Drvosječa d.o.o. Sarajevo: Jedino sunce grije bolje od nas!

18.10.2013. 15:02 / Izvor: eKapija.ba
Drvosječa d.o.o. Sarajevo: Jedino sunce grije bolje od nas!
OTVORI GALERIJU

Firma Drvosječa vođena misijom da brend, koji su nesumnjivo stvorili mukotrpnim radom, postane brend u regionalnim okvirima postavlja sebi sve ambicioznije strateške ciljeve koje iz godine u godinu, bez obzira na izazove sa kojima se svakodnevno suočavaju, uspješno ispunjavaju.

Firma Drvosječa d.o.o. Sarajevo osnovana je u augustu 2005 godine, i ima iza sebe izvrsne rezultate u svom području rada, te se može pohvaliti velikim brojem zadovoljnih kupaca i klijenata.

Djelatnost firme je veleprodaja i maloprodaja uglja i ogrjevnog drveta.

Uvijek orijentisani prema kupcu i zahtjevima tržišta, sticali su znanje, iskustvo, tradiciju i ime u branši, i kao rezultat toga mogu reći da im u njihovoj djelatnosti nema ravnog.

Hiljade kubnih metara i hiljade tona uglja transportovani su do zadovoljnog krajnjeg korisnika. Svo to vrijeme nastoje ići naprijed i biti u službi svojih kupaca.

Drvosječa nastoji svojim kupcima pružiti uslugu i isporučiti ogrjev po njihovim željama i potrebama.

Danas firma Drvosječa d.o.o sa svojih 184 zaposlena radnika djeluje na šest lokacija, sa glavnim sjedištem u Sarajevu i pet poslovnih jedinica: Mostar, Zenica, Tuzla, Goražde i Maglaj. Na taj način pokrivaju direktno sva značajnija tržišta u našoj zemlji.

Firma raspolaže voznim parkom koji broji 74 vozne jedinice. Uposlenici firme predstavljaju najveću vrijednost i dolaze iz svih krajeva naše domovine. Ponosni su na to da su njihovi kadrovi zaposleni sa njima praktično od početaka poslovanja firme, da je većina njih „izučila" profesiju u firmi i usvojila poslovnu filozofiju firme.

Činjenica je da firma Drvosječa d.o.o. ne zaboravlja ni našu najugroženiju populaciju, a to su penzioneri-umirovljenici. Shodno tome navedenoj populaciji je omogućen upis ogrjeva na rate, bez kamata i žiranata, a sve to samo uz ličnu kartu i zadnji ček od penzije.

Firma svojim sponzorstvima i donacijama svake godine pomaže veliki broj humanitarnih akcija te različita kulturna, sportska i zabavna dešavanja.

Firma Drvosječa vođena misijom da brend, koji su nesumnjivo stvorili mukotrpnim radom, postane brend u regionalnim okvirima postavlja sebi sve ambicioznije strateške ciljeve koje iz godine u godinu, bez obzira na izazove sa kojima se svakodnevno suočavaju, uspješno ispunjavaju.

Da je njihov pristup poslovanju ispravan potvrdile su i mnoge državne institucije i ministarstva uz čiju su saradnju realizovali i mnoge velike projekte.

Iako svakodnevno dobijaju ponude za saradnju i iz drugih zemalja iz okruženja njima se ne žuri, jer im je cilj da svako istupanje na nova tržišta bude praćeno dobrim osmišljavanjem i pripremama, pa tek onda realizacijom planova.

Posvećenost kupcu, intenzivan napor da se zadovolje potrebe svojih klijenata srž je poslovne filozofije firme Drvosječa.

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti