GM povlači brand Chevrolet iz Evrope

26.03.2014. 13:06 / Izvor: eKapija.ba
GM povlači brand Chevrolet iz Evrope

amo nekoliko dana prije pomalo naprasne objave o strateškom povlačenju sa evropskog tržišta isti su ljudi pompezno potpisali ''masni'' sponzorski Ugovor sa jednim poznatim fudbalskim timom.

Da ni masno plaćeni menadžeri često ne znaju šta zapravo žele najbolje pokazuje primjer odgovorih u GM-u pod čiju kapu spada i Chevrolet. Samo nekoliko dana prije pomalo naprasne objave o strateškom povlačenju sa evropskog tržišta isti su ljudi pompezno potpisali ''masni'' sponzorski Ugovor sa jednim poznatim fudbalskim timom. Sponzorstvo je trebalo trajati punih sedam godina...No, prije nego se tinta na Ugovoru osušila iz američke je centrale stigla komanda o povlačenju iz Evrope jer je prodaja lošija čak i od najgorih procjena-ionako slabu potražnju za automobilima na čijoj se masci motora nalazi Chevroletov logo dodatno je oslabila globalna auto tržišta, piše portal AutoPijaca.

Tek podsjećanja radi recimo da je Chevrolet na evropsko tržište pompezno stigao 2005. godine a da se sa istog upotpunosti, povijenog repa, povlači krajem iduće godine. Naravno, posljedice će biti znatno ozbiljnije nego što se u prvi mah može pretpostaviti. Priznati stručnjaci već su napravili procjenu koja otkriva da će povlačenje Chevroleta iz Evrope GM stajati približno 1 milijardu dolara. Dio sredstava pokušat će se namiriti kroz štednju u proizvodnji, distribuciji odnosno prodaji i na marketingu. Možda je baš traljav rad marketinške službe, koja je evidentno napravila niz kapitalnih promašaja, Chevrolet u Evropi stajalo glave. Zaključak se nameće sam po sebi obzirom da GM nije uspio Evropljanima uvaliti Chevrolet kao jeftini Opelov brand.

Nadalje, GM pod ''reorganizacijom'' podrazumijeva otpuštanje najmanje 6.000 radnika direktno uključenih u propali projekt ''Chevrolet Evropa''. Najviše će biti pogođeni radnici iz Južne Koreje koji još uvijek rade u Chevroletovim pogonima namijenjenim evropskom tržištu. Na ovu brojku treba dodati i izgubljena evropska radna mjesta. Istina, neki će radnici preći u Opel ali na žalost to će moći samo manjina.

Istaknimo da će tvornica u Španiji ostati u pogonu radi proizvodnje Opel Mokke.

Poslije objave ove vijesti dodatno je popustio interes za Chevroletovim modelima. Logično, jer se kupci pitaju kako će servisirati svoja vozila, odnosno kako će nabavljati rezervne dijelove kada isteknu garantni uslovi. Na papiru obećanja djeluju dosta umirujuće, ali većina se ipak boji da nisu lažna.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti