EuroplakatBH planira rebrendirati autobuske i trolejbuske nadstrešnice

27.07.2018. 12:53 / Izvor: Akta.ba
EuroplakatBH planira rebrendirati autobuske i trolejbuske nadstrešnice

U posljednje vrijeme kao novitete uvode led displeje i premium city lightove, te nastoje pratiti svjetske trendove i tehnološka dostignuća.

"U posljednje vrijeme kao novitete uvodimo led displeje i premium city lightove, a u skorijoj budućnosti ćemo rebrendirati autobuske i trolejbuske nadstrešnice. Naša kompanija nastoji da prati svjetske trendove i tehnološka dostignuća u segment koji se na svjetskom tržištu naziva "Out of home advertising", kazala je za Akta.ba Minea Gracić, Innovation and development manager kompanije EuroplakatBH.

Objasnila je da u zavisnosti od želje klijenta i budžeta sa kojim raspolaže određuje se i model oglašavanja, ekstenzivnost kampanje i njen intenzitet prema određenim segmentima.

"No, mi uvijek klijentima za uspješnost i veći doseg kampanje ponudimo jedan paket aranžman, slikovito govoreći, koji se sastoji od komplementarnih outdoor usluga u ciljanom vremenskom razdoblju i samaksimalnom učinkovitošću", dodala je Gracić.

Plakatne površine Europlakata svih vrsta raspoređene su po gradovima, pješačkim zonama, uz ceste na prilazu svim većim mjestima, tako da se nalaze tamo gdje ih svi vide i gdje osim reklamne imaju i estetsku funkciju.

"Prema našoj statistici, billboardi su i dalje na visokoj cijeni uz led ekrane koji su sve popularniji. Pored toga, do smo sada bili prepoznatljivi i po besplatnom sponzoriranju postavljanja tramvajskih i trolejbuskih stajališta sa sofisticirano kreiranim oglasnim površinama", naglasila je Gracić.

Kada je u pitanju poslovanje ove kompanije i ugovoreni poslovi za naredni period ističu da su nezaobilazni medij u budžetima svake kompanije koja zna šta znači korektno i efikasno oglašavanje.

"Naša kompanija ima viziju da primjeni svjetska tehnološka dostignuća iz oblasti oglašavanja u BiH. Međutim, godinama nailazimo na nerazumijevanje onih koji ne poznaju važnost našega posla u revitalizaciji gradske infrastrukture i jačanju privrednog, kulturnog, sportskog i ukupnog društvenog aktivizma a odgovorni su za urbanistički razvoj", objasnila je Gracić.

Ističe da pravilnom upotrebom outdoor miksa doseg reklamne kampanje preko EuroplakataBH je minimalno 800.000 ljudi dnevno.

"Nažalost, moramo istaći činjenicu da je konkurencija u Federaciji BiH u cijelosti nelegalna jer je jedino naša kompanija ostvarila prava i obaveze postavljanjem reklamnih nosača putem javnog natječaja. Dakle, EuroplakatBH ima samo nelojalnu konkurenciju", objasnila je Gracić.

Kada je u pitanju sve popularnije digitalno oglašavanje, Gracić kaže da je ono sve više zastupljeno u BiH, ali da ga mnogi još ne znaju pravilno koristiti i primijeniti u svom marketinškom planu da bi dosegli sve ciljane grupe potrošača.

"No, zašto čekati da publika naiđe na vašu reklamu, kada Vi možete izaći pred publiku", poručuje Gracić.

M.R.R.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti