Nobel Corporation želi povećati udjel na tržištu filtera za vodu: Tržište će uvijek prepoznati dobar proizvod

26.02.2009. 11:31 / Izvor: Dnevni list
Nobel Corporation želi povećati udjel na tržištu filtera za vodu: Tržište će uvijek prepoznati dobar proizvod

Kompanija Nobel Corporation koja je već 13 godina prisutna na BiH tržištu generalni je uvoznik grijanja Atlantic, najvećeg svjetskog proizvođača u branši, te uvoznik sistema i filtera za poboljšanje kvalitete vode s kojima su prvi krenuli na bh. tržište i to još 1999. godine.

Što se tiče filter uređaja početkom aprila prošle godine su krenuli s jedinstvenim projektom u Europi, akcijom "Nagradite sebe", u sklopu koje filter čija je vrijednost od 400 do 600 eura, daju besplatno.

"U početku su ljudi reagirali s nevjericom, a danas smo u fazi da moramo kupcima praviti rezervacije. Cilj nam je omasoviti tržište, na način da si svi zainteresirani, bez obzira na primanja, mogu priuštiti vrhunski čistu vodu", kaže Dario Ivanković, direktor marketinga ove kompanije.

Ističe da se time ostvaruje ogromna ušteda, jer korisnici izdvajaju pola marke za sto litara vode dnevno, koju mogu koristiti za piće, kuhanje, a plaća se kroz šestomjesečni servis.

Boris Bošnjak, direktor prodaje ove kompanije, kaže da danas nakon deset godina mogu reći da su značajno podigli svijest građana. Naglašava da su prvo krenuli s ispitivanjem tržišta, a nakon toga slijedile su prezentacije, edukacije te saradnja sa kantonalnim Zavodom za javno zdravstvo s kojim su 2006. godine obilježili Svjetski dan voda.

"U našoj zemlji postoje velike zablude koje smo pokušali promjeniti. Činjenica je da voda ako je pitka ne mora biti zdrava. Tu bih spomenuo vodovod. Kao prvo, mnogi našu tvrtku smatraju konkurentnom vodovodu, no upravo suprotno, mi smo samo nadogradnja te bez njega naši uređaji ne mogu funkcionirati", kaže Bošnjak.

Ističe da je voda iz mreže zdravstveno ispravna, a ko je želi bez kamenca, hlora, metala i zamućenja, postaje njihov korisnik. Iako imaju mnogo upita za saradnju iz susjednih država, kažu da ne idu toliko sa izvozom jer imaju mnogo posla u BiH.

"Ako govorimo o komercijalnoj strani, treba prvo srediti svoje dvorište pa se onda širiti. Ne želimo zapostaviti domaće tržište", kaže on.

Ističe da je njihov cilj oduvijek bio dati najkvalitetniju ponudu, a još ako je prati povoljna cijena, tržište to lako prepozna.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti