Praćenje rezultata marketinške aktivnosti sa King ICT
Kompanija King ICT je osmislila precizan i brz uvid u uticaj marketinških aktivnosti na posjećenost prodajnih mjesta.
Kompanija King ICT je osmislila precizan i brz uvid u uticaj marketinških aktivnosti na posjećenost prodajnih mjesta.
Marketing sam po sebi zahtjeva kontinuiranu analizu, istraživanje, planiranje i praćenje rezultata korištenjem standardnih i alternativnih metoda.Brojne opcije, atraktivne ponude i zahtjevni korisnici čine telekomunikacijsko tržište izuzetno dinamičnim. Stoga je telekom operatoru veoma važno u što kraćem roku saznati donose li njegove aktualne marketinške aktivnosti rezultate.
Rješenje
Kako bi mogla pratiti brojnost kupaca u određenim vremenskim periodima, te dobijene podatke uporediti sa marketinškim aktivnostima, kompanija bi trebala da uvede automatizirani sistem za brojanje posjetioca na više od 30 lokacija u svojim maloprodajama. Na osnovu tih podataka moguća je uporedba planiranih ciljeva marketinških aktivnosti sa ostvarenim finansijskim rezultatima u posmatranom vremenskom periodu.
Tehnologija
Sistem primjenjuje sofisticiranu tehnologiju obrade video signala korištenjem naprednih video analitičkih algoritama za brojanje posjetioca, instaliranim u samoj mrežnoj kameri. Kamera putem mrežne infrastrukture komunicira sa centralnim serverskim sistemom, koji prikuplja video analitičke meta podatke s mrežne kamere, pa analizom i obradom prikupljenih podataka omogućava napredan izvještajni koncept i poslovnu analizu.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.