Edin Hebibović: Po čemu ćemo pamtiti 2020. godinu

11.01.2021. 10:03 / Izvor: Akta.ba
Edin Hebibović: Po čemu ćemo pamtiti 2020. godinu

Pandemija coronavirusa, gotovo sve nas je zaustavila u novim planovima, idejama, na putu ka boljem i većem.

Uoči dočeka Nove godine, na izmaku "stare", obično sumiramo rezultate i izvlačimo određene zaključke za narednu godinu. Podsjećamo se lijepih, ali i onih manje lijepih trenutaka koji su obilježili prethodnih 365 dana.

Pandemija coronavirusa, gotovo sve nas je zaustavila u novim planovima, idejama, na putu ka boljem i većem.

U duhu ispraćaja ove "pandemijske" godine, u nastavku pročitajte osvrt godine Edina Hebibovića
, direktora kompanije Sarajevo-farm/Tuzla-farm.

 

1. Kakva je situacija u Vašoj kompaniji?  Koliko je corona-kriza uticala na poslovanje?

- S obzirom da je naše poslovanje vezano za farmaciju i medicinu koje su u fokusu dešavanja, a sve u vezi korona krize, možemo kazati da smo industrija koja je najmanje pogođena u ovom vremenu. Izazovno je bilo raditi u korona vremenu za sve kompanije koje se bave prometom lijekova i medicinskim potrošnim materijalima. Naime, početak pandemije izazvane korona virusom iznenadio je sve kompanije u lancu snabdjevanja i fokus potražnje odjednom je prešao na zaštitnu opremu, dezinfekciju, OTC preparate za imunitet i sl.. To niko nije moga isplanirati i biti spreman na taj scenarij. U tom vremenu javljaju se mnoga lica fizička i pravna koje usmjeravaju svoje aktivnosti na navedenu potražnju, vidjevši tu prostor za dodatne aktivnosti. Nama je bio cilj da kvalitetno odgovorimo na potrebe naših kupaca i da obezbjedimo sve neophodne lijekove i medicinska sredstva iz našeg asortimana. S ove distance mogu kazati da smo taj ispit položili.

2. Po čemu ćete još pamtiti 2020. godinu?

- Menadžment Tuzlafarma i Sarajevofarma pamtit će 2020. god. kao godinu investicija I centralizacije poslovanja naših kompanija. Naime, cilj nam je bio da do kraja 2020.god. završimo našu novu poslovnu zgradu u Sarajevu gdje će se nalaziti naše centralno skladište I naša upravna zgrada. Investicija u vrijednosti 4,9 mil. KM je završena i u završnoj smo fazi preseljenja na novu lokaciju. Cilj nam je da naše poslovanje bude sve pod “jednim bilansom” za razliku od dosadašnje prakse poslovanja svaka firma zasebno doo lice. Ukrupnjavanjem tj. centralizacijom poslovanja smatramo da ćemo postići bolju konkurentnost na tržištu I lakše odgovoriti na zahtjeve kupaca.

3. Kakvu prognozu imate za post-coronsko vrijeme?

- Očekujemo veoma teško vrijeme koje će rezultirati manjim prelivima sredstava, budžeti će biti manji neće biti razvojnih projekata, doprinosi iz realnog sektora će biti manji u zdravstvenim fondovima sve to skupa će uticati na ionako tešku ekonomsku situaciju u zemlji. Na svima nama je da u procesu organizacije našeg poslovanja pronađemo najbolju formulu kako zadržati pozitivno poslovanje, zadovoljavajuće plate uposlenicima, motivaciju za rad I sigurno poslovanje u corona vremenu.

4. Planovi za 2021. godinu?

- Naši planovi su uvijek i iznova visoki i optomistični bez obzira na vrijeme poslovanja u kojem se nalazimo. Nemamo straha da ostvarimo svoje ciljeve, želje i nade nam ne nedostaje. Cilj je ostati među vodećim prometnicima lijekova i medicinskog potrošnog materijala, vjeran I siguran partner našim kupcima zdravstvenim ustanovama a sve s ciljem doprinosa boljem zdravstvenom sistemu u našoj zemlji.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti