iNovine - Novo lice ulice

25.08.2017. 08:45 / Izvor: Akta.ba
iNovine - Novo lice ulice

Želimo da iNovine postanu novo lice ulice, mjesto na kojem će se nuditi najveći izbor proizvoda na kioscima

iNovine najveći su maloprodajni lanac kioska u BiH. Maloprodajna mreža kompanije u Bosni i Hercegovini uključuje preko 260 prodajnih mjesta, te zapošljava 625 uposlenika.

Uvođenjem novog jedinstvenog brenda, iNovina BiH, izgrađuje se veća prepoznatljivost i atraktivnost prodajnog mjesta na frekventnim lokacijama.

Kao dio Adris grupe vjeruju u:

  • pobjednički duh, timski rad i pojedinačna postignuća
  • entuzijazam i stvaralačku znatiželju
  • osobnost, različitost i toleranciju
  • odgovornost, ljude i napredak

Navedenim, uz prilagođeni prodajni asortiman, te stalno ulaganje u educirano osoblje, uvodi se novi tržišni pristup u kojem su savremeni kupac i njegove potrebe u centru pažnje.

Vizija: „Želimo da iNovine postanu novo lice ulice, mjesto na kojem će se nuditi najveći izbor proizvoda na kioscima, u ugodnom okruženju i uz najbolju kvalitetu usluge“ poručuju iz iNovina.

Misija: Ostati vodeći maloprodajni lanac kioska u BiH u svim aspektima poslovanja kvalitetom i inovativnom ponudom, ugodnim okruženjem, te uz najbolju kvalitetu usluge zadovoljiti kupce, uposlenike, poslovne partnere i zajednicu u kojoj prosperiramo.

HISTORIJAT

1943. godine Opresa d.d. je počela svoje poslovanje kao prodajna jedinica unutar Oslobođenja, te u samom početku se bavila izdavanjem i štampanjem novina i knjiga. 1990. godine osnivanjem odjela distribucije, Opresa d.d. posluje kao samostalna jedinica. Sa formiranjem odjela distribucije počinje otvaranje novih prodajnih mjesta i poslovnica, a Opresa d.d. postaje distributer koji prodaje novine i ostala izdanja na teritoriji cijele bivše države.

2009. godine Opresa d.d. počinje poslovati kao član Adris grupe čime počinje njen razvoj kao moderne kompanije koja prati regionalne i svjetske trendove.

2012. godine prateći trendove savremene trgovine, te prilagođavajući se potrebama i zahtjevima potrošača, kompanija je stakeholderima predstavila novi vizualni identitet i brend - iNovine. U novi vizualni identitet i modernizaciju poslovanja u BiH uloženo je 4,1 milion konvertibilnih maraka, a očekuju se i dodatna ulaganja u uvođenje novih usluga, informatizaciju kompletne prodajne mreže i edukaciju zaposlenika.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti