Povećan interes za digitalnim marketingom: Lilium osniva Ecomerce udruženje

06.09.2021. 11:53 / Izvor: Akta.ba
Povećan interes za digitalnim marketingom: Lilium osniva Ecomerce udruženje

Digitalizacija, nove tehnologije i pandemija korona virusa su digitalni marketing podigle na još veći nivo i dovele do toga da su zanimanja vezana za digitalni marketing postala sve traženija.

Digitalizacija, nove tehnologije i pandemija korona virusa su digitalni marketing podigle na još veći nivo i dovele do toga da su zanimanja vezana za digitalni marketing postala sve traženija. Sa druge strane kompanije su usljed pandemije korona virusa postale svjesne važnosti digitalnog marketinga i sve više se odlučuju za ovaj vid marketinga. 

"Digitalni marketing može se već gledati kao "must have" segment svake marketinške strategije. Pri tome mislim da rijetko gdje na svijetu postoji ozbiljnija promotivna kampanja, a da dio sredstava, možda čak i veći dio, nije odvojen za digitalni marketing. Iz tog razloga raste i potreba za edukovanim i sposobnim kadrom koji može odgovoriti na očekivanja velikih agencija i velikih brendova. Nove tehnologije samo olakšavaju taj put i stvaraju dodatne kanale za plasman uspješnih digitalnih priča", kazao je Haris Huseinović, direktor agencije za digitalni marketing Lilium za portal Akta.ba. 

Ono što je je velika prednost digitalnog marketinga je mogućnost mjerenja rezultata, ciljanje na određenu skupinu ljudi i pravljenje izmjena.

Kompanije u BiH počinju polako da shvaćaju značaj ove vrste marketinga te ga sve više koriste u svom poslovanju.

"Iako možda neočekivano, situacija u našoj zemlji je dosta dobra i značajno se porpavila u zadnjih par godina. Lideri u svojim industrijama su na vrijeme prepoznali prednosti digitalnog marketinga, mjerljivost, skalabilnost i mogućnost dosega do svih ciljanih grupa. U biti, jedan od većih izazova za Lilium kao agenciju je bio objasniti domaćim kompanijama koje su prednosti oglašavanja putem digitalnih kanala i naravno testiranjem im pokazati da je ovo jedini kanal koji je u potpunosti mjerljiv u smislu ROI-ja", priča nam Haris.

Marketing dostupan svima

Marketing više nije ni skup ni nedostižan. Digitalni marketing danas je zastupljeniji nego ikada prije upravo zbog isplativosti i toga što je sve veći broj ljudi prisutan u cyber svijetu.

"Dobra priprema je pola posla pa tako istraživanje tržišta za plasmana novog proizvoda ili usluge daje odličan odgovor na pitanje koliko trebate uložiti u promociju, a već ranije je sigurno odlučeno i dokazano da je digitlani marketing najisplativiji jer u svakom trenutku možete stopirati kampanju, mijenjati je, pauzirati, te vršiti dodatna podešavanja i tako mijenjati smjer kampanje. Isto tako, kako sam već rekao, jedino digitalni marketinga može tačno odgovoriti na pitanje povrata na uloženo, pa ga to svrstava na prvo mjesto svih marketinških aktivnosti", pojašnjava direktor agencije za digitalni marketing.

Klasično obrazovanje nedovoljno za bavljenje digitalnim marketingom

Usljed povećanja ovog vida marketinga u našoj zemlji nedostaje osoba za rad u ovoj oblasti. Klasično obrazovanje ne nudi dovoljno prakse iz ove oblasti. Mladi iskustvo najviše stiču freelancingom.

"Kao i IT industrija u našoj zemlji, tako i naša industrija već manjka kvalitetnog kadra za širenje poslovanja, pogotovo na strana tržišta. Jedan od problema je što formalno obrazovanje ne pokriva ove teme i nudi klasično obrazovanje koje se ne mijenja godinama. Praksa koja se stiče radom, freelancingom ili učenjem online dosta doprinosi i stvara od kvalitetnih, obrazovanih ljudi odlične zaposlenike i otvara vrata sigurno jedne od plaćenijih industrija u region", pojašnjava Husejnović.

Iz potrebe da sami kreiraju kvalitetan kadar za ovu industriju u ovoj agenciji su kreirali Lilium Digitalnu akademiju koja pruža teoretsko i praktično znanje  koje prenose zaposlenici osoba s preko 10 godina iskustva u marketingu i digitalnom marketingu.

"Naša akademija je odlična prilika za doškolovavanje ili prekvalifikaciju jer sigurno predstavlja sveobuhvatan online kurs iza kojeg stoji agencija koja je se dokazala svojim radom na domaćem i stranom tržištu, te na taj nači može tvrditi da ono što naučimo naše polaznike je sigurno primjenjivo u svakodnevnom radu", ističe Haris.

Zanimanja vezana uz digitalni marketing sigurno dovode do zaposlenja, ali i zahtijevaju konstantno usavršavanje. 

"Nekada potraga za ovim poslom potraje duže nego bismo voljeli, ali ako iskoristite vrijeme dok čekate na pravu firmu na način da dopunite znanje kursevima poput Digitalne akademije, sigurno ćete svoj put u digitalnom marketingu samo ubrzati. Imamo dosta primjera gdje su polaznici naše akademije veoma brzo našli posao upravo u našoj industriji iako se nisu ranije bavili tim poslom", naglasio je.

Osnivanje Ecomerce udruženja

Pandemija covida je pokazala da sve može i mora biti online. Upravo to je bio razlog da se mnoge kompanije odluče da svoje poslovanje prebace na online kanale i kreiraju eshop. Tako je Lilium došao na ideju da osnuje Ecommerce udruženje.

"Covid pandemija je samo ubrzala neminovan prelaz, pogotovo firme koje se bave prodajom, da pređu na ecommerce rješenja i online prodaju. Kako smo i sami u procesu osnivanja Ecommerce udruženja u BiH, mnogim firmama ćemo još lakše pomoći da izadju na domaće i strano tržište, uz smanjene troškove administracije i logistike. Naš IT team kreira vrhunska rješenja u skladu sa očekivanjima, ali i veličinom firme, tako da prostora za neuspjeh je vrlo malo", pojasnio je Haris.

Za kompanije koje još uvijek ne koriste ovaj vid marketinga Haris uz osmijeh kaže:

"Kompanije koje se ne bave digitalnim marketingom sigurno još nisu bile na sastanku u našoj agenciji. Mi smo tu da rješavamo probleme, a jedan od najlakših načina je digitalni marketing."

Za sve one koji planiraju da počnu da se bave ovim savremenim zanimanjem vrata Lilium su otvorena.

"Osobe koje razmišljaju o ulasku u našu industriju mogu samo da ohrabrim da taj korak učine što prije, a mi im naravno stojimo na raspolaganju za sva savjete i pomoć pri promjeni karijere", poručio je Haris.

E.O.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti