McDonald's mijenja boju podloge svojih ikoničnih lukova
Promjena bi trebala potaknuti kupce da povežu kompaniju s predanošću zaštiti okoliša.
McDonald's (MCD) restorani širom Evrope uklanjaju crvenu pozadinu iza logotipa zlatnih lukova i zamjenjuju je zelenom.
Promjena bi trebala potaknuti kupce da povežu kompaniju s predanošću zaštiti okoliša.
"Želimo pojasniti svoju odgovornost za očuvanje prirodnih resursa. U budućnosti ćemo tome staviti još veći fokus", rekao je Holger Beeck, potpredsjednik McDonald'sa za Njemačku.
Naravno, zeleni lukovi pojavljuju se samo u Europi; iz nekog razloga, većina velikih lanaca ima tendenciju biti aktivnija i na okoliš i na dobrobit životinja s druge strane Atlantika.
Teško je zamisliti da Amerikanci dobro reaguju na tako dramatičnu promjenu poznatog, sveprisutnog McDonald'sa logotipa.
S druge strane, Irish Times se osvrnuo na američkog predsjednika u svom neobičnom objašnjenju zašto je odabrana zelena:
"Psiholozi u boji sugerirali su da je McDonald's crvena najvjerojatnija u spektru za stimuliranje otkucaja srca i apetita - zelena se u međuvremenu smatra boja nade, 'Barack Obama' spektra boja."
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.