Kvalitetno okolišno upravljanje INPROZ Instituta za bolji život

12.09.2017. 08:40 / Izvor: Akta.ba
Kvalitetno okolišno upravljanje INPROZ Instituta za bolji život

Rješavanje problema gospodarenja otpadom, posebno komunalnim i opasnim, apsolutni je prioritet INPROZ Instituta iz Tuzle

Zaštitom okoliša se osigurava cjelovito očuvanje kakvoće okoliša, bioraznolikosti, krajobrazne raznolikosti i georaznolikosti, racionalno korištenje prirodnih dobara i energije na najpovoljniji način za okoliš, kao osnovni uvjet zdravog života i temelj koncepta održivog razvitka.

Neodgovarajuće gospodarenje otpadom (uključujući i opasni otpad), jedan je od najvećih problema zaštite okoliša u BiH. Prijašnje nedovoljno rješavanje problema svih vrsta otpada dovelo je do kritične situacije u najvećem broju jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave. Stoga je i rješavanje problema gospodarenja otpadom, posebno komunalnim i opasnim, apsolutni prioritet INPROZ Instituta iz Tuzle, kako to određuje i Strategija gospodarenja otpadom u BiH.

U skladu sa Zakonskom regulativom i prema zahtjevima ISO standarda 14001;2004 za okolišno upravljanje, INPROZ Institut obavlja slijedeće poslove iz oblasti zaštite okoliša:

  • Izrada Studija o utjecaju na okoliš
  • Izrada Prethodne procjene utjecaja na okoliš
  • Izrada Planova aktivnosti
  • Izrada Planova upravljanja otpadom
  • Izrada Planova sprečavanja nesreća većih razmjera
  • Izrada Zahtjeva za dobijanje okolinske dozvole
  • Izrada Planova unutrašnje i vanjske intervencije
  • Izrada Izvještaja o stanju sigurnosti
  • Izrada Internih planova inerventnih mjera
  • Mjerenje i ispitivanje emisije dimnih plinova iz stacionarnih izvora emisije
  • Opisivanje, mjerenje i ocjena okolinske buke
  • Mjerenje i analiza uticaja prašine na okoliš
  • Mjerenje i analiza emisije i imisije štetnih materija
  • Izrada godišnjih izvještaja o utjecaju na okoliš

Politika kvaliteta okolinskog upravljanja INPROZ Instituta se ogleda kroz sljedeće:

  • Strateško opredjeljenje Društva je visok kvalitet usluga kao najvažniji faktor u postizanju zadovoljstva svojih kupaca i poslovnog ugleda.
  • Neprekidno poboljšanje komunikacije unutar Društva, kao i razvijanje “klime” povjerenja među zaposlenicima, poštenog odnosa, odgovornosti za okolinu, odgovornosti za sigurno radno okruženje, uvažavanje etičkih normi, djeljenje odgovornosti te uključivanje zaposlenika u procese donošenja odluka.
  • Povećanje svijesti o važnosti pružanja kvalitetnih usluga svojim kupcima, te održavati stalnu komunikaciju i redovno mjeriti stepen njihovog zadovoljstva.
  • Obrazovanje i obuka zaposlenika radi lakšeg prepoznavanja, razumjevanja i upravljanja međusobno povezanih procesa, kojima se povećava učinkovitost i djelotvornost organizacije, sigurnost na radu i zaštita okoline.
  • Razvijanje i podizanje ekološke svijesti zaposlenika i kupaca i aktivan doprinos na razvoju zaštite na radu.
  • Obaveza svih zaposlenika, na svim nivoima upravljanja, je stalno poboljšanje rada sa aspekta zaštite na radu, zaštite okoline i kvaliteta u svim segmentima Društva.
  • Upravljajući međusobno povezanim procesima, osigurati slobodan rad i razvoj Društva.
  • Primjenjivati nove tehnologije, savremenu opremu i stalno širiti polje djelovanja.
  • Birati pouzdane dobavljače i stalno unapređivati odnose sa njima.
  • Njegovati partnertske odnose.
  • Opredeljenje za stvaranje sigurnog radnog okruženja za zaposlenike i realizaciju planiranih ciljeva uz stvaranje pozitivnog takmičarskog duha u procesu kreiranja i realizacije poslovnih aktivnosti.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti