Kventum uspješno realizovao seminare u Baškoj vodi
Seminar je bio namijenjen svim zaposlenima u institucijama, službama, organima uprave, sudovima, javnim i privatnim sektorima.
USPJEŠNO REALIZOVANI SEMINARI IZ OBLASTI KANCELARIJSKOG POSLOVANJA & FINANSIJA I RAČUNOVODSTVA
U Baškoj Vodi (GRAND HOTEL SLAVIA) u periodu 22. – 24.05.2019. godine uspješno realizovani seminari:
I. NAČELA I PRAKSA KANCELARIJSKOG I ARHIVSKOG POSLOVANJA – UPRAVLJANJE JAVNIM I TAJNIM DOKUMENTIMA U PISANOM I ELEKTRONSKOM OBLIKU
Seminar je bio namijenjen svim zaposlenima u institucijama, službama, organima uprave, sudovima, javnim i privatnim sektorima i za sve one koji rade i obavljaju organizacijske i kancelarijsko-arhivske poslove.
Predavač na seminaru bila je gospođa Azemina Hujdur – Vrhovčić, Voditelj pisarnice i arhive.
Kroz interaktivno predavanje, zajedničke diskusije i razmjenu iskustava realizovani su sljedeći ciljevi:
- Upoznavanje sa kancelarijskim poslovanjem u širem i užem smislu
- Upoznavanje sa načinima i prednostima dobro organizovanog kancelarijskog poslovanja
- Upoznavanje sa pozitivnim zakonskim okvirima koji regulišu kancelarijsko poslovanje u fizičkom i elektronskom obliku
- Izdvajanje akta upravnog postupka i postupanje sa istim
- Usvajanje metoda i tehnika postupanja sa dokumentima od njihovog nastanka do arhiviranja
- Usvajanje znanja o postupanju sa tajnama i tajnim podacima, te odgovarajućim evidencijama
- Usvajanje znanja o odgovornostima i upotrebi pečata i faksimila, prenos ovlaštenja za čuvanje i upotrebu
- Upoznavanje učesnika sa potpunim korištenjem alata e-pisarnice (DMS-a)
- Dobre prakse upravljanja elektronskim dokumentima
- Upoznavanje sa propisima i pravilima službene elektronske komunikacije
- Elektronski potpis u praksi
- Razvoj poslovnih vještina i emocionalne inteligencije
II. PLANIRANJE, REALIZACIJA I KONTROLA FINANSIJSKO – RAČUNOVODSTVENIH POSLOVA & FINANSIJSKO UPRAVLJANJE I KONTROLA U PRAKSI
Seminar je bio namijenjen izvršnim menadžerima, menadžerima iz nefinansijskih odjela koji imaju potrebu razumjeti osnove finansijskih principa i izvještavanja, svima koji žele naučiti kako mjeriti rezultate poslovnih odluka, početnicima u finansijama koji žele steći uvid u cjelinu finansija i uočiti razlike između finansija i računovodstva, finansijskim referentima i službenicima koji sudjeluju u procesima planiranja, knjiženja, odobravanja i evidentiranja svih finansijskih i računovodstvenih transakcija.
Predavač na seminaru bio je gospodin Boris Sesar, dipl. oec. – smjer finansije i računovodstvo.
Kroz interaktivno predavanje, zajedničke diskusije i razmjenu iskustava realizovani su sljedeći ciljevi:
- Upoznavanje učesnika koji nisu direktno uključeni u finansijske i računovodstvene poslove (izvršni menadžeri, nalogodavci, djelatnici iz nefinansijskih odjela unutar organizacije) sa osnovnim konceptom računovodstva i finansija.
- Upoznavanje učesnika koji su direktno uključeni u finansijske i računovodstvene poslove (izvršni menadžeri, nalogodavci, djelatnici iz finansijskih odjela unutar organizacije) sa osnovnim konceptom računovodstva i finansija, kao i sa načinom planiranja, provođenja, realizacije i kontrole cjelokupne finansijsko – računovodstvene dokumentacije.
- Omogućiti učesnicima jasniju sliku prilikom donošenja odluka unutar organizacije o uzročno – posljedičnim vezama koje nastaju u odjelima računovodstva i finansija, osposobiti ih za preciznije i detaljnije uvide u projekcije / analizu poslovne uspješnosti organizacije, kao i osigurati povećanje produktivnosti u radu i mjerenje učinka rada.
U petak 24.05.2019. godine održan je VII MODUL za učesnike sa oba seminara koji je realizovao predavač Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog.
Realizovane su sljedeće teme:
- Savremene poslovne vještine
- Važnost emocionalne inteligencije u poslu
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.