Počela deseta jubilarna DRIVE konferencija Experience the future of work

Vijesti / BOSNA I HERCEGOVINA

Počela deseta jubilarna DRIVE konferencija "Experience the future of work"

03.10.2019. 10:32 / Izvor: Akta.ba

Najveća regionalna konferencija o liderstvu i talent menadžmentu DRIVE, po desti jubilarni put je ugostila vodeća svjetska i domaća imena iz oblasti brenda, brendiranja i razvoja ljudskih resursa.

Uz slogan konferencije "Experience the future of work" budućnost HRM-a je ovdje i sada, te se u sklopu osam sati specijalno kreiranog sadražaja govorit će se o novim načinima razmišljanja na tržištu rada, promjenama u organizaciji kompanija, privlačenju i zadržavanju talenata, kao i employer branding.

Ovogodišnja DRIVE konferencija posvećena je uspješnim rješenjima sa terena velikih kompanija, koje su promijenile pravila igre npr. kako napraviti poslovno okruženje u kojem najbolji žele ostati i razvijati se.

Edin Mehić, osnivač kompanije Kolektiv - posao.ba kazao je da je ova konferencija uspjela promijeniti svijest pojedinih kompanja o HRM-u što je bio jedan od ciljeva kada su krenuli sa ovom organizacijom DRIVE-a.

"Sretni smo što se alati koji su prezentirani na dosadašnjim konferencijama koriste i prisutni su u svakodnevnom radu pojedinih kompanija, zahvaljujući kojima su dobili vrhunske kadrove. DRIVE je puno više od konferencije ona je motivator i inovator koji dobrinosi boljem i kvalitenijem društvu", kazao je Mehić.

Johan Driessens, Belgijanac dobitnik nagrade "Globalni lider na području brendiranja poslodavaca 2018." koju dodjeljuje svjetska organizacija HR stručnjaka bio je prvi govornik ove jubilarne deste DRIVE konferencije.

Najbolji stručnjak ove branše prisutnima je otkrio male tajne kako kompanija postiže da se svi smiju ponedjeljkom, za njega kažu da je našao rješenje za taj famozni ponedjeljak.

Johan je osnivač, generalni direktor ali i šef za iskustvo i širenje entuzijazma kompanija Branded.Careers, tHRibebuilders i Djobby.com. 

Kazao je da je entuzijazam nešto što je pokretač strasti, on je ključna odlika za uspjehe, sebe je nazvao generalnim direktorom za entuzijazam.

U svom predavanju otkrio je najatraktivnije elemente employer brandinga u svijetu.

Kazao je da je klasični employer branding mrtav, te da je na scenu stupilo novo employer branding iskustvo.

"Kako raditi jednu stvar tako radite i sve ostalo, pa bila ona odgovor na pitanje Kako ste? To treba da vam bude vodilja za dalje, dajte i tom odgovoru neku zainteresiranost i entuzijazam odmah će vas drugačije gledati. U ovom sektoru danas je jako puno promjena, sve je automatizovano tome se treba prilagođavati i nametatit. Najbolji brendovi danas svoje proizvode prodaju zahvaljujući dosadašnjem iskustvu ali kroz inovacije, morate kreirati iskustvo da bi bili uspješni u brendu posladavca. Morate napraviti sve one elemente koji će privući kupca, ali prvo morate kreirati kulturu u kompaniji kroz svoje zaposlenike", kazao je Driessens.

U svom izlaganju predstavio je pet pokretača iskustva poslodavca koji dovode do uspješnosti kompanije i brenda.

Kao prvo to je radno okruženje ono mora biti ugodno, zaposlenici se moraju osjećati onakvim kakvi jesu, zapošljavajte ljude ne profile. Drugi pokretač iskustva je pomozite ljudima da uče, cjeloživotno učenje je bitno. Imajte prijatelje ne kolege na poslu, morate stvoriti interpersionalne odnose naveo je kao treči pokretač.Četvrti pokretač je povjerenje ono je jako bitno, ako nema povjernja nema ni autonomije i kao peti po njemu najveći pokretač i najvažniji jeste zabava na poslu, ovo je zapravo pravilo koje mijenja brending – bez zabave niti jedan drugi element poslovanja kao što je učenje, karijera, timski rad i tome slično neće imati smisla.

U nastavku konferencije svoja predavanje će održat i Cristoph Fellinger, šef odjela razvoja karijernih programa u kompaniji Beiersdorf AG, poznatijoj po svojim brendovima poput Nivea, Labello i Hansaplast.

Na njegovom predavanju "Kako će generacije Y&Z uticati na budućnost poslovanja - i šta ih pokreće?" prisutni će imati priliku čuti sve o tome kako ove generacije unose nove vrijednosti i stavove u kompanije, preispituju tradicionalna pravila i žele raditi i razvijati se na potpuno drugačiji način, te vam reći da li ste poslodavac iz prošlosti, ili onaj koji će se lako prilagoditi sve zahtjevnijim generacijama.

Panel diskusije će diskutovati o zadržavanju radnika i pronalasku kadra u najtežim trenucima za kompanije, učestvuju regionalni HR eksperti Igor Žonja, Miloš Turinski koji upravo poručuje da je prošlo vrijeme kada su poslodavci mogli da se drže stare parole "ako nećeš ti, ima ko oće", Nermana Ajanović-Hajdarpašić, Darko Velkov.

Tema će razraditi sve faktore naše potrebe da i pored procesa digitalizacije o kojem svi tek učimo i uvodimo u procese rada, shvatamo da smo svi prije svega ljudi i da je živa riječ na prvom mjestu u komunikaciji.

A pored panela, koji će odgovoriti na mnoga pitanja svakog direktora ili menadžera, održat će se i nekoliko dinamičnih radionica uz pomoću kojih će svi poslodavci odmah biti spremni za uvođenje promjena u svoje kompanije. Kao i do sada u okviru DRIVE konferencije održat će se izbor za najbolje HR prakse.

Medijski partneri konferencije su Akta.ba, Klix, RSG radio i Business Magazine.

I.M.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Vijesti