Kako su Violeta, Širbegović i Menprom postali i ostali lideri

17.11.2016. 13:06 / Izvor: Akta.ba
Kako su Violeta, Širbegović i Menprom postali i ostali lideri

Za uspjeh kažu potrebna je dobra organizacija, konstantno ulaganje u zaposlenike, te ulaganje u brend, naročito tokom prvih godina osnivanja.

Kako bi jedna kompanija postala prepoznatljiva na tržištu potrebno je mnogo rada, ulaganja i odricanja istaknuto je na nedavno održanom Business Strategic Forumu u Tuzli.

ULAGANJE U LJUDE I BREND

"Put je težak, ali se na kraju isplati", kažu vlasnici tri bh. komanije Menprom, Širbegović i Violeta koji su svoja iskustva podijelili na jednom od panela navedenog Foruma. Počeli su od nule, a danas su brendovi o kojima se sa pravom govori i van granica naše države. Za uspjeh kažu potrebna je dobra organizacija, konstantno ulaganje u zaposlenike, te ulaganje u brend, naročito tokom prvih godina osnivanja.

Svoju ljubičastu priču vlasnik Violete Petar Ćorluka je počeo u Grudama naprije sa trgovinom, a kasnije je tek na red došla i proizvodnja. Najveću zaslugu zašto je "Teta Violeta" iz Gruda postala brend, duguje svojim zaposlenicima koji se svakodnevno edukuju i zahvaljujući kojim je današnja tvornica higijenskih proizvoda osim regionalnog tržišta kupce pronašla u čak 15 zemalja svijeta.

Ćorluka kaže, kako ništa ne bi mogao sam, stoga je za uspjeh kompanije i razvoj brenda jako važno naprije postati vrhunski čovjek, a potom vrhunski stručnjak kako bi nešto trajalo.

"Mi u Bosni i Hercegovini imamo puno prednosti i svi možemo uspjeti jer imamo ljude koji imaju kreativnost, koji su željni dokazivanja, nisu zasićeni i oni sugurno mogu napraviti nove vrijednosti", kazao je Ćorluka, dodajući kako novim poduzetnicima želim što više hrabrosti, manje sebičnosti i uspjeh sigurno neće izostati.

Vlasnik Mesne industrije Menrom Mensur Alić je naglasio da je najmanje 20 godina potrebno da bi se stvorio dobar brend. 

"Kada napravite dobar sistem i organizaciju u firmi, te date mladima šansu, uspjeh sigurno neće izostati", kaže Alić, pojašjavajući kako njegov put od razvoja do danas nije bio nimalo lagan, naročito jer se počeo baviti poslom koji u poslijeratno vrijeme u BiH nije bio nimalo atraktivan.

Ipak nije posustajao, sa 1.000 KM ušteđevine, krenuo je u posao, gradio je ime i danas kaže da je ostvario svoj san. U posao su ušle i njegove kćerke, koje uvode neka svoja pravila, koja rado prihvata i koja se uvijek pokažu kao dobra i opravdana.

TERET I ODGOVORNOST

Uspješnu kompaniju u Gračanici od svog diplomskog rada napravio je Faruk Širbegović, koji je kompaniji i dao ime po svom prezimenu. Što je u početku i bila velika odgovornost.

Faruk Širbegović je naveo da je glavni fokus razvoja komercijalni sektor. Iz svog iskustva navodi da se moralo jako mnogo ulagati u kadrove. S druge strane akcenat stavlja na pouzdane dobavljače, a sa pouzdanim komponentama, kvalitet je zagarantovan.

Profesor Najil Kurtić kaže kako je za razvoj brenda važno raditi dobro i o tome pričati, ovi privrednici su to znali stoga iza sebe danas imaju uspješne priče.

"Svi mogu imati imidž, ali brend ćete imati tek kada uspijete predstaviti svoj biznis kao nešto što posjeduje dodatnu vrijednost, na osnovu koje će potrošač izabrati baš vaš proizvod, a ne konkurentski", kaže Kurtić, dodajući da su to upravo ove priče.

E. Ko.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti