FEST.A CROPAK 2011: Ambalaže bh. brendova osvojile priznanja i u Hrvatskoj
Značaj projekta Re*branding koji za cilj ima unapređenje vizuelnih i marketing komunikacija bh. proizvođača, prepoznat je ne samo od strane domaćih proizvođača, već i jednog od značajnijih Festivala ambalaže - FEST.A CROPAK 2011.
Agenciji za komunikacije Mark IN, koja je i autor projekta Re*branding, izuzetno zadovoljstvo pričinilo je učešće u selekciji proizvoda za najbolju ambalažu na hrvatskom i regionalnom tržištu.
Kao jedan od selektora i članova žirija, u Maloj dvorani Vatroslava Lisinskog u Zagrebu, gdje su dodijeljene nagrade za najbolju ambalažu na hrvatskom tržištu CROPAK 2011 i za najbolju ambalažu na tržištu regije REGPAK 2011, učestvovala je i Selma Operhal, kreativni direktor Agencije za komunikacije Mark IN.
Cilj konkursa CROPAK i REGPAK jeste promovisati, istaknuti i nagraditi proizvođače, dizajnere i korisnike ambalaže kao sredstva zaštite, identifikacije i promocije proizvoda, te poticanjem konkurentnosti pomicati granice u promišljanju ambalaže u skladu sa visokim standardima i zahtjevima struke.
Agencija Mark IN je kroz svoj projekat Re*branding izuzetnu pažnju posvetila modernizaciji ambalaže domaćih bh. proizvoda u skladu sa visokim standardima struke, što se direktno reflektuje na njihovo uspješnije pozicioniranje u odnosu na stranu konkurenciju na tržištu naše zemlje. Promovisanjem bh. proizvoda na jednom od značajnijih Festivala ambalaže - FEST.A CROPAK 2011, također u okviru projekta Re*branding, domaćim proizvodima se pružila prilika da istupe izvan okvira bh. tržišta i da ravnopravno pariraju stranoj konkurenciji u oblasti vizuelnog identiteta.
U konkurenciji za dodjelu nagrada FEST.A CROPAK-a 2011, središnjeg događaja u ambalažnoj industriji Hrvatske i regije koji se održavao 5. i 6. Maja u Zagrebu našlo se oko 200 proizvoda, među kojima i proizvodi iz Bosne i Hercegovine. Među nominovanim proizvodima iz Bosne i Hercegovine našli su se Mak Zara, Menprom sa brandom Premi i Sarajevsko premium pivo. U kategoriji Tehnička izvedba ambalaže, nagrada je dodjeljena upravo bh. proizvodu, Sarajevskom premium pivu, dok su se među pobjednicima u različitim kategorijama našli i Fructal Natura, Dorina Fifty, Ekstra djevičansko maslinovo ulje "Sveti Ivan", Lino Lada, Pjenušac Poj.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.
-
MENPROM d.o.o. Gornja Tuzla
ul. Ahmeta Kobića bb, Gornja Tuzla 75000 Tuzla -
MAK ZARA d.o.o. Sarajevo
Omladinska br.3 71320 Vogošća -
Podravka d.d. Koprivnica
A. Starčevića 32 48000 Koprivnica -
Agrokor d.d. Zagreb
Trg Dražena Petrovića 3 10000 Zagreb -
SARAJEVSKA PIVARA d.d. Sarajevo
ul. Franjevačka br. 15 71000 Stari Grad -
RENATA CIGLER vl. MARK IN s.o.d.
Žrtava fašizma 2 71000 Sarajevo