al
Održana druga radionica pod nazivom Upoznaj svijet i vrati se kući

Vijesti / BOSNA I HERCEGOVINA

Održana druga radionica pod nazivom "Upoznaj svijet i vrati se kući"

19.03.2019. 08:39 / Izvor: Akta.ba

Ekonomski fakultet Univerziteta u Sarajevu u okviru ovogodišnjeg projekta CEO konferencija 2019: "The Power of Choice", održao je drugu po redu radionicu pod nazivom "Upoznaj svijet i vrati se kući". 

Radionica je održana 16. marta 2019, u prostorijama Ekonomskog fakulteta u Sarajevu sa početkom u 9:30 h. "Upoznaj svijet i vrati se kući" dio je serije radionica u sklopu centralne konferencija kao jedinstveni edukativni projekat koji je kreiran sa ciljem okupljanja studenata i srednjoškolaca u Bosni i Hercegovini. Nakon uvodnih riječi predstavnika CEO tima, uslijedila je panel diskusija na kojoj su sudjelovala četiri učesnika različitih profila, a to su: Adnan Baručija - direktor marketinga turističke agencije Sol Azur - Buena Vista, Mirela Geko - uposlenica Institut za razvoj mladih KULT, Semir Sikira - student Ekonomski fakultet Univerziteta u Sarajevu i Hatidža Jahić - Ekonomski fakultet Univerziteta u Sarajevu koja je vodila ovaj panel.

Mirela Geko je kao glavni razlog zbog kojeg se mladi odluče da napuste BiH navela to da mladi ne vide perspektivu, te da zbog nedovoljne podrške vlade mladi najčešće napuštaju BiH. Adnan Baručija se složio s tim da su većina mladih u BiH neaktivni, te je mišljenja da upravo zbog manjka aktivnosti, mladi koji zaista žele raditi, nemaju konkureniciju. Semir Sikira je svoj drugi semestar proveo na razmjeni u Poljskoj i bila mu je čast upoznati različite kulture i steći nova iskustva.

Pored panela, predstavljena je studentska platforma, koja omogućava da studenti lakše steknu radno iskustvo shodno svojim interesovanjima i kompetencijama. 

Adnan Baručija, direktor marketinga turističke agencije Sol Azur - Buena Vista, na jedan neobičan, ali dosta zanimljiv i motivirajući način naučio nas je kako da postignemo "Ugovor sa samim sobom".

Radionice u okviru CEO konferencija 2019. godine pod sloganom The Power of Choice organizovane su zajedno sa cijenjenim partnerima Sberbank BH, Sol Azur - Buena Vista, Institut za razvoj mladih KULT, Coca-Cola HBC B-H, Posao.ba, NELT Grupa i AutoŠkola LifeLine.

 

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Vijesti