M&I Systems: CRM - Ispletite dobre odnose sa klijentima

07.10.2015. 10:35 / Izvor: Akta.ba
M&I Systems: CRM - Ispletite dobre odnose sa klijentima

Customer Relationship Management) podrazumeva holistički pristup, odnosno cjelovito rješenje za upravljanje odnosima sa klijentima koje pokriva poslovne procese..

Dobri odnosi sa klijentima predstavljaju imperativ poslovanja svake kompanije, pa je stoga nužno obezbjediti sistem koji će pokriti i svakodnevno unapređivati sve elemente tog odnosa. U uslovima oštre konkurencije opstaju oni koji neprekidno opipavaju puls tržišta, zapravo svakog svog pojedinačnog kupca. CRM (Customer Relationship Management) podrazumeva holistički pristup, odnosno cjelovito rješenje za upravljanje odnosima sa klijentima koje pokriva poslovne procese od marketinga i prodaje do podrške postojećim klijentima, pri čemu je osnovni cilj obezbjeđivanje zadovoljstva i pružanje kvalitetnih usluga kupcima.

CRM obuhvata oblast prodaje, marketinga, korisničkog servisa i sistema za održavanje. U potpunosti je integrisan sa MIS ERP sistemom i obezbeđuje jedinstven softver u kom su sadržani svi kontakti i podaci vaših kupaca. Važno je naglasiti da se CRM integriše i sa Microsoft Outlook-om, a lako mu se pristupa i sa mobilnih telefona (pametni telefoni, tableti, iPhone ili iPad).

CRM je odličan alat kojim planirate, organizujete i nadzirete sve poslovne procese kao i transakcije sa svojim klijentima. CRM, integrisan sa ERP-om ili kao samostalan proizvod, obezbeđuje napredna rješenja za:

1. Menadžment odnosa sa kupcima

  • Automatizacija prodaje
  • Upravljanje rabatnom politikom
  • Upravljanje potencijalnim klijentima
  • Upravljanje ugovorima
  • Upravljanje pretplatama
  • Marketinške kampanje
  • Profilisanje kupaca i segmentacija tržišta

2. Marketinške kampanje

  • Upitnici/istraživanja
  • SMS/MMS marketing
  • Organizacija događaja
  • Upravljanje projektima

3. Marketinške kampanje

  • Service Management
  • Service Level Agreement Management (SLAs)
  • Upravljanje žalbama
  • Upravljanje bazama znanja

4. Integracija informacionih i telekomunikacionih tehnologija

5. Microsoft Outlook i Lotus Notes integracija

Zašto implementirati CRM?

  • Implementacijom CRM-a preduzeće dobija:
  • Marketinške kampanje
  • Bolju preglednost u radu, nadziranje i kontrolu svih poslovnih procesa
  • Struktuirane informacije o svakom klijentu
  • Automatizaciju i nadzor prodajnih i marketinških procesa
  • Mogućnost praćenja i najave aktivnosti sa klijentima

CRM brošura

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti