Otvoren prvi outlet hrane u našoj zemlji: Životne namirnice niže za 50 posto

08.05.2018. 09:00 / Izvor: Oslobođenje
Otvoren prvi outlet hrane u našoj zemlji: Životne namirnice niže za 50 posto

Roba u Yumm dolazi svaki dan, uglavnom u malim količinama. Za one skeptične, ne radi se o pokvarenim proizvodima.

Znamo svi za outlete odjeće i obuće i takvih prodavnica u našoj zemlji ima mnogo. Međutim, ono što je novo za naše tržište, ali i građane, jeste outlet hrane. Sjetili su se toga, prvi u državi Nikolina i Axel Alić, mladi bračni par iz Sarajeva koji je prije mjesec otvorio jednu ovakvu prodavnicu (u sarajevskoj zgradi poznatoj kao Papagajka).

"Ideja je bila suprugova. Željeli smo pokrenuti nešto čime se ne bavi niko u BiH, nešto drugačije i on se sjetio toga po uzoru na Zagreb, Skoplje i druge evropske gradove koji već imaju ovakve prodavnice. Čim smo odlučili da krenemo u ovaj posao, ja sam počela slati mailove domaćim kompanijama i već naredni dan sam se čula sa nekima od njih. Interes su odmah iskazali svi, ali su imali i dozu skepticizma", kazala nam je Nikolina.

Prvo su našli prostor koji su vremenom sve više popunjavali raznim proizvodima. Većina kompanija, kako je kazala Nikolina, čekala je da posao krene, da vide kako će to sve ići, pa su se onda naknadno uključivali. Međutim, od nečega su morali krenuti, a krenuli su od sokova i grickalica, kojih su na početku imali mnogo.

"Počeli smo sa samo dvije kompanije, a sada ih imamo dvadesetak i svakodnevno se taj broj povećava. Dakle, sve funkcioniše na principu da mi kontaktiramo firme i tražimo da nam ponude artikle koji su ili skladišni višak ili su oštećene ambalaže, ili nešto kraćeg roka trajanja. Cilj nam je da smanjimo količine bačene hrane, a samim tim i zagađenje okoline. Kao neki dodatni plus dođe činjenica da kupci mogu kvalitetne proizvode kupiti po zaista povoljnim cijenama. Većina artikala je i do 50 posto jeftinija nego u običnim prodavnicama", kazala je Nikolina.

I kupci su već prepoznali pogodnosti kupovine u ovom outletu hrane (koji se zove Yumm), što ih je iznenadilo jer nisu mnogo ulagali u reklamiranje. Napravili su stranicu na Facebooku i kupci tu mogu vidjeti šta nudi i radi Yumm.

"Objašnjavamo im da ovo nije klasična prodavnica, da se asortiman mijenja stalno. Većina njih je shvatila princip po kojem radimo, pa neki svraćaju i po nekoliko puta dnevno da vide da li je stiglo nešto novo od robe. U početku smo imali samo hranu, ali polako ubacujemo i hemiju i kozmetiku, a sve veći broj domaćih kompanija nam se javlja. Svakodnevno se uključi po makar jedna nova", kaže Nikolina.

Roba u Yumm dolazi svaki dan, uglavnom u malim količinama, a i prostor je još mali. Neke artikle, kaže Nikolina, uzmu samo po dva ili tri komada, dok nekih artikala pojedini dobavljači već nude u količinama od 300 do 500 komada. U budućnosti se planiraju širiti, ali su svjesni da je još rano za tako velike korake.

 Do sada su se najviše tražili suhomesnati proizvodi, koje nismo imali do sada, tek ih uvodimo, kao i mliječni program. To je ono što se i najbrže proda, a obezbijedili smo i sve uslove za čuvanje tih osjetljivih vrsta proizvoda, istakla je Nikolina, kojoj se na kraju razgovora priključio i suprug sa djecom. Porodični je to biznis koji, kažu, tek treba da pokaže najbolje od sebe.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti