Vijesti / BOSNA I HERCEGOVINA

Domaći proizvođači iz "BH. korpe" Hoše marketa nagradili povjerenje potrošača

21.06.2020. 10:01 / Izvor: Akta.ba

"BH. korpa" Hoše marketa i domaći proizvođači su prvog dana ljeta simboličnom podjelom svojih proizvoda zahvalili za povjerenje i podršku koju građani daju kampanji "proizvodimo i kupujmo domaće". Ispred marketa AS Socijalno iz “BH. korpe” potrošače su ovaj put darovale komapnije Meggle, Akova, Menprom, Violeta, EZ Busovača, Madi, Perutnina Ptuj i Oaza.   

"Mi u Hoše komercu smo poznati po tome da volimo i podržavamo domaće kvalitetne proizvode i brendove. U vrijeme korona krize postalo je jasno koliki je značaj domaće proizvodnje. Odabrali smo prvi dan ljeta kao Dan BH. korpe i nagovještaj pozitivnih promjena kako bismo se zajedno sa našim partnerima ovom, sada već tradicionalnom, poklon akcijom još jednom zahvalili za povjerenje koje nam potrošači pružaju. Izuzetno smo ponosni na naš projekat „BH. korpa“ koji već četvrtu godinu bez prestanka 365 dana u godini pruža podršku domaćim proizvođačima", izjavila je Amela Frlj zamjenica direktora maloprodaje u Hoše komerc d.o.o.

Projekat "BH. korpa” Hoše komerc marketa pokrenut je 2017. godine u cilju dodatnog promoviranja domaćih kvalitetnih brandova.  Samo zato jer su se našli u "BH. korpi", indeks prodaje je znao rasti i do 100 posto. Kroz «BH. korpu» do sada je prošlo više od 350 različitih artikala 50 domaćih proizvođača.

U “BH. korpi” Hoše marketa do sada su se našli brendovi sa oznakom “Made in B&H” proizvođača kao što su AS Jelah, Meggle, Milkos, Poljorad, Agromil, MI99, Ovako, Perutnina Ptuj, Jusuf Bey, Menprom, Bajra, Madi, Swity, Violeta, Kent, Master, Pak Centar, All Aksa, Max Clean, Tisal, Lila, Hellena, Klas, Jami, Sprind, Pak Rampart, Coly, Mlin Ustikolina, Smajić, Vispak, Bosnaplod, Sarajevska pivara, Zlatne kapi, Merdijan, Kuća prirode, Dita, Agrokomerc, Madi, Migg, Frutt sokovi, Hrasnička vodenica, ZIM, Subašić, Hoše komerc, itd.

"BH. Korpa“ Hoše marketa svakih 15 dana na akciji nudi 5 domaćih proizvoda. Osim što nudi domaće, "BH. korpa" i svojim izgledom, tj. šarama bosanskog ćilima, podsjeća na bogato kulturno nasljeđe Bosne i Hercegovine», navodi se u saopćenju kompanije Hoše komerc.

 

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Vijesti