Vijesti / SVIJET

Henkel jedna od najetičnijih kompanija u svijetu

27.03.2014. 12:46 / Izvor: eKapija.ba

Sedmu godinu za redom Henkel je dobitnik nagrade RobecoSAM Gold Class, a Ethisphere Institute proglasio je kompaniju jednom od najetičnijih u svijetu. Ove nagrade su priznanja i potvrda kontinuiranog liderstva i predanosti Henkela na polju održivosti.

Nagradu Gold Class koju proglašava RobecoSAM u godišnjoj Procjeni korporativne održivosti   u Godišnjaku o održivosti  za 2014. godinu u kojem se navode najbolje kompanije na polju održivosti iz svake industrije. Nakon što je prošle jeseni, sedmu godinu za redom, imenovana liderom u sektoru proizvoda za domaćinstvo, ostavši jedina kompanija u ovom sektoru uvrštena u Dow Jones - svjetski indeks održivosti i u evropske indekse, Henkel je sada jedina kompanija iz kategorije proizvoda za domaćinstvo s oznakom Gold Class.

Godišnjak o održivosti objavljuje RobecoSAM, stručna agencija na području održivih investicija, u saradnji s kompanijom KPMG. Preko 3.000 najvećih svjetskih kompanija pozivaju se svake godine na učešće u godišnjoj Procjeni korporativne održivosti, pri čemu je procenat učešća u stalnom porastu – ove godine s  rekordnim brojem kompanija. Prema KPMG-u i RobecoSAM-u ovaj trend ukazuje na to da se održivost ubrzano penje prema vrhu važnih korporativnih tema, te sve više postaje dio svakodnevnog poslovanja.

Također, sedmu godinu za redom Etisphere Institute imenovao je Henkel jednom od najetičnijih svjetskih kompanija - priznanjem „Word's Most Ethical Companies“. Etisphere Institute je neovisna organizacija koja promovira najbolje primjere iz prakse na području korporativne etike i upravljanja. Nagrada odaje priznanje kompanijama koje nastavljaju podizati skalu etičnog liderstva i korporativnog ponašanja. Henkel je jedna od samo devet kompanija u industriji proizvodnje potrošačkih proizvoda i jedina njemačka kompanija koja je primila priznanje ove godine.

Ove nagrade priznanje su stalnim naporima Henkela da postigne „više s manje“ - konceptom koji je u centru Strategije održivosti kompanije. "Globalni izazovi vezani uz održivost s kojima se susrećemo zahtijevaju da kompanije preispitaju dugoročne rizike i prilike,“ izjavila je Kathrin Menges, izvršna dopredsjednica Odjela ljudskih potencijala i predsjednica Vijeća za održivost kompanije Henkel. "U tom smislu, Dow Jones indeks održivosti, svrstavanje među najetičnije kompanije u svijetu, te druge globalne liste daju nam važnu povratnu informaciju, pomažući da ostanemo na pravom putu kada su u pitanju stvaranje dodatne vrijednosti i smanjenje našeg utjecaja na okoliš. Ponosni smo što su ove organizacije prepoznale naš stalni, dugoročni pristup održivosti", zaključila je Menges.

Do 2030. godine kompanija Henkel ima za cilj utrostručiti vrijednost koju stvara u odnosu na utjecaj koji nastaje kroz njeno djelovanje, proizvode i usluge. Tokom proteklih 11 godina kompanija je smanjila potrošnju vode i energije za 51%, odnosno 44% po toni proizvodnje, te smanjila otpad za 47% po toni proizvodnje. U istom periodu, broj nezgoda na radu smanjio se za 90%.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti