Novo na tržištu: Kompanija Mujanić razvija novi brend brzih restorana

11.05.2021. 12:18 / Izvor: Akta.ba
Novo na tržištu: Kompanija Mujanić razvija novi brend brzih restorana

Kompanija Mujanić d.o.o. prepoznatljiva je na bosanskohercegovačkom tržištu. Kvalitet i raznovrsna ponuda je ono što ih odlikuje.

Kompanija Mujanić d.o.o. prepoznatljiva je na bosanskohercegovačkom tržištu. Kvalitet i raznovrsna ponuda je ono što ih odlikuje.

Biznis su počeli 1998. godine ulaganjem vlastitog kapitala. Kupili su malu klaonicu i kuću u Blažuju odakle je sve i počelo. 

"Početak kao i svaki bio je težak, kako administracijski tako i poslovno da uvjerimo kupce u ono što radimo i da danas imamo što imamo", rekli su iz kompanije Mujanića za portal Akta.ba.

Od 1998. do 2004. godine firma je radila kao trgovačka radnja, a 2004. godine prelazi u DOO.

"Samim poslovanjem, firma je iz dana u dan rasla i danas broji preko 100 zaposlenih, 9 mesnica, restoran i motel, a u skorije vrijeme će se otvoriti i još 2 mesnice i to Dobrinja V i Neum. Također, razvijamo i novi brend brzih restorana koji će zasiguno biti nešto novo i odlično na našem tržištu", istakli su.

Na pitanje šta bi izdvojili kao najzaslužnije za svoj uspjeh odgovaraju:

"Najzaslužnije za uspjeh je svakako upornost, rad i trud, te ljudi koji me okružuju i zasigurno ulažu svoj maksimum u radu kako bi svi zajedno išli naprijed".

Porodična su kompanija, kažu lijepo je graditi kompaniju na porodičnim temeljima, a najbitnije je imati stabilne temelje. 

Mesna poslastica za svačiji ukus

Široka lepeza proizvoda i kvalitet je ono što ih odlikuje.

"Naš brend je postao poznat širom BiH a i šire zasigurno, ono što je prepoznatljivo za ime Mujanić jeste to da za svačiji ukus ima neka mesna poslastica. Napravili smo široku lepezu mariniranih proizvoda, juneće i teleće meso istranžirali do najsitnijeg dijela mesa, te klasirali kako to i zahtijeva klasifikacija", naglasili su.

Ova kompanija većinom koristi domaće sirovine. Smatraju da je saradnja sa bosanskohercegovačkim proizvođačima važna za održivost bh. ekonomije, za napredak i opstanak bh. tržišta, te konkurentnost u Europi.

Sačuvali radna mjesta u pandemiji 

Posljedice pandemija korona virusa nisu zaobišle ni ovu kompaniju, ipak uspjeli su sačuvati radna mjesta. 

"Bili smo na raskrsnici kako i šta dalje, gdje sa 40 uposlenka  koji su radno angažovani u restoranu. Ostali smo dosljedni imena i sve radnike smo sačuvali tako što smo ih rasporedili na druge poslove. Nismo nikoga ostavili na ulici. Posljedice su i danas znatno vidljive, ali borimo se, nećemo pokleknut.", kazali su iz kompanije Mujanić.

Odnedavno u ponudi ove kompanije su i zamrznuta jela koja su uveli kako bi išli u korak sa vremenom.

"Sam razlog uvođenja zamrznutih gotovih jela jeste način života, tj. brzi život, to je ono što nam zapad nameće i mi želimo da idemo u korak sa vremenom i tako smo i uveli ovo u svoju lepezu proizvoda. Od proizvoda možete naći marinirani file u sosu, ćuftete u sosu, goveđi gulaš, pileći paprikaš, pirijan, a u zavisnosti od potražnje tržišta spremni smo i na povećanje ponude", pojasnili su.

U budućnosti žele nastaviti graditi brend i povećati zaposlenost.

"Planovi za budućnost su ti da naše proizvode raširimo po cijeloj BiH i da gradimo svoj brend. Da očuvamo ovo što imamo, te da zaposlimo što više naše mladeži kako bi ovaj negativni trend odlaska zaustavili", naglasili su.

E.O.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti