Vijesti / BOSNA I HERCEGOVINA

Kalmar: LG na bh. tržištu od konkurencije izdvaja povjerenje kupaca

Kompanija Stanić Trade počela je sa šest zaposlenih, a sada broji više od stotinu radnika i svake godine bilježi rast prihoda, zbog čega mogu govoriti o ostvarenim rezultatima u pozitivnom svjetlu, kazao je Kalmar.

28.05.2015. 10:03 / Izvor: eKapija.ba

LG Electronics ove godine obilježava 20 godina uspješnog poslovanja u Bosni i Hercegovini kroz grupaciju Stanić Trade, a iz te kompanije navode da se LG na bh. tržištu pozicionirao kao lider u prodaji mobilne telefonije, malih i velikih kućanskih aparata, TV i klima uređaja, o čemu najbolje govori brojka od million prodatih uređaja.

Direktor Stanić Trade-a Damir Kalmar izjavio je da su jedna od rijetkih kompanija u BiH koja paralelno razvija maloprodaju i distribuciju, te da je korist tog koncepta široka pokrivenost tržišta u smislu pozicija i same zastupljenosti proizvoda, te da, uzimajući u obzir asortiman proizvoda s kojim rade, mogu slobodno reći da su napravili dobar posao.

Precizirao je da je kompanija Stanić Trade počela sa šest zaposlenih, a sada broji više od stotinu i svake godine bilježi rast prihoda, zbog čega mogu govoriti o ostvarenim rezultatima u pozitivnom svjetlu.

Kalmar je dodao da asortiman LG proizvoda koji prodaju spada većim dijelom u skuplje, premium proizvode, te da je prosječna cijena LG proizvoda prodatog u prošloj godini iznosila 750 KM, tako da je, uzimajući u obzir prosječne prihode po domaćinstvu u BiH, podatak o milion prodatih proizvoda itekako vrijedan pozornosti.

Po njegovim riječima, ono što LG izdvaja od ostalih konkurenata na bh. tržištu je povjerenje kupaca sticano u proteklih 20 godina zbog čega im je posebno bitna potpuna sigurnost kupca u garantnom i vangarantnom roku za kupljeni proizvod, brzina i stručan pristup u rješavanju servisnih zahvata, te kontinuirana edukacija prodajnog i servisnog osoblja.

Kalmar je istakao da je LG relativno kasno ušao u ozbiljnu "bitku" na svjetskom tržištu mobilnih aparata, ali da su dobri prodajni rezultati modela LG Chocolate 2006. i LG Cookie 2008. dokazali ozbiljne namjere LG-ijevih konstruktora da se probiju na sami vrh.

Pojasnio je da je to postignuto targetiranjem najveće ciljne grupe potrošača – tinejdžera, pružajući im dizajnerski i funkcionalno zanimljiv aparat po njima pristupačnoj cijeni, te da su ti "tinejdžeri" danas desetak godina stariji i već spremni da plaćaju i mnogo skuplje uređaje, ali uređaje koji su u samom vrhu tehnologije.

"Zbog toga je model G2, a nakon njega prošle godine model G3 doživio veliki uspjeh u prodaji. Prodato je 18 miliona jedinica u osam mjeseci što je donijelo 25 posto veći profit diviziji LG mobilnih telefona u poređenju s 2013. Model G4 je upravo lansiran na svjetsko tržište kao novi 'FlagShip' model i siguran sam da neće imati ništa manje popularnosti, već čak i bolje prodajne rezultate od svog predhodnika", kazao je Kalmar.

Govoreći o novinama koje LG priprema za narede godine, Klamar je rekao da upravo sada u Koreji rade testnu verziju savitljivih ekrana debljine jednog milimetra koji se na zid postavljaju na magnetne plohe, te da je teško predvidjeti koje su granice inovativnosti i tehnologije budućnosti, saopćeno je iz agencije ViaMedia.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti