Nakon uspješne prezentacije na sajmu "Gast 2008" u Splitu - "Klasovi" kolači i somuni ovog ljeta na hrvatskom primorju
"Klasovi" somuni i kolači, uz proizvode "Sarajevske pivare", ovoga ljeta bi se mogli naći u ugostiteljskoj ponudi hotela, restorana, kafeterija i fast-food objekata u Dalmaciji, a prije svega na Makarskoj rivijeri, gdje je među turistima tradicionalno najveći broj Bosanaca i Hercegovaca.
Rezultat je to uspješne prezentacije "Klasa", "Sarajevske pivare" i ostalih članica Grupacije MIMS na sajmu "Gast 2008." od 5. do 9. marta u Splitu, saopćeno je iz "Klasa".
Distributer bh. proizvoda na dalmatinsko tržište, kako se navodi, bio bi Inter MIMS d.o.o. Hrvatska, kompanija-članica Grupacije MIMS.
"U fokusu naše i prezentacije sarajevske prehrambene industrije "Sprind" u Splitu bili su pekarski proizvodi i polugotova jela. Hrvatski ugostitelji su pokazali veliki interes za te proizvode. Zadovoljni smo reakcijama i izvjesno je da ćemo ovog ljeta na hrvatsko primorje plasirati somune i zalivene kolače pripremljene prema receptu tradicije, a "Sarajevska pivara" svoje poznato pivo i druge proizvode. Vjerujemo da će time posebno biti zadovoljni turisti iz BiH, imat će osjećaj kao da su u svom gradu", izjavio je Srđan Mandić, direktor Sektora za marketing, istraživanje tržišta i razvoj u "Klasu", saopćeno je iz te kompanije.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.