Kvalitetno okolišno upravljanje INPROZ Instituta za bolji život
Rješavanje problema gospodarenja otpadom, posebno komunalnim i opasnim, apsolutni je prioritet INPROZ Instituta iz Tuzle
Zaštitom okoliša se osigurava cjelovito očuvanje kakvoće okoliša, bioraznolikosti, krajobrazne raznolikosti i georaznolikosti, racionalno korištenje prirodnih dobara i energije na najpovoljniji način za okoliš, kao osnovni uvjet zdravog života i temelj koncepta održivog razvitka.
Neodgovarajuće gospodarenje otpadom (uključujući i opasni otpad), jedan je od najvećih problema zaštite okoliša u BiH. Prijašnje nedovoljno rješavanje problema svih vrsta otpada dovelo je do kritične situacije u najvećem broju jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave. Stoga je i rješavanje problema gospodarenja otpadom, posebno komunalnim i opasnim, apsolutni prioritet INPROZ Instituta iz Tuzle, kako to određuje i Strategija gospodarenja otpadom u BiH.
U skladu sa Zakonskom regulativom i prema zahtjevima ISO standarda 14001;2004 za okolišno upravljanje, INPROZ Institut obavlja slijedeće poslove iz oblasti zaštite okoliša:
- Izrada Studija o utjecaju na okoliš
- Izrada Prethodne procjene utjecaja na okoliš
- Izrada Planova aktivnosti
- Izrada Planova upravljanja otpadom
- Izrada Planova sprečavanja nesreća većih razmjera
- Izrada Zahtjeva za dobijanje okolinske dozvole
- Izrada Planova unutrašnje i vanjske intervencije
- Izrada Izvještaja o stanju sigurnosti
- Izrada Internih planova inerventnih mjera
- Mjerenje i ispitivanje emisije dimnih plinova iz stacionarnih izvora emisije
- Opisivanje, mjerenje i ocjena okolinske buke
- Mjerenje i analiza uticaja prašine na okoliš
- Mjerenje i analiza emisije i imisije štetnih materija
- Izrada godišnjih izvještaja o utjecaju na okoliš
Politika kvaliteta okolinskog upravljanja INPROZ Instituta se ogleda kroz sljedeće:
- Strateško opredjeljenje Društva je visok kvalitet usluga kao najvažniji faktor u postizanju zadovoljstva svojih kupaca i poslovnog ugleda.
- Neprekidno poboljšanje komunikacije unutar Društva, kao i razvijanje “klime” povjerenja među zaposlenicima, poštenog odnosa, odgovornosti za okolinu, odgovornosti za sigurno radno okruženje, uvažavanje etičkih normi, djeljenje odgovornosti te uključivanje zaposlenika u procese donošenja odluka.
- Povećanje svijesti o važnosti pružanja kvalitetnih usluga svojim kupcima, te održavati stalnu komunikaciju i redovno mjeriti stepen njihovog zadovoljstva.
- Obrazovanje i obuka zaposlenika radi lakšeg prepoznavanja, razumjevanja i upravljanja međusobno povezanih procesa, kojima se povećava učinkovitost i djelotvornost organizacije, sigurnost na radu i zaštita okoline.
- Razvijanje i podizanje ekološke svijesti zaposlenika i kupaca i aktivan doprinos na razvoju zaštite na radu.
- Obaveza svih zaposlenika, na svim nivoima upravljanja, je stalno poboljšanje rada sa aspekta zaštite na radu, zaštite okoline i kvaliteta u svim segmentima Društva.
- Upravljajući međusobno povezanim procesima, osigurati slobodan rad i razvoj Društva.
- Primjenjivati nove tehnologije, savremenu opremu i stalno širiti polje djelovanja.
- Birati pouzdane dobavljače i stalno unapređivati odnose sa njima.
- Njegovati partnertske odnose.
- Opredeljenje za stvaranje sigurnog radnog okruženja za zaposlenike i realizaciju planiranih ciljeva uz stvaranje pozitivnog takmičarskog duha u procesu kreiranja i realizacije poslovnih aktivnosti.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.