Osnaživanje domaće proizvodnje: dm pokrenuo inicijativu Startajmo {ZAJEDNO}

19.03.2018. 12:53 / Izvor: Akta.ba
Osnaživanje domaće proizvodnje: dm pokrenuo inicijativu Startajmo {ZAJEDNO}
OTVORI GALERIJU

S ciljem podrške razvoja domaće proizvodnje i konkurentnosti domaćih proizvoda na našem tržištu, kompanija dm pokrenula je društveno odgovornu inicijativu Startajmo {ZAJEDNO}.

S ciljem podrške razvoja domaće proizvodnje i konkurentnosti domaćih proizvoda na našem tržištu, kompanija dm pokrenula je društveno odgovornu inicijativu Startajmo {ZAJEDNO} koja našim proizvođačima pruža mogućnost da razviju svoj proizvod i plasiraju ga na bh. tržište kroz lanac dm prodavnica.

Na današnjoj konferenciji za medije u Sarajevu, dm je pozvao proizvođače koji se bave proizvodnjom hrane, dodataka prehrani, bezalkoholnih pića i čajeva te proizvoda za njegu tijela, lica i kose, a koji, kao pravno lice na teritoriji BiH nisu registrovani duže od tri godine, da svoje proizvode prijave na dm platformu {ZAJEDNO}; www.dm-zaiedno.ba.

Direktor kompanije dm drogerie markt BiH, Damir Šlosel istakao je da im je cilj prije svega da budu uzorni i davati primjer drugim privrednim subjektima kako poslovati u svom okruženju.

"U našoj poduzetničkoj filozofiji smo si uzeli za zadatak da kao gospodarska zajednica oplemenimo potrošačke potrebe naših kupaca te da uzorno djelujemo u našem okruženju. Mišljenja smo da to podrazumijeva da našim kupcima pojačano nudimo kvalitetne proizvode domaćeg podrijetla. Svjesni smo činjenice da je održivi razvoj moguće osigurati ulaganjem u razvoj domaće proizvodnje te smo pokrenuli inicijativu kojom ćemo podržati lokalnu proizvodnju i povećati kvalitetu ponude domaćih proizvoda", izjavio je direktor kompanije dm drogerie markt BiH, Damir Šlosel.

Dodao je da na taj način mogu potaknuti procese u BiH, koji će stvoriti dodatna radna mjesta ili osigurati postojeća.

U ime partnera projekta Fondacije Mozaik, na konferenciji za medije obratio se direktor Zoran Puljić koji je kazao da se značaj dm- ove inicijative ogleda u podršci domaćoj proizvodnji i ulaganju u razvoj bh. tržišta. I ne samo to, bogato iskustvo i znanje koje dm posjeduje pomoći će onima koji su tek zakoračili u poduzetništvo.

“S obzirom da i mi u svakodnevnom radu nastojimo dati podršku mladim poduzetnicima i dobrim idejama, partnerstvo s dm-om bio je prirodan korak. Pokretanje firme u BiH iz perspektive proizvođača nije nimalo jednostavan proces", kazao je Puljić, podsjetivši na činjenicu da je BiH po indeksu globalne konkurentnosti najnekonkurentnija i najnepoduzetnija zemlja u Evropi.

"Da bi se premostio taj jaz od pokretanja firme do plasiranja proizvoda na tržište potrebno je znanje. Također, bitni su kvalitet i kvantitet robe jer iako znamo proizvesti kvalitetan proizvod u BiH, to ne znači da će se on i prodavati. Zato je potrebno da taj proizvod ima kvalitetnu ambalaži i dovoljne količine kako bi proizvođač bio spreman odgovoriti potrebama velikog kupca", dodao je Puljić.

PROIZVODI NA POLICAMA POČETKOM 2019. GODINE 

Do uvrštavanja proizvoda u dm asortiman, početkom 2019. godine, proizvođače očekuje podrška dm kompanije u vidu savjetovanja i mentoringa tokom različitih procesa pripreme proizvoda za nastup na tržištu.

Jedan od osnovnih kriterija za odabir jeste da proizvodi koje proizvođači prijavljuju sadrže najmanje 42% udjela sirovine porijeklom iz BiH te da nisu uvršteni u ponudu niti jednog bh. trgovačkog lanca. Poželjno je da budu ekološki prihvatljivi, te da ne utiču negativno na zdravlje čovjeka ili na okolinu prilikom procesa proizvodnje.

Putem ove inicijative dm želi pružiti podršku dobrim idejama i domaćim proizvođačima da svoje kvalitetne i domaće proizvode uspješno predstave na tržištu.

Vodeći se navedenim, Admira lsaković, članica Uprave i voditeljica nabave i marketinga dm-a istakla je da su pozvali proizvođače koje su registovani u BiH ne duže od tri godine, da prijave svoje prozivode.

"Potrebno je da prijavljene firme budu minimalno 51 posto u bh. vlasništvu, da nisu do sada etablirani na bh. tržištu i da prijavljeni proizvodi budu iz segmenta zdrave hrane, dodataka prehrani, čajeva, pića, te proizvoda iz njege lica, kose i kože", pojasnila je ona.

"Kroz saradnju sa domaćim proizvođačima nastojat ćemo premostiti izazove s kojima smo se susretali poput diskontinuiteta u isporuci i oscilacija u kvaliteti proizvoda", istakla je  lsaković.

Prijave će biti otvorene do 6.5.2018. godine, nakon čega slijedi provjera i selekcija u uži izbor, a finalno proglašenje odabranih proizvoda planirano je 5.7.2018. godine.

Nakon prijave, potrebno je da se dostavi i uzorak/prototip proizvoda, a u žiriju koji će odlučivati o odabiru proizvoda planiranih za uvrštavanje u dm asortiman, osim predstavnika dm-a, bit će još predstavnik Fondacije Mozaik, koja će pružiti partnersku podršku u realizaciji inicijative, te nutricionista, tehnolog i predstavnik Udruženja poslodavaca.

UNAPREĐENJE PRODAJE

Nakon proglašenja odabranih proizvoda slijedi intenzivan rad sa proizvodima, a punu podršku odabranim proizvođačima dm će ponuditi u različitim fazama - od razvoja dizajna i vizuelnog identiteta proizvoda do njihove promocije.

"U priremi samog proizvoda za tržište pružit ćemo potpuni monitoring, što je donekle zanemaren dio za uveliko konkurentno tržište. U našem zajedničkom radu prenijet ćemo znanja i iskustva u istraživanju tržišta za potrebe razvoja proizvoda, pružiti pomoć prilikom procesa specifičnih certificiranja, skladištenja i distribucije robe te sezonskog ih trajnog plasiranja proizvoda u dm prodavnice u BiH", izjavila je Irma Zolj-Džeko, asortiman menadžerica dm-a.

Također, odabranim proizvodima će pomoći u odabiru dizajna ambalaže, omogućiti im istaknuto pozicioniranje u 70 dm prodavnica širom BiH.

Nakon što odabrani proizvodi zauzmu svoje mjesto na dm policama širom BiH, uslijedit će dodatna podrška dm-a pokretanjem promotivne kampanje usmjerene na unapređenje prodaje domaćih proizvoda. Na taj način dm će pozvati sve kupce da izborom prilikom kupovine direktno podrže osnaživanje domaće proizvodnje te prema vlastitim potrebama i željama nastave kreirati ponudu dm-a.

Ono što će također biti cilj ove kampanje je da dm poveća udio u ukupnom prometu koji čine domaći proizvođači sa 4,7 na 5,2 posto.

S.B.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti