Hoše komerc marketi promovirali redizajnirani izgled "BH korpe"

26.09.2018. 12:56 / Izvor: Akta.ba
Hoše komerc marketi promovirali redizajnirani izgled 'BH korpe'
OTVORI GALERIJU

Umjesto bosanskih mušepki koje su do sada krasile BH. korpu, sada su to motivi bosanskog ćilima. 

Nakon godinu i po dana uspješnog provođenja projekta "BH. korpa" Hoše komerc marketa, danas je održana promocija njenog novog izgleda. U Hoše marketima odlučil su se za redizajn BH. korpe u cilju dodatnog promoviranja domaćih kvalitetnih brandova koji je od izuzetne važnosti za kampanju Kupujmo domaće i razvoj domaće privrede. 

Naime, umjesto bosanskih mušepki koje su do sada krasile BH. korpu, sada su to motivi bosanskog ćilima. 

"Dosadašnji rezultati BH. korpe su odlični i sa sigrunošću možemo kazati da je projekat uspio i da ćemo nastaviti sa njegovom realizacijom i ubuduće. Mi kao trgovac, uspjeli smo kod BH. korpe spojiti očekivanja kupaca i interese domaćih proizvođača. Pokazalo se da ovaj naš projekat podrške domaćim brandovima predstavlja snažan dodatni vjetar u leđa kampanji 'Kupujmo domaće'. Tim više jer se povećanje indexa prodaje kod nekih artikala koji su prošli kroz BH. korpu kreće od 70% do 100%", izjavila je Amela Frlj, zamjenica direktora maloprodaje u kompaniji Hoše komerc.

Inače, akcijska ponuda "BH korpe" uglavnom sadrži pet-šest proizvoda, počinje srijedom i traje dvije sedmice, kada se mijenja sadržaj korpe novim proizvodima. U tom periodu je pojačana prodaja akcijskih proizvoda, a  kako kažu sami građani koji svakodnevno kupuju iz BH. korpe na taj način jačamo vlastitu državu.

Do sada je ukupno 252 artikla od oko 30 domaćih kompanija dobilo priliku da se dodatno pozicionira i ostvari kontakt sa potrošačima u lancu Hoše marketa.

U okviru ove kampanje u BH. korpi su se do sada našli brandovi sa oznakom «Made in BiH» proizvođača kao što su AS Jelah, Meggle, Milkos, Poljorad, Agromil, MI99, Ovako, Perutnina Ptuj, Jusuf Bey, Menprom, Bajra, Madi, Swity, Violeta, Kent, Master, Pak Centar, All Aksa, Max Clean, Tisal, Lila, Hellena, Klas, Jami, Sprind, Pak Rampart, Coly, Mlin Ustikolina, Smajić, Vispak, Bosnaplod, Sarajevska pivara, Zlatne kapi, Merdijan, Kuća prirode, Dita, Agrokomerc i Hoše komerc.

Hoše komerc je domaći tržni lanac koji nastoji uz neophodan kvalitet dati poseban prostor domaćim brandovima. Prva trgovina otvorena je davne 1979. godine kao dio porodičnog biznisa, deset godina kasnije 1989. osnovana je firma Hoše komerc d.o.o. u Sarajevu. Osnovna djelatnost je trgovina na malo i veliko prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, zatim, slastičarstvo, pakeraj i pržionica kafe, kao i distribucija proizvoda. Hoše komerc d.o.o trenutno zapošljava 216 radnika, od čega je veći dio radnika zaposlen u maloprodajnoj mreži. Pored proizvodnje i veleprodaje, Hoše komerc posjeduje lanac od 9 prodavnica, i sve su na području Kantona Sarajevo.

 

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti