Počela 9. Branding konferencija "Hack the influence"

31.05.2019. 10:37 / Izvor: Akta.ba

Jutros je u Historijskom muzeju u Sarajevu počela 9. Branding konferencija „Hack the influence“.

Jutros je u Historijskom muzeju u Sarajevu počela 9. Branding konferencija „Hack the influence“. 

Sama činjenica da je ovo 9. konferencija, dovoljno govori o kontinuiranom uspjehu i uticaju iste u okviru ciljanog polja zainteresiranih učesnika. 

Konferenciju je otvorila direktorica Via media kompanije, Vesna Beganović, koja je idejni tvorac konferencije i glavni organizator. 

"Sinoć je Michaela Magaš objavila na socijalnim medijima informaciju koju ni ja koja istražujem nisam znala, a to je da je njen otac projektovao zgradu u kojoj danas sjedimo. To je jako emotivno i željela sam to podijeliti s vama", rekla je Beganović na početku. 

Zahvaljujući se podršci partnera i prijatelja projekta, podsjetila je koliko je važno učiniti Sarajevo centrom kreativnosti jer ono to zaslužuje. 

"Mi smo danas ovdje da skrenemo pažnju koliko je kreativnost važna, ona je srce i bilo inovacija. Transformacija se dešava usljed kreativnih ideja uz upotrebu tehnologija i svega što nam je dostupno da svoj grad i sadržaje svi zajedno učinimo drugačijim, da Sarajevo postane centar kreativnosti.", rekla je Beganović. 

Istakla je da je na samim počecima projekat bio tek buntovni izraz podrške kreativnosti, ali da je danas prerastao u projekat koji podržavaju relevantne institucije, organizacije i kompanije što je dokaz rasta njegovog uticaja te da ovaj projekat zasigurno mijenja sliku tržišta. 

"Važno je raditi stvari koje su kreativne, važno je raditi stvari koje će ući u historiju i uticati na historiju", zaključila je Beganović. 

 

Ovaj, zasigurno najznačajniji događaj u BiH iz oblasti brendinga, marketinških komunikacija i medija i ove godine nudi itekako uticajne paneliste i stručnjake kojima je „hakiranje uticaja“ defaultni lifestyle. 

Kako u privatnom i poslovnom životu biti uticajan i to biti dobro i pozitivno uticajan mnogima je izazov. 

Kako motivirati pojedince i biznise da budu prepoznatljivi na tržištu, uticajni te da ostavljaju "historijski" pečat na tržištu i svojevrsni legacy bit će predmet današnjih izlaganja. 

Samo mjesto održavanja svojom svrhom, istrajnošću, značajem, sigurno je jedan od poticajnih motivatora za bolju verziju „sebe“. 

Među najznačajnijim predavačima koje će danas učesnici imati prilik da čuju su Michela Magaš (najbolja inovatorica EU 2017), Ravid Kuperberg ("alhemičar za misli"), Mark Shayler ("transformator biznisa") i drugi.

Konferencija je okupila veliki broj zainteresiranih predstavnika privrede, javnog života, pojedinaca koji žele poboljšati svoje poslovanje i svoj brand, kako lični tako i brand kompanije. 

Branding konferencija je danas za registrirane učesnike otvorena do 16:00h.

Podsjetimo, Brending konferencija je i ove godine zvanični partner "Cannes Lions International Festival of Creativity", što znači da je kao prateći program organizovano još jedno Young Lions BiH takmičenje u kreativnosti, a u okviru programa će biti proglašeni pobjednici u 3 kategorije: PR, design i digital, ali i grand prix pobjednik, koji će predstavljati BiH na svjetskom takmičenju kreativaca u Cannes-u.

N.K.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti