Digitel Pristop Grupa proširila se na grčko tržište: Širenje grupacije dio strateškog plana za daljnji rast i jačanje pristutnosti na tržištu EU

09.11.2009. 14:20 / Izvor: Pristop BH
Digitel Pristop Grupa proširila se na grčko tržište: Širenje grupacije dio strateškog plana za daljnji rast i jačanje pristutnosti na tržištu EU

U skladu s najavama i planovima, Digitel Pristop Grupa (DPG) ušla je i na grčko tržište. Širenje grupacije dio je strateškog plana za daljnji rast i jačanje prisutnosti i na tržištu Europske unije, što će u konačnici učvrstiti ukupnu poziciju DPG-a u središnjoj i jugoistočnoj Europi.

DPG je u Grčkoj osnovala komunikacijsku agenciju DPG Hellas, i to u saradnji s lokalnim partnerom - uspješnim i priznatim grčkim poduzetnikom, Dimitrisom P. Giannakopoulosom, potpredsjednikom kompanije Vianex, jedne od vodećih farmaceutskih kompanija u Grčkoj, te vlasnikom lokalne medijske grupacije i europskog košarkaškog prvaka Panathinaikosa.

"Osnivanje tvrtke DPG Hellas važan je korak za našu grupu. Zadovoljni smo što smo taj cilj uspješno realizirali kroz partnerstvo s Dimitrisom P. Giannakopoulosom koji je u svom dosadašnjem radu i poslovanju ostvario bitna postignuća i izvrsne rezultate. Ovime smo još bliži postizanju našeg najvažnijeg cilja: zauzimanju liderske pozicije u središnjoj i jugoistočnoj Europi", izjavio je Aljoša Roksandić, glavni izvršni direktor DPG-a i predsjednik Uprave Digitel komunikacija.

DPG Hellas pruža široki spektar visokokvalitetnih usluga i rješenja iz odnosa s javnošću, oglašavanja, marketinškog savjetovanja, digitalne komunikacije te event menadžmenta. Učinkovitost, kreativnost, predviđanje i razvoj trendova te inovativnost samo su neke od karakteristika koje najbolje opisuju novu agenciju.

Misija DPG-a Hellas jest razvijati napredna i najsavremenija komunikacijska rješenja za klijente na grčkom tržištu. Članovi agencijskog tima prvorazredni su komunikacijski stručnjaci, u potpunosti predani postizanju planiranih rezultata, čime će pridonijeti ispunjenju DPG-ovih ciljeva i planova u Grčkoj.

"Naš je cilj osmisliti i pružiti najsavremenije marketinške usluge i rješenja primjenjiva u Grčkoj i regiji, koja će imati pozitivnog odjeka među krajnjim potrošačima kroz podizanje svijesti o proizvodima i brandovima naših klijenata odnosno kroz stvaranje pozitivnog utjecaja na njihovu tržišnu poziciju", istaknuo je Alexios Politis, generalni direktor DPG-a Hellas.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti