Kventum uspješno realizovao interni trening za zaposlenike "Ba Services"

17.08.2020. 10:03 / Izvor: Akta.ba
Kventum uspješno realizovao interni trening za zaposlenike 'Ba Services'
OTVORI GALERIJU

oslovno-edukativni centar KVENTUM uspješno je realizovao trodnevni interni trening

U Sarajevu i Zavidovićima u poslovnim kancelarijama kompanije BA SERVICES d.o.o. od 04.08. do 06.08.2020.  Poslovno-edukativni centar KVENTUM uspješno je realizovao trodnevni interni trening  pod nazivom:

RAZVOJ SAVREMENIH VJEŠTINA TELEFONSKE KOMUNIKACIJE SA KLIJENTIMA

 

Tokom treninga obrađene su sljedeće oblasti:

 

PROCESI EFIKASNE I EFEKTIVNE KOMUNIKACIJE

KLJUČNE KOMPETENCIJE U RADU SA KLIJENTIMA

PRIMJENA ASERTIVNOSTI U PRAKSI

PSIHOLOŠKI TRIKOVI

 

Program treninga bio je zasnovan na sljedećim tematskim cjelinama, koje su obrađene kroz interaktivno predavanje, diskusije i praktični rad:

 

  • Analiza telefonskih procesa (metode i tehnike) koje koriste zaposlenici BA SERVICES d.o.o.
  • Komparacija telefonske i direktne komunikacije
  • Savremene metode – svjetski trendovi u telefonskoj prodaji
  • Izazovi telefonske komunikacije
  • Percepcija proizvoda kojeg predstavljamo
  • Razumijevanje uloge “call agenta“ u interakciji sa klijentom
  • Priprema – Lični stav – Faktor samopouzdanja

 

  • Razvoj efikasne i efektivne komunikacije:
  • Principi otvaranja komunikacije i kreiranja pozitivnog prvog utiska
  • Aktivno slušanje
  • Verbalna (usmena) i paraverbalna komunikacija (govor, glas, dikcija, ton)
  • Važnost pravilnog disanja i kontrole glasa
  • “Feedback“ – Primanje i davanje povratnih informacija
  • Vođenje razgovora pravilnom formulacijom pitanja
  • Strategije telefonske komunikacije sa različitim tipovima klijenata
  • Uspješna telefonska komunikacija (protokol, koraci, faze, načini predstavljanja)

 

  • Upravljanje vremenom i efikasno izvršavanje zadataka
  • Koučing tehnike: Kako da ostavite utisak profesionalca i kako se riješiti strahova neugode?
  • Tehnike eliminisanja najčešćih grešaka, sumnji i primjedbi
  • Razvoj asertivnih vještina u praksi
  • Kreiranje uvjerljivog načina komunikacije prilagođen proizvodu
  • Metode, tehnike i trikovi uticaja na klijente (Svjesna i nesvjesna manipulacija)
  • Uticaj na sopstveno ponašanje tokom telefonske komunikacije
  • Razvijanje vještina inteligentne upotrebe emocija sa zahtjevnim klijentima
  • Otkrivanje indirektnih signala pomoću emocionalne inteligencije

 

 Voditelji internog treninga: 

 

Alen Buljubašić
dipl. pedagog-psiholog

 

Goran Ristić
dipl. psiholog

 

Koncept treninga pomogao je zaposlenicima da bolje identifikuju lokalne prioritete u procesu prodaje i marketinga. Također, zaposlenici su imali priliku da se upoznaju sa nalazima istraživanja primjene psihologije u prodaji i marketingu, kao i ulogom komunikacije u procesu ostvarivanja adekvatnog prvog kontakta sa klijentom i predstavljanja kompanijskih usluga i vrijednosti potencijalnim klijentima.

Kroz interaktivan rad svi zaposlenici su dobili priliku produbiti prethodna i steći nova znanja i vještine o izgradnji i razvoju adekvatnog odnosa između “prodavača“ i “kupca“, ali i značaju i ulozi koju ima ovaj odnos i komunikacija za buduću promidžbu kompanijskih vrijednosti i ostvarivanje dugoročne saradnje sa potencijalnim klijentima.

Zaposlenici su imali mogućnost da se upoznaju sa načinom na koji ljudska psiha funkcioniše u procesu prodaje i u odnosu prodavač – kupac, koji su zahtjevi klijenata (naročito potencijalnih), kako postati “saveznik“ sa klijentom i kako ga ubjediti da mu je baš ta usluga potrebna u datom trenutku i kako ta usluga podržava radnu etiku i radne vrijednosti njegove kompanije.

 Fokus treninga bio je naučiti osjećati se ugodno nudeći proizvode i usluge, razviti vlastiti stil, popraviti komunikacijske vještine i primjenjivati vrlo efikasne modele u radu sa klijentima kako bi “call agent“  povećao samopouzdanje, unio performans u rad i poboljšao poslovne rezultate.

Osnovne karakteristike internog treninga bile su zajednički interaktivni rad između učesnika i predavača prema programu rada, razmjena iskustva iz svakodnevnog radnog okruženja, pozitivna prijateljska atmosfera i ugodno druženje tokom treninga.

 

KONTAKT INFORMACIJE:

KVENTUM d.o.o. 

Poslovno-edukativni centar

Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo

Bosna i Hercegovina

Tel: +38733621268  

Faks: +38733621273

Mob: +38761307131

Mob: +38761267373

E-mail: info@kventum.ba

Web: www.kventum.ba

FB: www.facebook.com/kventum.ba

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti