzinske stanice uslužna tačka sa našim potrošačima, one se i  najčešće vezuju za NESTRO brend, a u stvari radi se o jednom zaokruženom procesu nabavke nafte, proizvodnje nafthih derivata, distribucije i prodaje naftnih derivata i maziva.

  • Sa pozicije koju obavljate da li ste zadovoljni percepcijom kompanija u javnosti?

Iskreno da. Evo i Vi ste primjetili da se često pominjemo, ja bih dodao da je tako i u marketinško-poslovnom smislu kao i u društveno-odgovornom poslovanju. Naravno, uvijek postoje dvije strane pa i u percepciji naše kompanije u javnosti. Mi godinama gradimo one pozitivne.

  • Da li ste zadovoljni tržišnom pozicijom kompanija?

Uvijek može bolje i to je ljestvica po kojoj se penjemo u svakoj novoj  poslovnoj godini. NESTRO Grupacija u kontinuitetu ulaže u realizaciju dugoročnih i strateških planova vezanih za razvoj naftnog sektora Republike Srpske i BiH.

Privredna društva koja posluju pod brendom NESTRO, redovno izmiruju obaveze po osnovu plata i doprinosa za više od 2.100 zaposlenih, kao i prema privrednim subjektima u BiH. Do sada smo na ime poreza i doprinosa uplatili 3,7 milijardi KM, dok u budžetu RS imamo udjela sa 25%, a u budžetu BiH sa 15%. Ovo su realne brojke koje govore o ozbiljnosti poslovanja kompanije i njenoj poziciji u privrednom i društvenom segmentu, a u tom kontekstu izdvojio bih i poziciju kompanije na „bijeloj listi“ Uprave za indirektno oporezivanje. 

  • Prije dvije godine upravo u komercijalnom sektoru ponudili ste novu uslugu trgovine – elektronska trgovina. Sa kojim ciljem?

Tehnološko usavršavanje proizvodnog procesa, velika investiciono-kapitalna ulaganja u tehnologiju rezultovala su još kvalitetnijim proizvodima kako naftnih derivata koja se proizvode u Rafineriji nafte Brod, tako i motornih ulja, maziva i drugih tečnosti koje proizvodi Rafinerija ulja Modriča. Da bismo proširili bazu klijenata, omogućili brži, jednostavniji, kvalitetniji, pa mogu reći i ekonomski povoljniji pristup proizvodu uveli smo novu komercijalnu uslugu – elektronsku trgovinsku platformu.

 

  • Koliko je ta vrsta usluge zaživjela na našem području?

Elektronsko poslovanje, nadogradnja je dosadašnjih dugogodišnjih okvira poslovanja, unutar kojeg imamo tradicionalne partnere koji vjeruju brendu NESTRO, ova nova usluga tradiciji je udahnula inovativnost. Naši dugogodišnji saradnici pozitivno su odreagovali i učestvovali na našim prvim aukcijama, licitacijama i veoma brzo su uočili ekonomske benefite elektronskog poslovanja. S druge strane, digitalna ponuda omogućila je brz, jednostavan i transparentan kontakt sa klijentima na inostranim tržištima.

  • Imate li povratne informacije od klijenata koji koriste ovu vrstu usluge, čime su zadovoljni ili čime nisu zadovoljni?

Finansijski benefiti koje kupci ostvaruju kupovinom putem ETP-a su svakako najčešće pozitivne povratne informacije od kupaca. Pojedinim kupcima je sistem prodaje još uvijek komplikovan ali svaki dan radimo na njegovom pojednostavljenju, pa već dobijamo pozitivne reakcije na promjene koje uvodimo. Na listi pozitivnih komentara su brzina usluga, jednostavniji, transparentniji proces, a time i efikasnije poslovanje.

  • Da li je ovaj vid komercijalnog poslovanja približio proizvode Rafinerije ulja Modriča, Rafinerije nafte Brod potencijalnim zainteresovanim klijentima sa inostranih tržišta?

Naravno, ovaj vid poslovanja je prilika da kupci sve proizvode NESTRO Grupacije pronađu na jednom mjestu. Samo nekoliko „klikova“ djeli ih do finalne kupovine željenog proizvoda. Proizvodi RUM-a i RNB-a i informacije o njima nikada nisu bili bliži kupcima, a proces nabavke brži, efikasniji i povoljniji.

  • Najkompetentiji ste da odgovorite na pitanje da li je novi vid poslovanja donio ekonomske ili neke druge koristi kompaniji?

Kao projekat u razvoju, ETP je već dokazao svoju ekonomsku korist, ali naš najveći uspjeh jeste ispunjenje postavljenog cilja, višetruko proširenje postojeće baze aktivnih klijenata OPTIMA Grupe.

  • Koje aktivnosti su Vam u narednom periodu prioritetne?

Prvi prioritet je zadržati kvalitet proizvoda Rafinerije ulja Modriča i Rafinerije nafte Brod, ali i povećati obim prodaje. Na domaćem tržištu sačuvati lidersku poziciju, a nametnuti se kao kvalitetan brend na regionalnim, evropskim i svjetskim tržištima. Realizacijom ovih zadataka dolazi se do cilja, poboljšanja finansijskih rezultata poslovanja.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti