al

Vijesti / BOSNA I HERCEGOVINA

Kompanija dm treću godinu zaredom Najpoželjniji poslodavac

20.04.2018. 21:37 / Izvor: Akta.ba

Večeras je po dvanaesti put izabran Najpoželjniji poslodavci u BiH za 2018. godinu.

Titulu najboljeg od najboljih odnjela je kompaniji dm drogerie markt, kojoj je ova prestižna titula dodijeljena treću godinu zaredom. Ovu kompaniju je bh. javnost prepoznala kao najpoželjnijeg poslodavca, odnosno najbolje mjesto za rad.

Ovu prestižnu nagradu dodjeljuje kompanija Kolektiv - Posao.ba, koja već dvanaest godina organizuje opsežno istraživanje tokom kojeg Bosanci i Hercegovci imaju priliku glasati za poslodavce koji po njihovom mišljenju zaslužuju titulu najpoželjnijih.

TOP 10 POSLODAVACA

Proglašenju najpoželjnijih poslodavaca je prethodilo dvomjesečno istraživanje u kojem su učestvovali ispitanici iz cijele Bosne i Hercegovine, na osnovu kojeg je određen poredak TOP 10 najpoželjnijih poslodavaca. Nominovano je više od 700 kompanija iz BiH koje su dobile rekordan broj  glasova čak 147.089.

Ispitanici su glasali za kompanije na osnovu lične percepcije, koja svjedoči o tome koliko je neka kompanija u ovoj godini ulagala u upravljanje ljudskim potencijalima i branding, te kakav imidž ima u javnosti.

Među TOP 10 poslodavaca za 2018. godinu, poslije prvoplasirane dm drogerie markt, našle su se kompanije HIFA Group, BH Telecom, Violeta, Coca-Cola HBC BH, Bosnalijek, AlJazeera Balkans, Elektroprivreda BiH, HOLDINA i Bingo.

IZABRANI NAJPOŽELJNIJI POSLODAVCI U 15 SEKTORA

Ove godine, metodologija izbora Najpoželjnijeg poslodavca u BiH je dodatno unaprijeđena kako bi se osigurala autentičnost rezultata istraživanja, a još jedna novost u odnosu na prethodne izbore je da su učesnici istraživanja pored izbora za TOP 10 poslodavaca, mogli glasati i za najpoželjnije poslodavce u čak 15 sektora.

Tako je u sektoru Marketinga i PR-a, za najpoželjnijeg poslodavca izabrana kompanija Altermedia, u sektoru Hotelijerstva i turizma kompanija Sol Azur & Buena Vista, a u sektoru Računovodstva i revizije, kompanija Deloitte BiH. Prvoplasirana kompanija u sektoru Farmacije je kompanija Bosnalijek, u sektoru Medija, kompanija AlJazeera Balkans, dok je za najpoželjnijeg poslodavca u sektoru Proizvodnje izabrana kompanija Violeta.

Za najpoželjnijeg poslodavca u sektoru Prehrane, proglašena je kompanija BIMAL d.d., u sektoru Maloprodaje, kompanija dm drogerie markt, te HIFA Group u sektoru Nafte i plina. U sektoru Fashion & Retail, najpoželjniji poslodavac je kompanija Inditex.

Kad je riječ o Javnom sektoru, najpoželjniji poslodavac je kompanija BH Telecom, dok je u ICT sektoru to kompanija Microsoft BiH. U FMCG sektoru najpoželjniji poslodavac je Coca-Cola HBC BH, u Finansijskom sektoru kompanija UniCredit Bank, a u Distributivnom sektoru, prvo mjesto je pripalo kompaniji ORBICO.

Svečana ceremonija dodjele nagrada održala se u hotelu Holiday uz više od 300 gostiju, među kojima su bili predstavnici najuspješnijih kompanija u BiH, predstavnici najvišeg nivoa vlasti, te vladinih i nevladinih institucija, predstavnici međunarodnih organizacija i specijalnih misija u BiH, predstavnici najvećih razvojnih projekata, te diplomatski kor.

ISPITIVANJE BRENDA I POŽELJNOSTI

Edin Mehić, osnivač portal Posao.ba za Akta.ba je kazao da veće dvanaest godina uspješno vode projekat Najpoželjnijeg poslodavca, ispitivanja brenda i poželjnosti nekog poslodavca sve sa ciljem da poslodavcima skrenu pažnju da je izgradnja imidža pola posla do uspjeha.

“Kroz cijelo ovo istraživanje važno nam je bilo da poslodavci shvate ko gradi imidž njihove kompanije i kako. Bitno je i to da zaposlenici pričaju o dobrom tretmanu poslodavca prema njima, a još bitnije da to poslodavci shvate jer i samo ovo istraživaje je jedan od načina da obrate pažnju na značaj odnosa prema ljudima jer oni zapravo i čine jednu kompaniju”, kazao je Mehić.

Kazao je da je cilj projekta Najpoželjniji poslodavac odati priznanje poslodavcima koji brinu o zaposlenima te nude dobre uvjete za rad, razvoj i edukaciju. Na taj se način kompanije dodatno motiviraju da unapređuju svoje odnose prema zaposlenicima.

Uspješnost nekih kompanija osilkava poredak na listi Najpoželjnijih poslodavaca.

S druge strane, cilj je bio unaprijediti imidž privatnog sektora kao poslodavca, te podstaknuti osobe koje traže posao da se zapošljavaju u privatnom sektoru.

“Vidi se da je ljudima stalo da budu na listi Najpoželjnijeg poslodavca, što je nama zaista drago, jer to pokazuje da je to često povezano sa snagom brenda. Ljudi žele raditi u kompanijama koje su zaista jake na tržištu rada, ali i pored toga onaj prvi i osnovni razlog je odnos prema uposlenicima tih kompanija”, pojašnjava Mehić.

Ovogodišnje istraživanje je pokazalo da je 40 posto ljudi koji već rade u ovim kompanijama glasalo za Najpoželjnijeg poslodavca, a ostalih 60 posto je informacije o poslodavcu dobilo od strane zaposlenika tih kompanija.

“Zaposlenici su ambasadori kompanija, trebalo bi više voditi računa o tome kakvi su uslovi rada i druge okolnosti. Sa druge strane mi pokušavamo raditi i na tome da sami zaposlenici budu odgovorniji, imaju više informacija da znaju šta su očekivanja poslodavac u 21 stoljeću, kako ostvariti dobru karijeru i tome slično”, kazao je Mehić.

Ovo priznanje postalo je jedno od najprestižnijih priznanja u poslovnoj zajednici Bosne i Hercegovine što pokazuje da su kompanije prepoznale važnost dobrog upravljanja ljudskim potencijalima kao i značaj ovog projekta.

I.M.

 

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Vijesti