Počeo 5. FMCG Summit: Internacionalizacija je jedina šansa za preživljavanje

17.04.2019. 13:11 / Izvor: Akta.ba

U Sarajevu je počeo peti po redu FMCG Summit u organizaciji InStore Magazina i agencije Altermedia.

U Sarajevu je počeo peti po redu FMCG Summit u organizaciji InStore Magazina i agencije Altermedia, a centralna tema konferencije je “Internacionalizacija i zapadna tržišta kao perspektiva bh. industrije".

Govornici ovog prestižnog događaja za FMCG industriju poznati su i priznati stručnjaci koji će kroz svoje primjere iz prakse prenijeti znanja i dati pregled stanja FMCG industrije danas, na domaćem, ali inostranom tržištu.

Samira Muratović, ispred organizatora kazala je da će na današnjem samitu svim učesnicima biti predstavljeni analize i potencijali kako domaćeg FMCG industrije, tako i trendove u istočnoj i centralnoj Evropi.

"Zašto internacionalizacija? Prije svega jer živimo u vremenu velikih tehnoloških promjena, promjenama u strukturi tržišta, te stalnom potrebom za njihovim praćenjem. U suštini, internacionalizacija je jedina šansa za preživljavanje, pogotovo za male države, kao što je Bosna i Hercegovina", istakla je ona, dodajući da je neophodno raditi na regionalnim i stranim tržištima radi ostvarivanja volumena koji je potreban za ekonomiju.

Davor Bilman, Owner and Director at Faktor B, u svojoj zanimljivoj prezentaciji govorio je na temu "Kako otkriti osobnosti stranih partnera?"

"Tema mog predavanja je kako nekoga brzo prepoznati po načinu odijevanja, prema pogledu, patikama, tetovaži ili automobilu kojim je došao i koliko je to važno u ovom sektoru, pogotovo kada se radi sa nepoznatim ljudima, kako bi se mogao brzo ocijeniti i u skladu sa tim prilagoditi svoju komunikaciju", kazao je on.

Naglašava da je to ujedno ključ uspjeha – prilagoditi se drugoj strani, odnosno, osobnosti, kulturi i načinu komunikacije.

 

"Bez obzira o kojoj kulturi razgovarali, o kojem poslu ili branši, osobnost je ta zbog koje ljudi kliknu ili ne", poručio je Bilman.

Emir Džanić, expert on Open Innovation adoption, organisational culture change at Cambridge Innovative System Solution Ltd, na 5. FMCG Summitu govori o inovacijama u prehrani.

"Koja je veze između organizacijske kulture, internacionilazacije, te inovacije. U tom smislu, ove koncepte sam povezao jer je to nešto što jako boli kompanije, a to je kako da se obrate pravilno određenim tržištima koja nisu bosanskohercegovačka", izjavio je Džanić.

Ističe da BiH u ovoj fazi razvoja napreduje u smislu jačanja proizvodnih kapaciteta, ali i  generiranja novih znanja koja može ponuditi novim tržištima.

Inače, riječ je o jedinstvenom događaju koji se već pet godina, održava u svim zemljama regiona, a koji okuplja više od 500 učesnika koji su tu s istim ciljem i koji tragaju za novim inspiracijama, investicijama i prilikama. 

Na FMCG Summit by NLB Banka će se susresti menadžeri, predstavnici najvećih kompanija u BiH, distributeri, proizvođači, predstavnici trgovačkih lanaca, ali i predstavnici vodećih kompanija iz regiona.

Također, bit će dodijeljena i posebna priznanja za razvoj i doprinos FMCG industriji, a koja će ove godine ponijeti Mirko Šarović, ministar vanjske trgovine i ekonomskih odnosa, Miro Težulat, dugogodišnji direktor kompanije Ledo i Rusmir Sendić profesor na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu.

S.B.

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti