MOL Grupa preuzima maloprodajnu imovinu u Slovačkoj i Mađarskoj

24.03.2021. 10:28 / Izvor: Akta.ba
MOL Grupa preuzima maloprodajnu imovinu u Slovačkoj i Mađarskoj

MOL je počeo provoditi svoju nedavno ažuriranu Strategiju 2030+ u Uslugama kupcima i maloprodaji.

MOL Grupa objavila je da će Slovnaft stjecanjem udjela preuzeti 100-postotni udio tvrtke Normbenz Slovakia s.r.o. koja posluje unutar Normeston Group Cyprus Limited, što uključuje 16 maloprodajnih mjesta Lukoil u Slovačkoj. MOL je također sklopio ugovor s tvrtkom Marché International AG o kupnji tvrtke koja u Mađarskoj upravlja s devet restorana pod brendom Marché.

Ugovori se uklapaju u ažuriranu dugoročnu strategiju Grupe pod nazivom "SHAPE TOMORROW 2030+" koja stavlja poseban naglasak na razvoj Usluga kupcima i maloprodaju.

"Daljnji razvoj ponude hrane i robe široke potrošnje te širenje mreže dio su naše ažurirane strategije. To pomaže našem cilju da postanemo regionalni lider u maloprodaji goriva i robe široke potrošnje, a kako bismo to postigli, odlučno tražimo nove prilike. Preuzimanjem 16 maloprodajnih mjesta Lukoil u Slovačkoj pruža nam se mogućnost širenja u toj zemlji i uvođenja postojećeg koncepta Fresh Corner na sve nove lokacije Slovnafta. Preuzimanje tvrtke koja upravlja restoranima Marché u Mađarskoj također stvara novu perspektivu za MOL, jer svoju gastro ponudu možemo podići na potpuno novu razinu, a maloprodajnim uslugama možemo doprijeti do većeg broja kupaca", rekao je Péter Ratatics, izvršni potpredsjednik za Usluge kupcima i maloprodaju MOL Grupe.

Preuzimanje 100-postotnog udjela tvrtke Normbenz Slovakia s.r.o. uključuje 16 maloprodajnih mjesta brenda Lukoil u Slovačkoj, koje su rasprostranjene u čitavoj zemlji. Nova maloprodajna mjesta dobro nadopunjavaju lokalnu mrežu Slovnafta, koja se trenutno sastoji od 254 maloprodajna mjesta. Mreža će nastaviti raditi pod brendom Slovnafta, koji će nakon preuzimanja na njoj uvesti Fresh Corner koncept, s vrhunskim gastro proizvodima i ostalim uslugama koje se već nude u Slovnaftovoj mreži. Transakcija podliježe odobrenju tržišnog natjecanja od strane Antimonopolskog ureda Republike Slovačke ("AMO").

Od devet preuzetih restorana tvrtke Marché International, njih sedam sastavni su dijelovi MOL-ovih maloprodajnih mjesta već više od 10 godina. Sa svojom svježinom i konceptom pripreme à la minute, ovi restorani i njihovi zaposlenici pružaju vrhunsku kvalitetu na europskom tržištu. Tijekom godina MOL je stekao regionalno iskustvo i stručnost, a kao rezultat toga, kompanija sada može upravljati restoranima unutar vlastitog poslovanja, s namjerom da ih uključi u koncept Fresh Corner. Preuzimanje podliježe odobrenju Mađarske gencije za zaštitu tržišnog natjecanja ("GVH").

Koncept Fresh Corner pokrenut je 2015. godine, a kao rezultat toga, osim kupnje goriva, kupci u pokretu mogu na maloprodajnih mjestima uživati i ​​u kvalitetnoj kavi, hot dogu, svježim sendvičima i pecivima. Lanac sada ima 955 prodajnih mjesta, a koncept je uvelike pridonio povećanju EBITDA-e Grupe za 510 milijuna USD u 2020. godini što je rekordni rezultat djelatnosti Usluge kupcima i maloprodaja.

 

O SLOVNAFT Grupi

SLOVNAFT Grupa integrirana je rafinerijska i petrokemijska tvrtka sa sjedištem u Bratislavi u Slovačkoj. Ključna tvrtka Grupe je SLOVNAFT, a.s., koja upravlja jednom od najsloženijih rafinerija u Europi i godišnje prerađuje do 6 milijuna tona sirove nafte. Više od polovice proizvodnje tvrtke Slovnaft izvozi se na tržišta srednje i zapadne Europe. Slovnaft upravlja najvećom mrežom od 254 maloprodajnih mjesta u Slovačkoj. Moderne trgovine Fresh Corner, koje zadovoljavaju sve potrebe kupaca na cestama, dio su 232 maloprodajna mjesta. Tvrtka je među liderima u DOP-u i korporativnoj filantropiji u Slovačkoj koja značajno podržava projekte sporta, kulture, obrazovanja, mladih i ekologije. Časopis Forbes svrstao je brend Slovnaft među najcjenjenije slovačke brendove. SLOVNAFT Grupa članica je međunarodne MOL Grupe.

O MOL Grupi 

MOL Grupa je integrirana međunarodna industrija nafte i plina sa sjedištem u Budimpešti. Prisutna je u više od 30 zemalja, zapošljava dinamičnu radnu snagu koja broji 25.000 ljudi te ima preko 100 godina iskustva u industriji. Aktivnosti istraživanja i proizvodnje MOL Grupe temelje se na više od 75 godina iskustva u području ugljikovodika. Grupa trenutno ima proizvodne aktivnosti u osam zemalja te sredstva za istraživanje u četrnaest zemalja. MOL Grupa u vlasništvu ima tri rafinerije i dva petrokemijska pogona u okviru integriranog upravljanja lancem opskrbe u Mađarskoj, Slovačkoj i Hrvatskoj, kao i maloprodajnu mrežu koja se sastoji od gotovo 2.000 lokacija u deset zemalja srednje i jugoistočne Europe.

 

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti