general servis d.o.o. Sarajevo pokrenuo jedinstvenu akciju "Staro za novo"

17.03.2008. 15:55 / Izvor: eKapija.ba
general servis d.o.o. Sarajevo pokrenuo jedinstvenu akciju 'Staro za novo'

general servis d.o.o. Sarajevo, ovlašteni servis i distributer "Gorenje" kućanskih aparata i rezervnih dijelova, nedavno je pokrenuo akciju "Staro za novo". Naime, radi o akciji koja je potekla iz potreba kupaca, odnosno iz problema većine nas koji ne znamo "šta uraditi sa starim aparatima"?

Zehid ZAHIROVIĆ, izvršni direktor general servisa

"Uočen je problem kod kupaca koji dolaze u poslovnice general servisa i pitaju da li im možemo pomoći u odlaganju starih, neupotrebljivih kućanskih aparata. Odlučili smo da pristupimo rješavanju tog problema, dakle, da uzimamo stare aparate i da im zauzvat nešto ponudimo", kaže Zehid Zahirović, izvršni direktor general servisa.

Tako je donesena odluka da će kupci za stare aparate imati određenu procjenu, koja će im biti uračunata pri kupovini novog proizvoda.

“general servis će od starih aparata povaditi materijale kao što su lim i željezo koji će biti dostavljani željezari, ili na neko drugo mjesto gdje će biti iskorišteni na najbolji način. Što se tiče ostalih neupotrebljivih elemenata, propisno ćemo ih odlagati. Dakle, može se reći da se radi o jednom eko projektu i jednom od rijetkih u BiH”, pojasnio je Zahirović.

Odvajanje materijala od starih kućanskih aparata koji se mogu upotrijebiti

Akcija "Staro za novo" je počela je 03. marta 2008. godine. Naišla je na veliki odaziv kupaca, jer je zaokružen čitav krug koji podrazumijeva otkup i odvoz starog, te prodaju, dostavu i montažu novog proizvoda.

"Akcija će biti trajnog karaktera i nećemo odustajati od nje sve dok bude imala dobrih rezultata i dok našim kupcima bude nešto značila", kazao je direktor general servisa.

Ono što je bitno naglasiti jeste to da prodavnica general servisa u ulici Envera Šehovića 54 prodaje isključivo Gorenje proizvode, ali će otkupljivati proizvode bilo kojeg proizvođača tj. marke.

Nastojeći da zadovolje sve kriterije kontrole kvaliteta kompanija je 2005. godine certificirana ISO standardom 9001: 2000 za pružanje usluga servisiranja kućanskih aparata, veleprodaje i maloprodaje kućanskih aparata i rezervnih dijelova od certifikacijske kuće Lloyd`s Register Quality Assurance.

Jedna je od rijetkih kompanija na tržištu BiH koja svojim klijentima u vremenu brzog življenja štedi vrijeme i omogućava on-line prodaju. Na web sajtu www.general-servis.ba , svaki građanin može po izuzetno povoljnim cijenama pronaći nešto odgovarajuće za sebe iz proizvodnog asortimana.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti