al
dm naredne godine ulaže 7,9 miliona KM u širenje prodajne mreže u BiH

Vijesti / BOSNA I HERCEGOVINA

dm naredne godine ulaže 7,9 miliona KM u širenje prodajne mreže u BiH

18.10.2018. 13:54 / Izvor: Akta.ba

Status lidera na drogerijskom tržištu Bosne i Hercegovine i u 12. godini poslovanja kompanija dm drogerie markt potvrdila je izvanrednim rezultatima ostvarenim u poslovnoj 2017/2018. godini (oktobar 2017. - septembar 2018.) koji su predstavljeni na današnjoj konferenciji za medije. 

Poslovnu godinu dm je zaključio ukupnim prometom od 161,4 miliona KM, što u odnosu na prethodnu godinu, predstavlja rast od 12,15%. Uspješno poslovanje ogleda se i u širenju prodajne mreže, koja broji 70 prodavnica u 40 bh. gradova. Nove dm prodavnice svoja vrata kupcima su otvorile u Mostaru, Gračanici i Ljubuškom, dok je, s ciljem unapređenja doživljaja kupovine, preuređeno deset postojećih dm prodavnica od kojih je jedna, u Derventi, preseljena na novu lokaciju. U modernizaciju prodajnih objekata, otvorenje novih kao i u uređenje centrale i distribucijskog centra investirano je ukupno 5,9 miliona KM. dm timu pridružio se 51 novi zaposlenik, čime je broj zaposlenih sa 616 porastao na 667, što predstavlja povećanje od 8,3%. 

"Dvocifreni rast u protekloj poslovnoj godini dio je kontinuiteta i rezultat je naše predanosti u nastojanjima da  kreiramo što kvalitetniju ponudu i uslugu za naše kupce. Pokazatelj da kupci prepoznaju naš trud je i činjenica da su svakoga dana, u prosjeku, naši zaposlenici u dm prodavnicama bili na usluzi više od 29.000 kupaca koji kod nas obavljaju kupovinu. Stalni rast prometa kontinuirano prati i dosljedno ulaganje dm-a u društvenu zajednicu kroz različite projekte i inicijative", izjavio je direktor dm-a u BiH.

Istim tempom planiraju nastaviti i 2019. godine. 

"U narednoj poslovnoj godini kompanija dm namjerava investirati 7,9 miliona KM, najvećim dijelom u proširenje distribucijskog centra, te u otvorenje pet novih dm prodavnica, od kojih je jedna u Zvorniku, kao i preuređenje devet postojećih. Ono na šta će posebno nagalasak biti u narednoj godini je nastavak podrške domaćim proizvođačima i inicijativama te ulaganje u razvoj i usavršavanje zaposlenika", kazao je Šlosel.   

Pametni telefoni za još bolju i efikasniju uslugu 

Kako bi kupcima osigurali još bolju i bržu uslugu te savjetovanje, u radne procese zaposlenika u dm prodavnicama uvedeni su pametni telefoni. Sva pitanja koja su do sada zaposlenici provjeravali u kancelariji na računaru, sada mogu provjeriti putem novih uređaja direktno u prodajnom prostoru. Tako je usluga brža te su zaposlenici još i više dostupni za savjetovanje kupaca. Unapređenje radnih procesa, balans privatnog i poslovnog života, mogućnosti za osobni i profesionalni rast i razvoj doprinose rastu zadovoljstva dm zaposlenika što je potvrdio ponovni, peti izbor dm-a za Najpoželjnijeg poslodavca u BiH. Kao takav, dm nastoji iz godine u godinu prepoznavati izazove s kojima se zaposlenici susreću u održavanju balansa između privatnog i poslovnog života. Ove godine su svi zaposlenici roditelji prvačića, njih 32, na prvi dan školske godine iskoristili slobodan, plaćen radni dan. 

Kontinuitet djelovanja na području ljepote i zdravlja

U protekloj poslovnoj godini dm je svoj asortiman obogatio i s tri nove dm marke. Ponuda je tako nadopunjena s kvalitetnim ženskim čarapama dm marke Stella Jones,Balea Colorniquelinijom boja za kosu te markom dekorativne kozmetike 183 days. Želeći razviti inovativne proizvode koje će ponuditi kupcima ekskluzivno samo u dm prodavnicama, dm je ostvario suradnju s nekoliko poznatih ličnosti i influensera. Tako su razvijeni proizvodi ekskluzivnih marki LVLY za njegu lica, Langhaarmädchen za njegu kose te Strassenkicker za mušku njegu.

Društveno odgovorno djelovanje dm-a bilo je usmjereno i na usvajanje zdravih životnih navika te odgovornog odnosa prema zdravlju. U julu je održana 2. dm ženska utrka koju je uspješno završilo više od 700 sudionica i prva dm babybonus utrka za mališane. S ciljem podizanja svijesti o značaju preventivnih dermatoloških pregleda realizovana je kampanja „Mi volimo sunce“ u okviru koje je besplatne dermatološke preglede i savjetovanja obavilo 837 građana u tri bh. grada. 

Kupci prepoznaju kvalitet i povoljne cijene dm marki 

U Bosni i Hercegovini dm je prepoznatljiv kao lanac s kvalitetnom ponudom privatne robne marke te visoko kvalitetnim proizvodima općenito, pokazali su rezultati istraživanja kupovnih navika na tržištu naše zemlje koje je u augustu ove godine proveo Ipsos Marketing. Glavni motivi kupovine u dm-u su širok izbor različitih proizvoda (51%), povoljne cijene (46%) i kvaliteta proizvoda (32%), prema kojima dm značajno prednjači u odnosu na konkurenciju. Blizina prodajnog mjesta i ljubaznost osoblja su također razlozi zbog kojih kupci radije biraju dm nego druge trgovačke lance. Istraživanje je pokazalo i kako su privatne marke dm-a popularne kod kupaca: 86% kupaca redovno i povremeno kupuje proizvode dm marki a najčešće se odlučuju za proizvode dm marki Balea, Denkmit i alverde. Istraživanje je pokazalo da 6 od 10 ispitanica kupuje bio hranu, a 20% njih poznaje dmBio. No, 70% ispitanica ne poznaje nijednu bio marku što predstavlja dobar potencijal za dalje unapređenje i ovog dijela tržišta. Zaključno, s udjelom od 69%, dm predstavlja prvi izbor kada je u pitanju kupovina proizvoda za osobnu higijenu, zdravlje i ljepotu, pokazalo je i istraživanje Nielsena za maj – juli 2018. godine. 

 

 

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Vijesti