Vijesti / SVIJET

ICERTIAS anketa: Da li nas je COVID-19 vratio pravim vrijednostima i ljubavi?

09.05.2020. 08:41 / Izvor: Akta.ba

Pandemija COVID-19 je promijenila način na koji živimo, djelujemo, radimo i razmišljamo.

U vremenu kada čak i najosnovnije stvari mogu biti izazovne, prirodno je da su se naši prioriteti i misli povezane s njima drastično pomjerali.

Prema uzoru na globalno provedeno istraživanje  "ICERTIAS COVID-19 – How The World Thinks Today?" koje je obuhvatilo čak 69 zemalja svijeta, provedeno je novo istraživanje fokusirajući se samo na Europu a sve u cilju da bismo lakše shvatili važnost određenih tema.

ICERTIAS je inače Međunarodno udruženje za certifikaciju koje pomaže potrošačima da pronađu najlakši put do izuzetnih proizvoda i usluga koji poboljšavaju kvalitetu svakodnevnog života.

Prema ovom posljednjem istraživanju za Evropu, a na osnovu odgovora koji su prikupljeni, čini se da su misli ljudi danas sjedinjene bez obzira na regiju, zemlju ili kontinent, a najvjerojatnija poveznica tome je pandemija COVID-19.

Anketa je sadržavala pitanja poput:

1.O čemu razmišljate u ovom trenutku

2. Šta vam je najvažnije u životu?

3. Čega se u ovom trenutku najviše plašite?

4.Čemu se najviše nadate u ovom trenutku?

5.Šta vam je u ovom trenutku najvrijednije? 6. Šta je ( po vama ) najbitnije za čovječanstvo ?

7. Šta vam je najvažnije pri kupovini danas?

Rezultati su zaista zanimljivi.

Kada se analiziraju koje su to prve riječi koje su ljudi koristili u odgovorima,  zanimljivo je primijetiti da se odgovori Europljana uglavnom ne razlikuju mnogo od onih  u cijelom svijetu.

Na pitanje koja je to prva riječ na koju upravo sada misle odgovori su bili : LJUBAV na prvom mjestu, NOVAC, POSAO, SEX, ŽIVOT, PORODICA, HRANA, ZDRAVLJE, OPSTANAK ...

Ono čega se ljudi u ovom trenutku najviše plaše su: SMRT, NEUSPJEH, KORONA, LJUBAV, SIROMAŠTVO ..

Najčešće riječi koje se ponavljaju na svjetskim i europskim anketama su: NOVAC, LJUBAV, PORODICA, KORONA, POSAO, HRANA, ZDRAVLJE, SMRT ...

Slično tome, kada je riječ o KUPOVINI, europski i svjetski ispitanici imali su svoje najčešće odgovore: HRANA, NOVAC, KVALITETA, ODJEĆA, CIJENA...

Ako je suditi po ovoj anketi, korona pandemija je donekle vratila fokus na prave životne vrijednosti i usmjerila naša stremljenja ka onom što je bitno, čineći nas danas itekako sposobnim odvojiti bitno od nebitnog.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti