Vijesti / BOSNA I HERCEGOVINA

Kompanija LUK unaprijedila svoje poslovanje

29.03.2018. 12:06 / Izvor: Akta.ba

Kompanija LUK slovi za jednog od lidera na bosanskohercegovačkom tržištu na polju sistema za grijanje, klimatizaciju i ventilaciju, vodoinstalacije, te obnovljive izvore energije.

Od prošle godine aktivno rade na unapređenju svoga poslovanja, što je za Akta.ba potvrdio Ismir Kurtović, menadžer prodaje u kompaniji.

"Naša kompanija svakodnevno radi na unapređenju svog poslovanja u cilju uspješnog poslovnog rasta i razvoja. S tim ciljem od prošle godine, a sve kako bi svojim klijentima omogućili bolju uslugu, zaposlili smo dvanaest komercijalista. Naša kompanija je do sada svoje poslovnice imala u Sarajevu, Visokom, Banja Luci, Tuzli i Mostaru a upošljavanjem komercijalista htjeli smo da pokrijemo i preostali dio zemlje, što smo u potpunosti uspjeli", kaže Kurtović, dodavši da su njihovi korisnici prije morali da dolaze u jednu od poslovnica kako bi izvršili svoju nabavku ili određeni servis a sada su za to zaduženi komercijalisti koji na poziv odlaze na određenu lokaciju i tako stoje na usluzi njihovim korisnicima.

Uvođenjem novog načina poslovanja kupci ove kompanije sada imaju više mogućnosti kako doći do robe, a to je preko komercijaliste, web stranice, mobilnih aplikacija, aktivnih poslovnica ali i drugih komunikacijskih mreža koje su uspostavljene namjenski za kupce.

"Na ovaj način mi svojim kupcima smanjujemo troškove poslovanje,  što je jedan od zaokreta koji smo mi prošle godine uveli u svoj način poslovanja. Na osnovu analiza koje smo sačinili došli smo do podatka da se ovakav način odnosa prema klijentima isplatio i našoj kompanji jer smo poslovanje završili pozitivno", kaže Kurtović.

Od 2015. godine kompanija LUK je postala direktni uvoznik Mitshubisi brenda i jedan su od najvećih distributera za ovu marku toplotnih pumpi, klima uređaja i drugih proizvoda.

Amel Kopić, voditelj odjela projekata ključnih kupaca, kazao nam je da su najveći iskorak u kompaniji postigli uvođenjem novih brendova i prateći svjetske trendove.

Kako kaže to je podrazumjevalo prije svega ekološku zaštitu i energetsku efikasnost što su većim dijelom prepoznali u Mitshubisi brendu.

Na V međunarodnoj naučno - stručnoj konferenciji Sfera 2018., kompanija je predstavila jedan segment Mitshubisi elektrike.

Kopić je kazao da se u ovom segmentu nalaze proizvodi kao što su toplotne pumpe koje karakteriše podbrend, koji je patentiran u svijetu i kojeg predstavlja jedan specifičan kompresor sa tzv. flash injection tehnologijom.

"Njegova značajka je u tome što on može u režimu grijanja raditi i do – 28 stepeni vanjske temperature, a druga karakteristika je da nominalni kapacitet toplotne pumpe ne pada do čak -15 stepeni. Kod običnih toplotnih pumpi nominalni kapacitet već na – 5 počinje da pada, dok je kod Zubodan tehnologije trajan i punom kapacitetu do -15 stepeni. Ono što nas još odvaja od drugih jeste sama priprema tople sanitarne vode, gdje unutar unutrašnje jedinice ima rješenje tzv. sve u jednom gdje je uključena automatika, dio za pripremu vode za grijanje/hlađenje i spremnik od 200l za pripremu sanitarne vode", pojašnjava Kopić.

U saradnji sa Mitshubisijem LUK je dobi zadatak da razvije svoje poslovanje i u segmentu klimatizacije i ventilacije pa su u skladu sa tim osnovali još jedan podbrend LUK kompanije pod nazivom Frigo LUK gdje se mogu naći rješenja i kompletan asortiman za klima uređaje i toplotne pumpe

Pod LUK Grupacijom posluje i brend BAGNO, sa nadaleko poznatim salonom ekskluzivne keramike. Zahvaljujući profesionalnim i stručnim zaposlenicima, partnerstvu sa svjetski renomiranim brendovima, te potpunoj orjentaciji prema kupcu, članice LUK Grupacije su prvi izbor investitora i građevinskih kompanija. 

I.M.

 

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti