al

Vijesti / REGIJA

Halcom je pobjednik izbora "Best of the Best" 2015. godine

17.09.2015. 16:47 / Izvor: Akta.ba

Američka privredna komora – AmCham Slovenije, objavila je u utorak u 17h na godišnjoj skupštini, pobjednika izbora za najbolju poslovnu praksu "Best of the Best" za 2015. godinu. Glasački najuvjerljiviji, bio je projekat "Money Talks 2014, radionica naprednih vještina" u kategoriji „Inovacija", dok je projekat "Halcom-ova godina vrijednosti", u kategoriji "Motivacija", bio drugi. Treće mjesto je zauzeo Ekonomski fakultet sa projektom "Razvoj liderstva za indijske žene menadžere na Ekonomskom fakultetu".

"Best of the best" program je oformljen prošle godine od strane Američke privredne komore  Slovenije na proslavi petnaestogodišnjice rada u Sloveniji, a na inicijativu članova, nastavili su sa programom i u 2015.godini. U okviru "Best of the Best" programa, predstavljene su i nagrađene najbolje poslovne prakse.

Devet najboljih projekata iz tri tematske kategorije, „Inovacija“, „Motivacija“, „Otvorenost“, predstavljeni su na „Best of the Best“ događajima. Uz pomoć odabrane komisije i učesnika događaja, izabrani su finalisti za svaku kategoriju i na događaju u utorak je izabran pobjednik. Halcom je ušao u finale u dvije od tri kategorije, „Inovacija“ i „Motivacija“. Sa pobjedničkim projektom „Money Talks 2014“, dobio je najveći broj lajkova na AmCham društvenoj mreži i kao takav je izabran za najuvjerljiviji primjer dobre poslovne prakse u ovogodišnjem takmičenju. Drugi projekat „Halcom-ova godina vrijednosti“, zauzeo je drugo mjesto.

Sa pobjedničkim projektom „Money Talks 2014. – radionica naprednih vještina“, Halcom-ovi zaposleni su imali jedinstvenu priliku da razmjene svoje znanje i iskustva sa mladim ambicioznim studentima, a sa druge strane i da čuju i osjete novu energiju i ideje. Projekat „Halcom-ova godina vrijednosti“, koji je zauzeo drugo mjesto, nastao je prošle godine. Ovim projektom, kompanija je željela da istakne da ljudi čine kompaniju. I da su ljudi vrijednost. U Halcom-u se vjeruje da svaki zaposleni ima moć da utiče na organizacionu klimu, a kompanija je uvjerena da na taj način može povećati angažovanje zaposlenih.

Primož Zupan, Idejni menadžer, direktor Halcom studija i stvaralac „Money Talks“ projekta, izrazio je svoje mišljenje povodom ovakvih projekata:

„Sa projektom „Money Talks“ (i njegovim nasljednikom „Bytes of Banking“) pokazali smo mladim studentima da mogu prevazići sami sebe i uraditi nevjerovatan posao u jednoj sedmici. Takođe, želio bih istaći i entuzijazam studenata EESTEC LC Ljubljana koji su bili aktivni tokom trajanja projekta i pomogli oko pripreme materijala, organizacije i realizacije samog događaja. Osvojivši nagradu na„Best of the Best“ takmičenju, profesionalna, poslovna i šira publika dali su jasan signal da inovacija okuplja ljude u ostvarivanju vlastitih ideja!“

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Vijesti