Gastro turizam odskočna daska, ali se mora još mnogo mnogo energije uložiti
Panel koji su organizovali Privredna komora FBiH, Privredna komora USK i Turistički klaster Una okupio je učesnike iz više bh. gradova.
Bosna i Hercegovina ima tendeciju rasta kada je u pitanju turizam. Statistički podaci govore da raste broj gostiju, gdje prednjače Sarajevo, Mostar i USK. Bez obzira na rast u ovaj sektor treba ulaganja. Nije dovoljno gostima ponuditi hranu i vino, gosti traže kvalitet.Traže i očekuju niske cijene, istaknuto je danas u Bihaću u okviru 16. Međunarodnog sajma ekologije - EKOBIS 2018 u okviru kojeg je održan panel na temu: "Gastro turizma u BiH - Nove mogućnosti razvoja turizma u BIH".
Panel koji su organizovali Privredna komora FBiH, Privredna komora USK i Turistički klaster Una okupio je učesnike iz više bh. gradova.
Ispred Privredne komore FBIH je govorio predsjednik Marko Šantić. On je ovom prilikom kazao kako BiH ima potencijal i kako smo samo ostali na toj razini, nedostaje nam mnogo toga. Nemamo sektorsku strategiju, a ljudi koji se bave turizmom se susreću sa velikim problemom. Stoga, smatra kako treba puno raditi, posebno na imidžu, kao i na privlačenju prvo domaćih, pa potom i inostranih gostiju.
Stjepan Primorac ispred Turističkog klastera Hercegovina, naglasio je kako gosti pored kvaliteta žele i kvantitet, odnosno količine, kao što je to slučaj kod vina.
Jedan od problema u Bosni i Hercegovini sa kojim se suočava gastro turizam je i pogrešan način brendiranja, naročito vina, jer umjesto da se brendira sorta, u BiH se brendiraju prezimena.
Ipak, pored svega navedenog, panelisti smatraju kako smo na dobrom putu kada je u pitanju turistički sektor. Stoga treba dosta raditi i uložiti puno energije kako bismo doveli goste u BiH.
Zrinka Delić ispred Turističkog klastera Una kazala je kako su oni u proteklih 1,5 godinu aktivno radili na identitetu, al ii na formiranju zajedničkih turističkih paketa.
U toku ovoga panela oni su posjetiocima prestavili taj identitet, odnosno web portala i turističke pakete Turističkog klastera Una.
Posebno važnost panelu dalo je i potpisivanje Sporazuma o saradnji između Turističkog klastera Una i Turističkog klastera Hercegovina.
Potpisivanjem ovoga ugovora dva klastera će u oktobru zajednički obići Istru i Italiju, nastupit će na nekoliko zajedničkih sajmova turizma, te u januaru posjetiti Međunarodni sajam turizma u Madridu.
Na ovaj način, kako je kazao Primorac će zajednički predstavljati ljepote BiH, odnosno regije.
U okviru ovog panela govorila je i Sanja Marković ispred Privredne komore Crne Gore, Zilha Jusić, Hotel i restoran Kostelski buk, te Duško Kovačević, direktor Međunarodnog aerodroma Banja Luka.
Kovačević je ovom prilikom prezentovao aerodrom Banja Luka koji može pomoći pri dovođenju većeg broja gostiju u USK, uvođenjem letova niskotarifnih kompanija.
On je najavio letove kompanije Ryanair sa banjalučkog aerodrome za Brisel, Stokholm i Mimingen.
E. Ko.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.
-
Privredna komora USK Bihać
Trg maršala Tita bb 77000 Bihać -
Privredna komora Federacije BiH Sarajevo
Branislava Đurđeva 10 71000 Sarajevo -
Aerodromi Republike Srpske a.d. Banja Luka
Ljevčanska broj 141 78000 Laktaši -
RYANAIR Holdings plc Ireland
Ryanair Corporate Head Office, Dublin Airport D09, K67 Dublin -
Udruga turistički klaster Hercegovina Mostar
Bulevar narodne revolucije 15 88000 Mostar -
UDRUŽENJE TURISTIČKI KLASTER UNA Bihać
TRG MARŠALA TITA BB 77000 Bihać