Vijesti / BOSNA I HERCEGOVINA

Novo na tržištu: Kompanija Mujanić razvija novi brend brzih restorana

11.05.2021. 12:18 / Izvor: Akta.ba

Kompanija Mujanić d.o.o. prepoznatljiva je na bosanskohercegovačkom tržištu. Kvalitet i raznovrsna ponuda je ono što ih odlikuje.

Biznis su počeli 1998. godine ulaganjem vlastitog kapitala. Kupili su malu klaonicu i kuću u Blažuju odakle je sve i počelo. 

"Početak kao i svaki bio je težak, kako administracijski tako i poslovno da uvjerimo kupce u ono što radimo i da danas imamo što imamo", rekli su iz kompanije Mujanića za portal Akta.ba.

Od 1998. do 2004. godine firma je radila kao trgovačka radnja, a 2004. godine prelazi u DOO.

"Samim poslovanjem, firma je iz dana u dan rasla i danas broji preko 100 zaposlenih, 9 mesnica, restoran i motel, a u skorije vrijeme će se otvoriti i još 2 mesnice i to Dobrinja V i Neum. Također, razvijamo i novi brend brzih restorana koji će zasiguno biti nešto novo i odlično na našem tržištu", istakli su.

Na pitanje šta bi izdvojili kao najzaslužnije za svoj uspjeh odgovaraju:

"Najzaslužnije za uspjeh je svakako upornost, rad i trud, te ljudi koji me okružuju i zasigurno ulažu svoj maksimum u radu kako bi svi zajedno išli naprijed".

Porodična su kompanija, kažu lijepo je graditi kompaniju na porodičnim temeljima, a najbitnije je imati stabilne temelje. 

Mesna poslastica za svačiji ukus

Široka lepeza proizvoda i kvalitet je ono što ih odlikuje.

"Naš brend je postao poznat širom BiH a i šire zasigurno, ono što je prepoznatljivo za ime Mujanić jeste to da za svačiji ukus ima neka mesna poslastica. Napravili smo široku lepezu mariniranih proizvoda, juneće i teleće meso istranžirali do najsitnijeg dijela mesa, te klasirali kako to i zahtijeva klasifikacija", naglasili su.

Ova kompanija većinom koristi domaće sirovine. Smatraju da je saradnja sa bosanskohercegovačkim proizvođačima važna za održivost bh. ekonomije, za napredak i opstanak bh. tržišta, te konkurentnost u Europi.

Sačuvali radna mjesta u pandemiji 

Posljedice pandemija korona virusa nisu zaobišle ni ovu kompaniju, ipak uspjeli su sačuvati radna mjesta. 

"Bili smo na raskrsnici kako i šta dalje, gdje sa 40 uposlenka  koji su radno angažovani u restoranu. Ostali smo dosljedni imena i sve radnike smo sačuvali tako što smo ih rasporedili na druge poslove. Nismo nikoga ostavili na ulici. Posljedice su i danas znatno vidljive, ali borimo se, nećemo pokleknut.", kazali su iz kompanije Mujanić.

Odnedavno u ponudi ove kompanije su i zamrznuta jela koja su uveli kako bi išli u korak sa vremenom.

"Sam razlog uvođenja zamrznutih gotovih jela jeste način života, tj. brzi život, to je ono što nam zapad nameće i mi želimo da idemo u korak sa vremenom i tako smo i uveli ovo u svoju lepezu proizvoda. Od proizvoda možete naći marinirani file u sosu, ćuftete u sosu, goveđi gulaš, pileći paprikaš, pirijan, a u zavisnosti od potražnje tržišta spremni smo i na povećanje ponude", pojasnili su.

U budućnosti žele nastaviti graditi brend i povećati zaposlenost.

"Planovi za budućnost su ti da naše proizvode raširimo po cijeloj BiH i da gradimo svoj brend. Da očuvamo ovo što imamo, te da zaposlimo što više naše mladeži kako bi ovaj negativni trend odlaska zaustavili", naglasili su.

E.O.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti