Ismet Kapo, direktor Vermonta: Pred nama je vrlo izazovna godina

25.02.2014. 14:36 / Izvor: eKapija.ba
Ismet Kapo, direktor Vermonta: Pred nama je vrlo izazovna godina
OTVORI GALERIJU

Prošla godina je bila jedna od najtežih za autoindustriju, pa tako i za Peugeot. Ipak, uz dosta truda svih uposlenih Peugeot je uspio poslovati pozitivno i nastavljamo dalje, kaže za eKapija.ba Ismet Kapo, direktor Vermonta.

Prošla godina je bila jedna od najtežih za autoindustriju, pa tako i za Peugeot. Ipak, uz dosta truda svih uposlenih Peugeot je uspio poslovati pozitivno, a tako nastavlja i dalje, kaže u intervjuu za eKapija.ba Ismet Kapo, direktor Vermonta d.o.o. Sarajevo, s kojim smo razgovarali o poslovnim rezultatima, planovima, ali i o kampanjama, te novitetima koji nam ove godine dolaze iz Peugeota.

Prodaja automobila u Evropskoj uniji u 2013. smanjena je za 1,7 odsto. Kakva je situacija sa BiH i kako se Vermont prilagođava sve težim uslovima u autoindustriji?

- Prošla godina je bila jedna od najtežih za autoindustriju, pa tako i za Peugeot. Ipak, uz dosta truda svih uposlenih i dobru koordinaciju u ovlaštenoj prodajno-servisnoj mreži uspjeli smo poslovati pozitivno i nastavljamo dalje. Vermont je zajedno sa kompanijom Blok, koja je ovlašteni Peugeot koncesionar, krajem prošle godine preselio na novu lokaciju u Sarajevu na adresu Srđana Aleksića 26, koja se prostire na 1600 m2 i posjeduje sve što jedna moderna auto kuća treba da ima, od prodajnog salona, prijemnih prostorija, servisa, do skladišta i kancelarijskog prostora.  Tekuća godina će biti vrlo izazovna, ali kao i svake godine ići ćemo u korak sa potrebama naših kupaca, kojima nudimo moderne, kvalitetne i ekonomične automobile.

Da li ste zadovoljni rezultatima prodaje na bh. tržištu u prošloj godini?

- Ne možemo reći da nisu primjetne finansijske poteškoće u kojima se ljudi nalaze i da se to nije odrazilo na tržište autoindustrije koje je i prošle godine bilo u padu. Teško je prodavati vozila u takvim uslovima, ali smo sretni jer Peugeot ima svoje kupce i u ovako teškim vremenima. Uvijek se trudimo pružiti klijentima povoljne uslove kako za kupovinu, tako i za održavanje vozila, a naši klijenti i partneri to znaju da cijene.

Koliko je kriza utjecala na prodaju vaših automobila?

- Definitivno se osjeti utjecaj globalne ekonomske krize u svim sferama, a autoindustrija nije izuzetak. Tržišta su povezana, pa tako trendovi u Evropi i regiji su isti i na našem tržištu. Peugeot u BiH je pokazao snagu svog branda, što se ogleda i u tome da je prodajno-servisna mreža ista kao i prethodnih godina, a do kraja 2014. će biti znatno jača nego prethodnih godina. To nam govori da je Peugeot atraktivan brand za poslovanje i u ovim teškim ekonomskim uslovima.

Ono što je važno istaći, jeste da pored krize, na prodaju automobila utječu i izuzetno povoljni uslovi za uvoz polovnih automobila u BiH, što dodatno otežava naše poslovanje. Uvozi se veliki broj starih automobila sa ekološkim normama (EURO 3), koje su u EU napuštene prije 10 i više godina. Osim velikog zagađenja zraka, to omogućava i rast crnog tržišta dijelova, što čini konkurenciju nelojalnom. Sama cifra od preko 50.000 uvezenih polovnih automobila u 2013. godini govori puno toga.

Koji modeli se najviše prodaju?

- Najprodavaniji putnički modeli u BiH su bili 208, 301 i 508, dok je Peugeot Boxer kao i prethodnih godina najprodavaniji model u segmentu privrednih vozila. Sredinom 2013. godine u BiH je stigao i Peugeot 2008  koji također zabilježio izuzetan uspjeh na globalnom nivou, te je od lansiranja ovog modela na proljeće 2013. godine zabilježeno 100.000 narudžbi. Kod nas i u svijetu je sve popularniji taj segment gradskih crossovera, pa tako i 2008 osvaja srca ljudi u BiH iz dana u dan.

Imajući u vidu poslovnu godinu koja je za nama i izvlačeći pouke iz dosadašnjeg iskustva, kakva će biti poslovna strategija i taktika Vermonta u narednom periodu?

- Poslovna strategija je jasna, a ona se ogleda u isticanju kvaliteta, napredne tehnologije i modernog dizajna Peugeot automobile. To je brand sa 120 godina tradicije i iskustva, što govori da je uvijek u stanju odgovoriti na različite potrebe kupaca širom svijeta.Kad tu dodamo izuzetnu ekonomičnost održavanja Peugeot vozila, onda naši klijenti budu jako zadovoljni.

Također, cilj nam je konstantno razvijati komunikaciju i graditi dugoročan odnos sa našim klijentima. Ponosni smo na činjenicu što na sve upite odgovaramo u najkraćem mogućem roku i želimo pružiti pomoć i informacije svim vlasnicima i vlasnicama Peugeot-a. Pored upita koji stižu u naše salone ili putem telefona, tu je i Facebook stranica na koju svakodnevno stižu različiti upiti, bilo da se radi o cijenama, servisu ili drugim informacijama vezanim za brand.

Kakve prodajne rezultate kompanija Vermont očekuje u 2014. godini?

- Očekuje se usporavanje pada tržišta u ovoj godini. Mi smo postavili ambiciozne planove s obzirom da je naša gama vozila najmlađa na svijetu i da imamo najaktuelnije modele, što je posebno izraženo dolaskom Novog 308, koji je pozicioniran u najkonkurentnijem segmentu. Očekujemo da ćemo godinu završiti sa minimalnim rastom u odnosu na 2013.

Da li pripremate povlastice u vidu prodajnih akcija koje će biti plasirane u 2014. kako bi kupce još više približili brendu Peugeot?

- U toku je akcija Dani Senzacija 2 koju smo pripremili za  naše kupce i koja je nastavak akcije  Dani Senzacija od prošle godine, koja se pokazala jako uspješnom. Pored specijalnih popusta za vozila sa lagera, iz programa putničkih i privrednih automobila, svi kupci dobijaju prvi redovan servis besplatno, kaoi interesantne poklone u vidu GPS navigacija, smartphone i tablet uređaja, od kojih će kupci moći sami izabrati šta im najviše odgovara. Svakako za ostatak godine već imamo različite pogodnosti za naše kupce i vjerujemo da će biti više nego zadovoljni.

Na koji način se zapravo približavate kupcima u, ovim, sve težim tržišnim uslovima?

- Uvijek nastojimo da osluškujemo njihove potrebe i da sve ponude i akcije kreiramo prema njihovim zahtjevima. Naša snaga je u našim ljudima, koji su uvijek na raspolaganju svojim klijentima. Cilj nam je da naši kupci i nakon kupovine automobila imaju stručan tim ljudi koji će brinuti o njihovom vozilu i pružati im postprodajne usluge na najvišem nivou a sretni smo jer je to prepoznato i naši kupci nam vjeruju. Trudimo se da podržavamo aktivnosti od društvenog značaja, a to ljudi znaju da cijene.

Ko su vaši najznačajniji klijenti?

- Peugeot u BiH sarađuje sa stotinama klijenata, bilo da su to pravna ili fizička lica. Posljednjih nekoliko godina ostvarili smo uspješne saradnje sa Sudskom policijom FBiH i kompanijama kao što su A2B Express, Nelt, Dnevni Avaz i McDonalds. 

Da li planirate širenje mreže dilera i servisa u narednim godinama?

- Do polovine 2014. godine planiramo da otvorimo dva nova Peugeot koncesionara u BiH, na područjima gdje do sada nismo bili zastupljeni, uz ovlašteni servis u Trebinju koji smo otvorili krajem prošle godine. I pored ekonomske situacije koja se odrazila i na naše poslovanje, odličan pokazatelj jačine i atraktivnosti brenda Peugeot pokazuje i to da nije bilo izlazaka iz dilerske mreže u BiH.

Koji nam noviteti dolaze iz Peugeota u 2014.?

- Početak godine obilježio je dolazak novog 308, čije će zvanično lansiranje u BiH biti na proljeće. U toku godine imaćemo i facelift Peugeot limuzine 508, kao i SUV-a 3008. Očekujemo i dolazak Peugeota 108 te novi Boxer.

Na kojim kampanjama trenutno radite?

- Pored kampanje „Dani senzacija 2“ koju sam ranije spomenuo, trenutno je u toku i prva ovogodišnja servisna akcija, gdje nudimo pojedine servisne usluge po posebnim uslovima. Osim toga, užurbano se radi na pripremi lansiranja Novog 308, kampanji za Privredna vozila, te tradicionalni Peugeot Road Show, gdje posjećujemo gradove u BiH, prezentujemo automobile, ali i družimo se sa svim ljubiteljima Peugeot-a.

Kompanija Vermont već dugi niz godina podržava razne kulturno-muzičke i sportske manifestacije u Bosni i Hercegovini. Da li nastavljate sa tom tradicijom i ima li nekih novih ugovora na tom polju?

-  Zaista smo sretni jer možemo biti dio različitih kulturno-muzičkih manifestacija u BiH. U ovoj godini  smo nastavili tu tradiciju, pa smo tako pružili podršku koncertnom serijalu Sarajevskog ratnog teatra - SARTR koji za cilj ima  obnavljanje nekadašnje scene Centra društvenih aktivnosti. Također, bili smo sponsor i BH Davis Cup reprezentacijeu meču protiv Grčke, koji su naši momci riješili u svoju korist. Za ostatak godine planiramo podržati i još neke druge aktivnosti.

Razgovarala: Seida Bijedić

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti