Halcom zadobio povjerenje više od 150.000 kompanija u regionu

15.05.2019. 13:02 / Izvor: Akta.ba
Halcom zadobio povjerenje više od 150.000 kompanija u regionu

Njihovi primarni klijenti su komercijalne banke u BiH koje svojim klijentima, kako pravnim tako i fizičkim licima, nude uslugu elektronskog bankarstva.

Vodeći provajder elektronskog bankarstva u BiH Halcom posluje već 27 godina na osam tržišta širom Evrope, Srednjeg istoka i Afrike. Prisutni su u 60 komercijalnih banaka, 2 centralne banke i klirinške kuće te u preko 150.000 kompanija. Zbog toga, dokazano smo dostojni povjerenja svojih klijenata, kaže u razgovoru za portal Akta.ba Amela Muftić, direktorica Halcom Sarajevo.

"Iako naše rješenje pokriva 3 kontinenta naše usluge su lokalizovane. Halcomovo rješenje za elektronsko bankarstvo je jedinstvena platforma koja omogućava individualno plasiranje on-line, mobilnih i tablet rješenja", kaže ona, dodajući da takva modularna platforma omogućava brzo lansiranje na tržišta, dug vijek trajanja i mogućnost prilagođavanja potrebama i željama klijenata. 

Po njenim riječima, podržavaju sve globalne sigurnosne standarde i njihov dosadašnji učinak je besprijekoran.

Njihovi primarni klijenti su komercijalne banke u BiH koje svojim klijentima, kako pravnim tako i fizičkim licima, nude uslugu elektronskog bankarstva pod jedinstvenim imenom Hal E-Bank/Corporate, Personal, SME ili Retail.

"Možemo reći da u EBB Centru imamo 13 komercijalnih banaka preko kojih 50.000 pravnih i fizičkih lica koriste naša rješenja.Poseban klijent, u smislu softwarea je i CBBH kod koje još od 2001.godine imamo implementiran sistem za GC (žiro kliring) kao i JRR (jedinstveni registar računa) i JRK ( jedinstveni registar kredita)., navodi ona.

Jedna od osnovnih prednosti kompanijama koje koriste rješenja za elektronsko bankarstvo je funkcionalnost.

"Primjer funkcionalnosti je multibank rješenje koje preduzećima omogućava da sa jednim programom i jednim certifikatom obavljaju poslovanje kroz elektronsku banku sa svim bankama kod kojih imaju otvorene račune, a koje su u sistemu. Time se povećavaju svi pozitivni efekti tog načina poslovanja. Svi podaci koji se razmjenjuju između banke i komitenta se digitalno potpisuju koristeći PKI tehnologiju na certifikatima što omogućava autentikaciju, tajnost poslanih podataka, integritet i neporecivost podataka", pojašnjava Muftić.

Rješenje za preduzeće koje nadopunjuje Hal E-Bank/Personal&Corporate, a koje svakako treba izdvojiti iz palete proizvoda je Hal E-Bank/B2B koje omogućava automatizaciju i direktnu razmjenu svih dokumenata unutar elektronske banke sa ERP informacionim sistemom preduzeća. 

Govoreći o novitetima, Muftić izdvaja Halcom One je "Open Banking" rješenje za banke i finansijske institucije. 

"Radi se o rješenju koje potpuno podržava implementaciju druge direktive o platnim uslugama (PSD2). Kao platforma, povezana sa rješenjima za digitalno bankarstvo, Halcom One je nezavisna od bilo kog dobavljača i kanala (Corporate, SME, Retail). Rješenje je bazirano na „Open API“ tehnologiji i servisima sa dodatnom vrijednošću (VAS). U internim bankarskim sistemima, sigurnost plaćanja postiže se korištenjem Halcom-ovog sistema za sprječavanje zloupotrebe, Halcom Antifraud", ističe ona. 

Kako kaže, ova platforma omogućava kreiranje novih, inovativnih servisa i obezbjeđuje modernu banku koja svojim klijentima, kao i klijentima drugih banaka, nudi naprednu integrisanu platformu sa pristupom svim finansijskim podacima i inovativnim komplementarnim proizvodima. 

Napominje da ovo dodatno podstiče lojalnost klijenata i promoviše unakrsnu (cross-sell) prodaju dodatnih proizvoda i usluga, pružene od strane banke i njenih partnera. Halcom One takođe omogućava upravljačke usluge, kao što su testna okruženja za treće strane, pomoć provajderima trećih strana pri integraciji, kao i dodatnu podršku tokom produkcije.

Dodaje da na tržištu Slovenije i Srbije izdaju kvalifikovane certifikate i koje komitenti pored poslovanja sa preko 40 banaka u regiji jugozapadne Evrope mogu koristiti i za prijavu i poslovanje na Poreskoj upravi, Upravi Carina, Portalu eUprava...

"Nažalost, iako smo infrastrukturno za tu vrstu usluge spremni i u Halcom d.o.o. Sarajevo, nedostatak  zakonske regulative u Bosni i Hercegovini koji bi poticao digitalizaciju društva nas ograničava da krajnjim korisnicima  i organima uprave omogućimo jednostavnije i sigurno poslovanje kroz razne oblike elektronskog poslovanja", kaže Muftić.

Inače, spektar usluga koje Halcom nudi može se podijeliti na proizvode za Corporate klijente, SME klijente i fizička lica.

Zajednička osobina svih rješenja bez obzira na profil krajnjeg korisnika je da se podaci bezbjedno čuvaju off-line što znači da klijenti imaju stalni pristup svojim finansijskim podacima, bez obzira na dostupnost informacionog sistema banke.

Ocjenjujući poslovni ambijent u BiH, Muftić kaže da se njim ne mogu pohvaliti. Iako je rast GDP cca 3% stepen ekonomske aktivnosti realnog sektora je na nezavidnom nivou.  

Potrebno je, kaže, prepoznati potrebe tržišta i na taj način posvetiti se poboljšanju poslovnog ambijenta u BiH kroz efikasniji administrativni sistem, zakonske odredbe i otvorenost za investicije.

"Kao i sve kompanije svakodnevno se susrećemo sa poslovnim izazovima koje nastojimo uspješno savladati i iste iskoristiti na način da iz njih nešto naučimo i poboljšamo svoje poslovanje. Izazov sa kojim se Halcom susreće još od početka svog poslovanja na BiH tržištu je podizanje svijesti o prednosti elektronskih i digitalnih tehnologija. Ipak, iz godine u godinu Halcom postiže bolje poslovne rezultate i svakako smo istim zadovoljni što nam daje pokretačku snagu da 2019. bude uspješnija od 2018. godine", zaključuje naša sagovornica.

S.B.

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti