Poboljšanje korisničkog iskustva: DHL Express objedinjuje sav digitalni sadržaj na MyDHL+

08.03.2021. 13:04 / Izvor: Akta.ba
Poboljšanje korisničkog iskustva: DHL Express objedinjuje sav digitalni sadržaj na MyDHL+

Jednostavno, sve-u-jednom korisničko iskustvo potiče fleksibilnu uslugu zakazivanja dolaska kurira za naše klijente.

DHL Express, vodeća logistička i express komapnija u svijetu, je odučila da sav sadržaj sa stranice DHL.ba prebaci na MyDHL+, prikladan, sveobuhvatan DHL poslovni alat. MyDHL+ je prikladan i za mobitele, može se pristupiti putem svih mobilnih web platformi, i integriše funkcionalnosti 13 različitih aplikacija, na jednu platformu, jednostavnu za korištenje (user-friendly).

Registrovanim klijentima, kao i gostima, omogućeno je da obave sve radnje za otpremu pošiljaka uz pomoć širokog spektra online logističkih alata na jednom mjestu, umjesto da pristupaju nekoliko DHL- ovih web portala.

Svojim intuitivnim dizajnom, platforma omogućava praktično upravljanje transakcijama, kao i pristup izvoru informacija i podrške - sve na jednom mjestu. MyDHL+ je dostupan u 211 zemalja i teritorija, te na 37 jezika.

"Drago nam je što smo proširili naš globalni ekosistem uključivanjem cjelokupnog Express sadržaja na MyDHL+. To smanjuje složenost našim klijentima, jer je manje web stranica za pretraživanje informacija, kontakata ili usluga. Različiti tipovi korisnika sada mogu pronaći sve potrebno na ovoj poznatoj platformi za koju smo dobili izuzetno pozitivne povratne informacije. Nastavljamo ulagati u intenzivno istraživanje kako bi i dalje poboljšali njegove prednosti", rekao je Patrick Jairam, potpredsjednik Express Electronic Shipping Solutions.

MyDHL+ je pokrenut 2018. godine. Vodeća globalna aplikacija za otpremu pošiljaka donosi nove razine brzine i jednostavnosti u procesu prekograničnog transporta. Pored toga, novi alat za pretraživanje sadržaja pojednostavljuje pristup informacijama dok se ključne marketinške stranice pojavljuju u ažuriranom i animiranom izgledu i stilu. Pronalaženje pomoći će uskoro biti jednostavnije nego ikad putem chat-a uživo, često postavljenih pitanja (FAQ) i ostalih informacija koje klijenti sami mogu pronaći.

S toga će se relevantni sadržaj prikazivati tamo gdje i kada ga korisnici trebaju.

Web stranica DHL.ba postupno će se ukidati.

DHL Express je pouzdan partner u logistici: s više od milion isporuka vremenski ograničenih pošiljaka (Time Definite International-TDI) dnevno, DHL Express teži izvrsnosti u službi korisnika.

Dizajneri su dali prednost jednostavnosti korištenja i vrhunskoj funkcionalnosti MyDHL+ kako bi uštedili klijentima vrijeme i pojednostavili korištenje, bilo da se radi o korištenju i slanju pošiljke u privatne svrhe po prvi put ili registriranom korisniku, kao pravno lice, koje se oslanja na DHL usluge svaki dan.

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti