Karlheinz Dobnigg: Po čemu ćemo pamtiti 2020. godinu

14.12.2020. 08:37 / Izvor: Akta.ba
Karlheinz Dobnigg: Po čemu ćemo pamtiti 2020. godinu

Ovu godinu je obilježila pandemija koja je općenito uticala na promjenu ponašanja svih nas, pa tako i naših klijenata.

Uoči dočeka Nove godine, na izmaku "stare", obično sumiramo rezultate i izvlačimo određene zaključke za narednu godinu. Podsjećamo se lijepih, ali i onih manje lijepih trenutaka koji su obilježili prethodnih 365 dana.

Pandemija coronavirusa, gotovo sve nas je zaustavila u novim planovima, idejama, na putu ka boljem i većem.

U duhu ispraćaja ove "pandemijske" godine, u nastavku pročitajte osvrt godine Karlheinza Dobnigga, predsjednik Uprave Raiffeisen banke​

Po čemu ćete pamtiti 2020. godinu?

- Ovu godinu je obilježila pandemija koja je općenito uticala na promjenu ponašanja svih nas, pa tako i naših klijenata. Stoga smo svimorali prihvatiti te razviti drugačije modele poslovanja, a došlo je i do ubrzane digitalne transformacije. 

Kakva je situacija u Raiffeisen banci? Da li je i koliko je corona-kriza uticala na poslovanje?  

- Unatoč aktuelnom stanju uspjeli smo ostvariti svoje nastojanje da našim klijentima budemo pouzdan partner bez obzira na okolnosti te da im pružimo usluge na najbolji mogući način. Obzirom da smo imali spreman plan za djelovanje u ovakvim situacijama naše poslovanje je ostalo stabilno. Pri tome je naš prioritet zaštita zdravlja kao klijenata tako i zaposlenika, te se u poslovanju i međusobnim kontaktima pridržavamo svih mjera nadležnih institucija. 

Kakvu prognozu imate za post-coronsko vrijeme?

- Od samog početka ove situacije klijentima smo savjetovali da minimiziraju svoje kretanje i zaštite svoje zdravlje tako što će za poslovanje s Bankom koristiti neki od Raiffeisen digitalnih servisa, kada je to moguće. Za obavljanje transakcija klijentima su na raspolaganju usluge Internet i Mobilno bankarstvo, Bankarstvo na Viberu, te OPA aplikacija. Naša paleta proizvoda za koje je moguće aplicirati online obuhvata nenamjenske kredite, kartice, te štednju. Također, preporuke se odnose i na korištenje kartica prilikom plaćanja kako bi se što više smanjio dodir sa novčanicama kao potencijalnim izvorom zaraze. Vjerujem da će promijenjene navike klijenata kada je riječ o korištenju savremenih bankarskih usluga imati značajan utjecaj na poslovanje i po završetku pandemije. Aktuelno stanje je već istaklo značaj razvijenosti Raiffeisen digitalnih kanala, a stručni tim naših zaposlenika kontinuirano aktivno radi na unapređenju ponude Banke u ovom segmentu.

Planovi za 2021. godinu?

- Nalazimo se u vremenu koje od nas zahtjeva da budemo inovativni i proaktivni, stoga ćemo se i u narednom periodu truditi da neizvjesnost tretiramo kao priliku, pratit ćemo situaciju, nastaviti prilagođavati se aktuelnim okolnostima te nastojati biti tu za naše klijente i ponuditi im najbolja rješenja za poslovanje s nama. 

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti