Jubilarni Weekend Media Festival okuplja kreativne dokoličare u Rovinju

06.07.2017. 12:20 / Izvor: Akta.ba

Danas je u koncept dućanu Kutcha održana konferencija za medije na kojoj je predstavljen program ovogodišnjeg Weekend Media Festivala.

Danas je u koncept dućanu Kutcha održana konferencija za medije na kojoj je predstavljen program ovogodišnjeg Weekend Media Festivala. Grad Rovinj i njegova Stara tvornica duhana ove će godine tako po jubilarni deseti put okupiti hiljade znatiželjnika otvorenih za nova znanja i iskustva iz komunikacijske industrije.

Od 21. do 24. septembra u dvoranama Weekenda i oko njih vodit će se žustre rasprave i prezentirati novi trendovi, ali prije svega stvarati opuštena atmosfera kreativnog dokoličarenja po kojoj rovinjski festival već cijelo desetljeće odskače iznad svih sličnih okupljanja.

"U vrijeme kada smo počinjali, deseti rođendan nismo ni sanjali, a kamoli zamišljali kako ćemo ga obilježiti. Ovaj jubilej doživljavamo kao početak jedne nove ere, kao novu epizodu uzbudljive serije koja će trajati još puno sezona. Ne osjećamo se deset godina stariji, nego deset godina kreativniji, a nadam se da taj osjećaj dijele i svi koji će se s nama i ove godine družiti u Rovinju", poručuje Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala.

Martina Pintarić, PR direktor festivala kazala je da je ove godine na najvećem komunikacijskom festivalu u regiji spremljen program koji će ispuniti sva očekivanja. 

"U Rovinju očekujemo oko 4500 učesnika, više od 500 novinara, pripremljeno je 60 prezentacija i panela koji će se istovremeno odvijati u 6 dvorana. Osim toga, podrudit ćemo i da 10. Weekend prođe u najboljem zabavnom ruhu sa dosta muzike i partyja", istakla je ona.

Predstavljajući predavače i paneliste na desetom Weekendu direktor programa, Nikola Vrdoljak istaknuo je da odabirom predavača i tema žele i ove godine poslati poruku da u svijetu postoje primjeri u koje se možemo i trebamo ugledati.

"Uvijek smo se trudili, a vjerujem dobrim dijelom i uspijevali, informirati o novim trendovima, poticati sa rad nju među kreativcima, ali i u cijelom društvu. I ove godine otvaramo neke nove teme s vrlo relevantnim sagovornicima, koje su od velike važnost kako za komunikacijsku industriju, tako i za sve ostale sudionike na tržištu".

Kazao je da kada je Weekend krenuo imao je zadatak spojiti regiju i dati svima priliku da vide šta drugi rade i nauče nešto jedni od drugih i mišnjenja je da su u tome uspjeli.

"Drugi zadatak je bio napraviti relevantno mjesto za medije i marketing, u čemu smo također uspjeli jer je Weekend danas puno više od toga. Mi kažemo da se Weekend danas bavi medijima i marketingom, ali i križanjem tehnologije, biznisa i kreativnosti. Tako i ovogodišnji program reflektira te teme", dodao je Vrdoljak.

Dio programa jubilarnog Weekenda bit će posvećen nordijskim zemljama koje se po mnogo čemu smatra uzorom razvoja, novih tehnologija, ali i regionalne saradnje. Temelj te saradnje postavljen je još 1952. kada je osnovano Nordijsko vijeće, koje će nam u Rovinju predstaviti njegova voditeljica komunikacija Mary Gestrin. Najveće muzičko događanje na sjeveru Evrope, Roskilde Festival, predstavit će Dennis Kirkebaek i Martin Hjorth Frederiksen uz bogate video i foto materijale, statistiku i zanimljive podatke.

"Skandinavske zemlje su regija kojoj se svi divimo i gledamo ih kao uzor. Ove godine smo odlučili istražiti fenomen Nordika jer želimo vidjeti kako su tako napredni u svemu što rade i nadam se da ćemo ih kopirati u što više stvari", kazao je on.

Pored toga, dvije teme koje se ove godine naglašavaju su digitalizacija i Agrokor koji je nezaobilazna tema svima u regiji. 

Na panelima će se raspravljati kako Google i Facebook utječu na tržište oglašavanja i kako se komunikacijski rješava kriza u Agrokoru.

Jedan od panela posvećen je fenomenu kreativnog dokoličarenja i primjeni tog koncepta na Weekend Media Festivalu, dok će se drugi baviti sve izraženijim trendom povlačenja američke produkcije iz televizijskog programa na "on demand" televiziju. Rastući utjecaj Googlea i Facebooka na globalnom tržištu oglašavanja također će biti tema panel rasprave, kao i budućnost transporta i utjecaj novih digitalnih platforma poput Ubera. Zanimljiva će svakako biti i rasprava o stanju slobode medija u regiji, utjecaju politike i biznisa na medije, na koju će se dobro nadovezati i panel o komunikacijskom aspektu krize Agrokora.

U okviru 10. Weekend Media Festivala ponovno će se održati regionalna revija BalCannes i dodjela nagrada SoMo Borac. Na ovogodišnjem BalCannesu koji se održava šesti put najboljih 25 projekata regije odabire najveći žiri do sada. Sastojat će se od 25 predstavnika klijenata, agencija i novinara koji prate struku te će biti zanimljivo vidjeti kako razmišlja i zajednički radi žiri sastavljen od stručnjaka s različitih područja. 

Muzički program uvijek je bio jedan od najjačih aduta Weekend Media Festivala, a ove godine oko 4500 učesnika festivala može očekivati iznenađenja prilagođena velikom jubileju.

Prijave za 10. Weekend Media Festival u punom su jeku, a broj mjesta je ograničen.

S.B.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti