Vijesti

Partnerstvo Klasa i najveće danske pekare - Klas uspjeva izaći nakraj sa rigoroznim danskim zakonima o hrani

23.07.2009. 13:46 / Izvor: Fena

Heidi Holt, menadžer za kvalitet u Easyfoodu, najvećoj danskoj pekari specijaliziranoj za proizvodnju ekskluzivnih vrsta hljeba i peciva, posjetila je kompaniju Klas u okviru uspješne dugogodišnje saradnje ovih dviju pekara.

Naime, Klas od 2003. godine putem Easyfooda u Dansku izvozi dubokozamrznute somune i krofne.

"Kao i svaki veliki proizvođač, imamo razvijenu vlastitu prodajnu mrežu putem koje u maloprodajne objekte, restorane, hotele i lance brze hrane distribuiramo i Klasove proizvode. Osim na dansko, somune i krofne plasiramo na francusko tržište", rekla je Holt.

Easyfood, kako je dodala, važi za modernu i inovativnu kompaniju zahvaljujući, između ostalog, čvrstom partnerstvu s velikim evropskim pekarama koje imaju visokokvalitetne proizvode i poštuju međunarodno priznate standarde poslovanja, a Klas ima upravo te karakteristike.

"Strogo se poštuju HACCP sistem, kao i ISO standardi. Higijena je na najvišem nivou, proces proizvodnje moderan i automatiziran, a kapaciteti veliki. Obišli smo dosta pekara u Evropi i Klas je, definitivno, među najboljima", istakla je Holt.

Partnerstvo s danskom pekarom, koja sarađuje s velikim lancima brze hrane, kao što su američki McDonalds i francuski Quick, za Klas je značajno i korisno.

"Easyfood mnogo investira u svoj razvoj, inovacije, nove proizvode i koncepte, jer su na vrijeme shvatili da je to jedina formula uspjeha na zahtjevnim evropskim tržištima gdje glavnu riječ imaju probirljivi kupci i potrošači sa specifičnim zahtjevima", kazao je šef marketinga u Klasu Srđan Mandić.

Klas za potrebe Easyfooda proizvodi šest vrsta somuna i dvije vrste krofni, a uskoro će pod njihovom robnom markom Princip u velike trgovačke lance u Danskoj, Bilka i Fotex, biti plasirana još jedna vrsta Klasovog somuna u ekskluzivnom pakovanju.

"Zakon o hrani u Danskoj je rigorozan i zahtijeva detaljne analize kvaliteta proizvoda te složenu izvoznu administrativnu proceduru. Klas uspijeva s tim izaći nakraj. Naš somun je popularan na europskom tržištu, i bilježimo godišnji rast njegovog izvoza za 30 posto", rekao je zamjenik izvršnog direktora za robni promet i marketing Benjamin Vukotić.

Klasovi somuni uspješno se prodaju i na domaćem tržištu, u svim većim trgovinama i trgovačkim lancima. Kako se bliži vrijeme ramazana, kada je somun najtraženiji, u Klasu su počele pripreme za pojačanu proizvodnju, saopćeno je iz Klasa.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti