Izgradnja vlastitih brendova i proizvoda ključni faktori uspjeha

Vijesti / BOSNA I HERCEGOVINA

Izgradnja vlastitih brendova i proizvoda ključni faktori uspjeha

13.06.2020. 07:47 / Izvor: Fena

Važnost ulaganja u dizajn i razvoj vlastitih proizvoda i brendova prepoznate su kao ključne karakteristike poslovnih modela kompanija koje su uspješno prevazišle krize te je to bila inspiracija za organiziranje osme PIT online panel diskusije consulting kuće Targer.

Učesnici panel diskusije, osnivači i pokretači biznisa koji su već postali ili su na tragu da postanu svjetski poznati brandovi, predstavili su uspješne priče s drugačijim pristupom u odnosu na većinu postojećih poslovnih modela bh. kompanija.

Suosnivač i direktor firme Yield Zlatko Tanović pojasnio je da da je njihov poslovni koncept bio nešto novo za bh. prilično razvijenu industriju namještaja te su se umjesto na proizvodnju fokusirali na dizajn, razvoj i marketing/prodaju dizajnerskog namještaja visoke kvalitete i cijene.

Biznis koji je proizišao iz takvog koncepta kontinuirano bilježi rast, a Gazzda je već prepoznatljivo ime u oblasti dizajnerskog namještaja u svijetu, no Tanović smatra da im predstoji još mnogo posla prije nego postanu ozbiljan "brand".

 

 

Derubis Yachts je priča koja je uspjeh u javnosti posebno doživjela protekle godine i njihov jedinstveni projekat na panelu je predstavio vlasnik i direktor firme Denis Kraljević koji je sa saradnicima pokrenuo razvoj i proizvodnju jahti u Vitezu daleko od mora i velikih rijeka.

On smatra da je BiH odlična lokacija za pokretanje ovakvog posla jer se u BiH još uvijek njeguje tradicija zanatstva, a te vještine su neophodne za ovakav posao, te da je upravo tu prilika jer zbog nedostatka znanja taj posao u zemljama Evropske unije polako izumire.

Kako je istaknuo koncept i preporuka za razvoj ovog biznisa je jednostavan: konstantno pratiti potrebe kupaca i inovativnim proizvodima ponuditi rješenje te ističe da ne postoji prepreka za razvoj i inovacije, te da svako pojedinačno treba imati volju i hrabrost da svoje ideje pretvori u stvarnost.

Iz domena turističkih usluga, jedinstven je projekat turističko-ugostiteljskog kompleksa Hajdučke Vrleti Blidinje.

Ovaj kompleks danas posjećuju turisti koji po riječima direktorice Marije Vukoje mogu doživjeti ne samo običan odmor i provod, nego jedan cjelokupan "korisnički doživljaj".

Doživljaj koji je prožet mnogobrojnim inovativnim i kreativnim sadržajima, od kojih se neki mogu svrstati u rubriku potpuno neobičnih priča, poput manifestacije naziva "Dobro slaži i ostani živ".

PIT online panel naziva "Razvoj vlastitih proizvoda i branda" održan je u organizaciji firme Targer iz Sarajeva.

Panel je održan u okviru serije online panela i webinara pod nazivom "Liderstvo kroz krizu i neizvjesnost", a koji je u posljednje vrijeme pobudio veliki interes stručne javnosti, saopćili su organizatori.

 

 

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Vijesti