Konfekcija FBM: Od male radionice do respektabilne firme sa 100 zaposlenih

15.10.2015. 10:27 / Izvor: Akta.ba

Radi se o prvom specijalizovanom proizvođaču košulja italijanske firme "Camiceria 2F", koja je od 2008. godine razvila i projekat vlastitog proizvoda, a koji se na domaćem tržištu pojavljuje u specijalizovanim prodavnicama Emma Marinoni Camicie.

Početkom oktobra 2015. godine zvanično je započela medijska kampanja "Prepoznaj svoje - Budi ponosan - Made in BiH", čiji je glavni cilj upoznavanje javnosti sa bh. proizvođačima i njihovim proizvodima, kao i edukacija javnosti o benefitima koje donosi i kojima rezultira kupovina i korištenje domaćih umjesto uvoznih robnih marki i proizvoda.

Kampanju će, uz podršku Vlade Tuzlanskog kantona, provoditi marketinška agencija Colosseum.

Prva firma za koju je snimljen video spot u okviru kampanje je lukavački F.B.M. Lukavac.

Radi se o prvom specijalizovanom proizvođaču košulja italijanske firme "Camiceria 2F", koja je od 2008. godine razvila i projekat vlastitog proizvoda, a koji se na domaćem tržištu pojavljuje u specijalizovanim prodavnicama Emma Marinoni Camicie, o kojem je naš portal ranije pisao.

Osim klasičnih košulja, u asortimanu ove kompanije ima veliki izbor košulja u proizvodnoj liniji Trend, koja je posvećena trenutnim modnim trendovima, a koji se prate zahvaljujući svakodnevnim kontaktima sa vodećim brendovima u svijetu.

Osim nastavka proizvodnje za strane naručioce, te rada na vlastitom modnom brendu, Konfekcija F.B.M. je razvila još dvije ekskluzivne usluge kada je proizvodnja u pitanju. To su izrada brendiranih košulja i majica, kao i radne odjeće za različite kompanije, te projekat "Moja košulja po mjeri" gdje vi birate model i platno, a košulja se radi isključivo po vašim mjerama.

Inače, Konfekcija F.B.M., koja je svoj proizvodni pogon stacionirala u mjestu Puračić kod Lukavca, za kratki vremenski period prerasla je od male radionice u respektabilnu firmu u kojoj danas radi preko 100 radnika sa mjesečnim kapacitetom proizvodnje preko 15.000 visokokvalitetnih košulja.

Osim kvalitetnih muških i ženskih košulja, u proizvodnom asortimanu ove kompanije nalaze se i polo majice, T-shirt majice i majice sa štircanom kragnom.

Godinama su djelatnici ove kompanije bili ponosni na činjenicu da u vodećim svjetskim metropolama, u najekskluzivnijim buticima, mogu se pronaći košulje njihove proizvodnje, koje su izrađivali za različite poznate brendove, ali sa oznakom Made in BiH. 2008. godine zahvaljujući sopstvenim snagama i idejama razvili su projekat vlastitog proizvoda, a koji se pojavljuje na domaćem tržištu u specijalizovanim prodavnicama Emma Marinoni Camicie. Vremenom u ovoj kompaniji razvili i vlastitu prodajnu mrežu, tako da njihove košulje možete naći u Tuzli, Gračanici, Zenici, Sarajevu, Bijeljini, Trebinju i Međugorju, te u franšiznoj prodaji u Beogradu i Gradačcu.

Osim jedinstvenog kvaliteta koji posjeduju svi proizvodi iz ove modne marke, ono što ih odvaja od sličnih na tržištu je i njihova cijena koja je prilagođena našim standardima.

"Mi smo odlučili da na tržište izađemo sa proizvodnom cijenom. Znači, jedna košulja koja iz iste ove fabrike od istog materijala ide u inostranstvo i prodaje se po znatno većim cijenama, u bh. prodavnicama je poznata po proizvodnoj cijeni. Na taj način smo stavili u sitaciju bilo koga iz naše zemlje da može probati jedan kvalitetan proizvod za bosansku cijenu", kaže direktorica ove kompanije Mirsada Venturini – Mehmedinović.

O budućnosti menadžment ove kompanije ima jasne ciljeve i principe postepenog razvoja.

"Naša tendencija je i dalje rast po principu 'step by step', dakle, polako ali sigurno", poručuje Venturini – Mehmedinović.

Akta.ba/Colosseum

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti