Oglasili se iz Shipgratis-a: Nije nam cilj da bilo ko bude oštećen ili prevaren

11.06.2020. 14:53 / Izvor: Akta.ba
Oglasili se iz Shipgratis-a: Nije nam cilj da bilo ko bude oštećen ili prevaren

Pismo njihovog klijenta kojim se obraća svojim korisnicima usluga, prenosimo u cjelosti.

Nakon što je na Akta.ba objavljen članak Kupci upozoravaju: Na pomolu nova prevara online kupovine? redakciji portala javio se pravni zastupnik firme CEEEC BH d.o.o. Bijeljina s molbom za objavu demantija jer je, navode, u tekstu objavljeno niz informacija koje narušavaju poslovni ugled njihovog klijenta.

"Naš klijent je dio ozbiljne kompanije koja sa bavi uslugama online kupovine robe i iz tog razloga cilj im je da očuvaju dobar poslovni ugled i steknu povjerenje korisnika", kažu iz advokatske kancelarije.

Pismo njihovog klijenta kojim se obraća svojim korisnicima usluga, prenosimo u cjelosti: 

"Poštovani urednici i čitaoci web portala akta.ba

Nakon Vaše objave,

09.06.2020 Kupci upozoravaju: Na pomolu nova internet prevara Online kupovine?

želimo da odgovorimo na Vaše pitanje.

Ne, zasigurno je da nismo internet prevara online kupovine.

Nije nam cilj da bilo ko sa naše strane bude oštećen ili prevaren.

Zato nam dozvolite da Vam predstavimo model poslovanja online galerije shipgratis.ba

O nama

Firmu Ateli, s.r.o iz mesta Plzen u Češkoj Republici su osnovala dva brata Tomaš i Lukaš Česal još 2011 godine. Motiv je bio da stvore internet portal na kojem će korisnici moći da kupuju robu niske novčane vrednosti, a da poštarina pritom ne čini ogromni deo ukupnog iznosa. I na taj načinje nastala online kupovna galerija sa domenompostovnezdarma.cz

Osnovnom Češkom i Slovačkom tržištu su se vremenom pridružili Mađarska, Rumunija, Bugarska, Poljska, Ukrajina, Rusija, Srbija, Hrvatska, Turska, Slovenija i Bosna i Hercegovina.

Partnerske skladišne centre imamo u Češkoj, Mađarskoj i Bugarskoj.

Sopstvene i partnerske administrativne centre sa kolegama koji se staraju o našim korisnicima, imamo u Češkoj, Poljskoj, Mađarskoj, Rumuniji, Srbiji, Bosni i Hercegovini, Bugarskoj i u Kini.

Funkcionišemo kao platforma za dobavljače, zahvaljujući kojim Vam možemo svaki dan dostavljati nove proizvode.

Trenutno usko sarađujemo sa više od 150 dobavljača iz Azije i Evrope.

Neki otpremaju robu sa svojih skladišta, dok drugi koriste naše partnerske skladišne centre (u Češkoj, Bugarskoj i Mađarskoj).

U naš tim smo u poslednjih nekoliko godina primili mnogo novih kolega koji održavaju našu kupovnu galeriju.

Kod nas trenutno radi više od 100 zaposlenih iz 11 država sveta.

Posrednička firma registrovana u Bijeljini “CEEEC BH” je kompanija koja je osnovana kako bi se registrovanim korisnicima sajta omogućio način plaćanja u BAM valuti na svim uplatnim mestima širom BiH.

To je ujedno i jedini način da ispoštujemo zakone i poreske obaveze koje svaka država nalaže.

Kao i mogućnost da svako ko ima kreiran nalog na sajtu shipgratis.ba bude siguran da nije prevara u pitanju.

Podaci korisnika sajta su zaštićeni u skladu sa zakonom.

Briga o korisnicima

Korisnički servis za brigu o kupcima trenutno funkcioniše na više načina.

Naši vredni zaposleni iz dana u dan odgovaraju na zahteve upućene na email adresu info@shipgratis.baili direktno putem telefonske linije 033/821-835 koji je jasno naznačen u gornjem desnom uglu stranice.

Rokovi dostave su navedeni kod svakog artikla zasebno, to su rokovi koje navode sami prodavci proizvoda.

Iz Kine su oni uglavnom 10-40 dana, dok roba koja je poručena sa skladišta iz Češke ima procenjen rok dostave do 14 dana.

Svi rokovi počinju od datuma kada se proizvod pošalje.

Obzirom da se dešavalo da zbog praznika i drugih okolnosti roba kasni po par dana, morali smo na neki način da damo garanciju svim korisnicima sajta da ukoliko roba Iz Kine ne stigne u krajnjem roku do 60 dana, odnosno iz Češke krajnjih 40 dana, imaju pravo na reklamaciju i na taj način ostvare mogućnost da se proizvod ponovo poruči, refundaciju kuponom sa dodatnih 15% za kupovinu bilo kog drugog proizvoda, ili naravno povrat novca.

Dešava se da se ponekad paketi zagube prilikom transporta pri čemu nijedna strana nije kriva, a obe su oštećene, zato se trudimo da iz dana u dan poboljšamo uslove.

Pošiljaocima skrećemo pažnju da pošljke dobiju ispravne brojeve za praćenje, da ispoštuju rokove dostave jer u protivnom dolaze situaciju da budu isključeni iz saradnje pri čemu se njihovi proizvodi uklanjaju iz ponude. Iskreno nam je žao stoje došlo do situacije da neki od korisnika budu nezadovoljni sa proteklom saradnjom.

Apelujemo da prate objave na sajtu koje se ažuriraju.

Da pročitaju uvjete korišćenja.

Da imaju razumevanja, jer su se u toku vandrednog stanja COVID-19 prekinuli avio transporti iz Kine, pošiljke su bile zaglavljene, a pritom je došlo do velikog obima pristiglih paketa u ispostave carine i pošta.

Molba

Vama kao jednom uglednom web portalu ovim putem želimo da uputimo molbu da ukoliko imate saznanja, i u buduće vam se jave korisnici sajta uputite ih na korisnički servis.

Neka nam se obrate putem e-maila info@shipgratis.ba (kada dobiju automatizovanu poruku neka pritisnu da nisu zadovoljni sa odgovorom i email će automatski biti prosleđen u korisnički centar)

Neko od naših vrednih zaposlenih iz korisničkog servisa će im i pomoći i odgovoriti na pitanja. Kontakt mogu ostvariti putem broja 033/821-835. Radno vreme korisničke podrške je od ponedeljka do petka od 10:00h do 20:00h samo molimo na razumevanje ponekad linije znaju biti opterećene.

I dalje se trudimo da poboljšamo kvalitet usluga i da širimo poslovanje u druge zemlje".

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti