Full service agencija iSTUDIO odlazi u povijest, upoznajte Degordian

19.03.2014. 12:03 / Izvor: eKapija.ba
Full service agencija iSTUDIO odlazi u povijest, upoznajte Degordian

Full service digitalna agencija iSTUDIO je jučer u Vintage Industrial Baru održala event za svoje klijente i medije kako bi objasnili razloge ulaska u rebranding, predstavili nove usluge i svoje ciljeve za ovu godinu.

Iza iSTUDIJA je veliki rebranding proces u kojem su promijenili ime i vizualni identitet. Njihovo novo ime je Degordian.

Full service digitalna agencija iSTUDIO je jučer u Vintage Industrial Baru održala event za svoje klijente, medije i sve prijatelje kako bi objasnili razloge ulaska u rebranding, predstavili nove usluge i svoje ciljeve za ovu godinu te ono najbitnije, službeno objavili svoje novo ime i vizualni identitet.

Prije otprilike 6 mjeseci ova full service digitalna agencija je odlučila pokrenuti rebranding proces u suradnji s Brandoctorom, kreativnom agencijom usko specijaliziranom na području izgradnje brendova koja im je izradila cijeli vizualni identitet, strategiju i novo ime. Nakon nekoliko mjeseci vrijednog rada, odlučeno je, novo ime agencije će biti Degordian.

Na ovaj veliki korak Daniel Ackermann i Tomislav Grubišić, direktori Degordiana, odlučili su se iz više razloga. Prije 4 godine ni sami nisu sanjali da će njihova firma u tako kratkom roku imati preko 60 zaposlenih i širiti se inozemno tolikom brzinom. Među glavnim razlozima ulaska u rebranding bitno je izdvojiti nedostupnu .com domenu, povezivanje imena iSTUDIO s različitim proizvodima i uslugama kojima se ova agencija ne bavi te povezivanje s Appleom.

Kako se šire inozemno, agenciji je jako bila bitna .com domena kako klijenti ne bi krivo percipirali brand.

Također, postoji niz inozemnih firmi pod imenom iSTUDIO koje se bave prodajom različith usluga.

"Kada smo Daniel i ja osnivali firmu, nismo ni sanjali da ćemo u manje od 4 godine imati preko 60 zaposlenih. Rebranding je najveći događaj za nas od osnutka firme. Sada imamo sve; ljude, znanje i novi identitet koji će nam pomoći da još brže napredujemo i da se lakše pozicioniramo na globalnom tržištu. No, ono najbitnije, iako smo promijenili ime i vizualni identitet, naš duh će uvijek ostati isti", kazao je Tomislav Grubušić, CEO/CoFounder.

Ime sa sobom nosi simboliku poznatog Gordijskog čvora kojeg prema legendi nitko stoljećima nije mogao odvezati. Kao dio novog brand imidža ističe se da je Degordian znatiželjan, efikasan, stručan, inovativan i zaigran. Baš kao i njegovi zaposlenici.

Rebranding ne donosi sa sobom samo novo ime već i niz novosti. Firma se usavršila na svim razinama i od sada klijentima nudi full service digitalne usluge. Kao što je i poznato, uz središnji ured u Zagrebu, Degordian ima podružnice i u Beogradu i Mostaru. Do kraja ove godine mogli bi imati do čak 3 nova otvorena ureda, a jedan od njih je već u finalnoj fazi pregovora pa bi Degordian uskoro mogao dobiti svoju treću podružnicu. Uz širenja dolaze i nova zapošljavanja.

Trenutno imaju 13 otvorenih pozicija, a do kraja godine planiraju otvoriti preko 20 novih radnih mjesta.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti