Vijesti / SVIJET

ICERTIAS anketa: Da li nas je COVID-19 vratio pravim vrijednostima i ljubavi?

09.05.2020. 08:41 / Izvor: Akta.ba

Pandemija COVID-19 je promijenila način na koji živimo, djelujemo, radimo i razmišljamo.

U vremenu kada čak i najosnovnije stvari mogu biti izazovne, prirodno je da su se naši prioriteti i misli povezane s njima drastično pomjerali.

Prema uzoru na globalno provedeno istraživanje  "ICERTIAS COVID-19 – How The World Thinks Today?" koje je obuhvatilo čak 69 zemalja svijeta, provedeno je novo istraživanje fokusirajući se samo na Europu a sve u cilju da bismo lakše shvatili važnost određenih tema.

ICERTIAS je inače Međunarodno udruženje za certifikaciju koje pomaže potrošačima da pronađu najlakši put do izuzetnih proizvoda i usluga koji poboljšavaju kvalitetu svakodnevnog života.

Prema ovom posljednjem istraživanju za Evropu, a na osnovu odgovora koji su prikupljeni, čini se da su misli ljudi danas sjedinjene bez obzira na regiju, zemlju ili kontinent, a najvjerojatnija poveznica tome je pandemija COVID-19.

Anketa je sadržavala pitanja poput:

1.O čemu razmišljate u ovom trenutku

2. Šta vam je najvažnije u životu?

3. Čega se u ovom trenutku najviše plašite?

4.Čemu se najviše nadate u ovom trenutku?

5.Šta vam je u ovom trenutku najvrijednije? 6. Šta je ( po vama ) najbitnije za čovječanstvo ?

7. Šta vam je najvažnije pri kupovini danas?

Rezultati su zaista zanimljivi.

Kada se analiziraju koje su to prve riječi koje su ljudi koristili u odgovorima,  zanimljivo je primijetiti da se odgovori Europljana uglavnom ne razlikuju mnogo od onih  u cijelom svijetu.

Na pitanje koja je to prva riječ na koju upravo sada misle odgovori su bili : LJUBAV na prvom mjestu, NOVAC, POSAO, SEX, ŽIVOT, PORODICA, HRANA, ZDRAVLJE, OPSTANAK ...

Ono čega se ljudi u ovom trenutku najviše plaše su: SMRT, NEUSPJEH, KORONA, LJUBAV, SIROMAŠTVO ..

Najčešće riječi koje se ponavljaju na svjetskim i europskim anketama su: NOVAC, LJUBAV, PORODICA, KORONA, POSAO, HRANA, ZDRAVLJE, SMRT ...

Slično tome, kada je riječ o KUPOVINI, europski i svjetski ispitanici imali su svoje najčešće odgovore: HRANA, NOVAC, KVALITETA, ODJEĆA, CIJENA...

Ako je suditi po ovoj anketi, korona pandemija je donekle vratila fokus na prave životne vrijednosti i usmjerila naša stremljenja ka onom što je bitno, čineći nas danas itekako sposobnim odvojiti bitno od nebitnog.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Vijesti