Framini iz Viteza pokreće novu proizvodnu liniju
OTVORI GALERIJU

Vijesti / BOSNA I HERCEGOVINA

Framini iz Viteza pokreće novu proizvodnu liniju

Godišnji promet kompanije iznosi preko pet miliona KM, od čega se više od 50 posto odnosi na izvoz.

09.09.2016. 11:13 / Izvor: Akta.ba

Kompanija Framini d.o.o Vitez planira pokretanje novih proizvodnih linija te izlazak na nova tržišta.

Rast i razvoj poduzeća Economic d.o.o. Vitez rezultirao je pokretanjem vlastite proizvodnje 2003. godine. Od 2009. godine vlastiti proizvodi pridruženi su brandu Framini. Danas, brand Framini prepoznat je kao brand kojem su pridruženi proizvodi visoke kvalitete i modernog dizajna, koji uz to ispunjavanju i ključno obećanje branda - vrijednost za vaš novac, kazao je za naš portal Lordan Iličić, direktor ove kompanije.

Ističe da su najveći broj gotovih proizvoda kupaoničke garniture i kuhinje (kuhinjski elementi) po mjeri. Osim toga, značajan je i segment uredskog namještaja i trgovačke opreme.

Proizvodi Framini su namijenjeni domaćem, ali i inozemnom tržištu. Veliki broj kupaca u svim većim gradovima plasira njihove proizvode krajnjim potrošačima. Također, svoje proizvode plasiraju na tržišta zemalja: Austrije, Njemačke, Nizozemske, Hrvatske, Slovenije, Crna Gore, Srbije, Kosova itd.

Prodaja gotovih proizvoda Framini iz godine u godinu raste, svake godine planovi prodaje postavljaju se sukladno razvoju proizvodnih kapaciteta, kao i povećanje broja izvoznih poslova.  Posljednjih godina ostvaruju prodajne rezultate i iznad očekivanih, a sve zahvaljujući uspješnom plasmanu novih proizvoda na domaće i inozemno tržište, u suradnji s nekim od najvećih trgovaca namještajem u Europi kao što su XXXLutz, Hoeffner, WISA...

U razgovoru za naš portal, Vedran Skočibušić, voditelj marketinga ističe kako je osnova njihove poslovne filozofije: Povoljnije, kvalitetnije i ekspeditivnije od konkurenata ispuniti želje i potrebe kupaca, te osigurati vrhunski set post-prodajnih usluga te dodaju kako istraživanjem potreba kupaca, najnovijih trendova na tržištima realiziraju nove proizvode koji se plasiraju na EU tržišta, ali se nude i kupcima u BiH i to su uglavnom novi modeli kupaoničkih garnitura.

Godišnji promet kompanije iznosi preko pet miliona KM, od čega se više od 50 posto odnosi na izvoz. Cilj ove relativno mlade kompanije je raditi još uspješnije te podići poslovne parametre na višu razinu u bližoj budućnosti.

U nastavku poslovanja, nastojat će ulagati u kadrove te povećati obim poslovanja koji garantira stabilnost i sigurnost. 

E. Kokor

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti